афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
- VW-GOLF-1,9-TDI
- Мнения: 130
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с турбина
При мен същата работа 3 пъти е чистена на всеки 700 800км. почва да забива
-
tdi_20yare
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Проблем с турбина
И при мен се получи тоя ефект,малко след чистенето пак се зацапа,но после я дадох на инженерите в МЕИ-Варна и от тогава 2 години няма грижи,просто хората имат правилната техника за тази манипулация.. 

-
pavkata_131
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
Здравейте колеги.Изчетох страшно много теми и като чели не намирам моя проблем и реших вече да питам.Значи имам проблем с турбото,тоест работи си,не забива заради зацапана геометрия защото този етап го минах и знам какво прави,дебитомер Н75 сменини вакумни мъркучи но не и не,колата ми върви яко докато не отпусна педала например 4-та ,пускам педала и подавам пак зачудва се всякаш налягането го няма докато след 2 до 3 секунди пак набира яко,на диагностики ходих и къде ли не.Въпроса ми е дали може да е от ЕГР защото го затапих,но само от вакум мъркучето което я отваря,гледам казват че е най добре да се затапи с метални пластина самата клапа, имам съмнения и за тези възвратни клапани които пропускат вакум само в една посока, защото аз виждам само един,но не и от Н75 до турбото и се замислям дали ми се освобождава налягането и се зачудва докато надуе наново,но като като махна мъркуча от геометрията се освобождава вакум та поне там не мисля че се ми бяга.Колата ми е голф 3 1.9 AFN с чип , и странното е че стана при смяната на ремъците , но проверих зацепен е както трябва.
-
pavkata_131
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
А да ви попитам какви са последиците от изпускане на гарнитура покрай търбото,незнам дали има гарнитура или няма но заради това ме съмнява 4е колата ми върви и не върви,сякаш турбото ми не надува добре и не се чува,а в моменти всичко е супер,върви си добре,чува се, но не предполагам да е друго защото вече смених дебитомер,Н75 вакумите геометрия е чистена,това ми остана но не знам може ли да е от това изпускане защото май е при изпускателните,но не си го разбирам някак,нали тези газове вече са навлезли,или си го обяснявам погрешно не разбирам за това питам,моля за помощ 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
Павка ,за твоята кола задължително трябва диагностика и добри лог-файлове за да се разбере какво и е!!!
Така по слух няма да стане.Потърси Ники от Герман ,за да не се чудиш повече и да стане по-зле.
Наско
Така по слух няма да стане.Потърси Ники от Герман ,за да не се чудиш повече и да стане по-зле.
Наско
-
pavkata_131
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
Не разбрах точно кой да търся,ако е във града може да мина ако намекваш за някой,но аз сам ходил вече около 5 пъти на диагностика,единствената грешка ми е от релето на свещите в момента,ако изключа преди време когато ми се наложи да чистя геометрия,но за сега това се намира,изпуска ми покрай търбото,но не е от него,по надолу е,мисля че майстора каза че е от изпускателните.Искам да ви попитам дали от това може да ми се базичка турбото.Мерси за отзива

-
russlan_z
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
Имам абсолютно същия проблем, все едно си описал моя голф. Това което съм забелязал е че я прави тази липса на надув след каране градско с галене на педала на газта. Даже стигаше до моменти турбото изобщо да не прави надув и да я водя на магистралата за продухване. Но при мене започна да ги прави тези номера откакто започнах да си возя детето и да ускорявам едва едва.
Определено ми е много интересно, дали и омасляването на турбото (ако го има) спомага за запичането на геометрията.
Определено ми е много интересно, дали и омасляването на турбото (ако го има) спомага за запичането на геометрията.
-
pavkata_131
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
Значи с геометрията нямам проблем, а си я и натискам грамотно,та често прави облаци
но по някога са черни по някога бели,това ме замисляше за горене на масло но мисля че е нормално за един такъв двигател да си фукне половин литър за 10 000км. Относно това с лекото каране,значи до морето си го карах стабилно никакъв проблем въпреки че го имах вече,и с влизането в Бургас започваше да се позамисля,но не беше като сега,явно вече от студа нещата са по различни и нормално, но иначе колата си прави до 205 без грижи докато запецне,незнам явно е нещо минимално,за сега виждам само да ми изпуска дим когато подам гас на място до към 3000 и на горе,и си го обяснявам че ми бяга от надуването,но дали и компа се обърква в тия моменти,иначе ако е само от опускането на колекторите си го мисля че няма да откъсне за постоянно , а то е на моменти.За сега се надявам да е това,само да го оправя (надявам се) веднага ще споделя 

-
russlan_z
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: афн 110 к.с 1997 проблем с турбина
колега, оправи ли си колата?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта