:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос за 1Z с водородна система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот yms » Съб 12 май 2012 12:22


bay mip написа:Защо мислиш така? Логично е да се пусне след дебитомера, но се съгласих с колега от друг форум, който ме убеди,че ефекта е по-добър преди дебитомера.Сега е момента да споделя, че този род теми, в този форум се възприемат и имат движение.Казвам го, защото този колега който беше натрупал информация,от собствени експрименти, беше натирен и оплют от "съфоромци".


Жалко ако подобни теми се възприемат и движат в този форум . Това показва ниско ниво на образованост в движещите и възприемащите ги .

" Опитният колега " може да пробва в един друг форум . Там предлагат експеримент и награда ако докаже работата и икономията .




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот ktamen » Съб 12 май 2012 13:07


Не е толкова зле положението в този форум, вЕрващите са нищожен процент, както си личи и от това, че темата постоянно се ъпва от двама души дето пишат едни и същи глупости във всеки пост. Ако се заключват такива теми ще обвинят форума, че също участва в международния петролен заговор и броя на вЕрващите ще се увеличи.
В крайна сметка нека си експериментират, икономия с тези измишльотини явно няма да постигнат, но винаги има шанс да изобретят нещо друго дори и целта им да е била друга. Хубаво е, че повечето се опитват сами да си правят джаджите и не дават много пари на мошениците дето продават празни надежди.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Нед 13 май 2012 22:54


Клетката ми в момента е на ниво близко до бълбукаторите и е вероятна причина до пробива на същата, което ми се случи миналата седмица..Двигателят ми е 1з и е много трудно да се намерят подходящи места за елементите.
В момента работя по въпроса да сваля още нивото на клетката, за да се залива по-добре с електролит.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Нед 13 май 2012 23:05


yms написа:
bay mip написа:Защо мислиш така? Логично е да се пусне след дебитомера, но се съгласих с колега от друг форум, който ме убеди,че ефекта е по-добър преди дебитомера.Сега е момента да споделя, че този род теми, в този форум се възприемат и имат движение.Казвам го, защото този колега който беше натрупал информация,от собствени експрименти, беше натирен и оплют от "съфоромци".


Жалко ако подобни теми се възприемат и движат в този форум . Това показва ниско ниво на образованост в движещите и възприемащите ги .

" Опитният колега " може да пробва в един друг форум . Там предлагат експеримент и награда ако докаже работата и икономията .

Кой не скача е червен. И все пак извинявай. А дали ще има ефект от цялата история, остави на нас!


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Пон 14 май 2012 8:03


Колега ще помоля още един път за разяснение ,НА ЖИВО (не на клипчета из...) виждал ли е някой какво прави това чудо ,т.е. анализирайки информацията която чета съдя ,че би трябвало да произвежда горим газ ,т.е. след като имате сглобено подобно устройство и сте получили газ ,то пробвали ли сте този газ гори ли ,уточнявам - не дали гори със смес с „х" ,а дали гори самия газ ,т.е. получения газ от устройството като излезе от тръбичката (или там от където излиза) пробвал ли е накой да го запали я с клечка кибрит ,я със запалка или ...
ПП Из Youtube може да се види какво ли не - левитация ,телепортиране ,зелени човечета и др. истински и неистински явления.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот myrshavija » Пон 14 май 2012 8:27


bay mip написа:Кой не скача е червен. И все пак извинявай. А дали ще има ефект от цялата история, остави на нас!
Очакваме с нетърпение поредната серия снимки и клипчета с уверения колко ефективна е системата. mhihi


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Пон 14 май 2012 10:25


2.4I написа:Колега ще помоля още един път за разяснение ,НА ЖИВО (не на клипчета из...) виждал ли е някой какво прави това чудо ,т.е. анализирайки информацията която чета съдя ,че би трябвало да произвежда горим газ ,т.е. след като имате сглобено подобно устройство и сте получили газ ,то пробвали ли сте този газ гори ли ,уточнявам - не дали гори със смес с „х" ,а дали гори самия газ ,т.е. получения газ от устройството като излезе от тръбичката (или там от където излиза) пробвал ли е накой да го запали я с клечка кибрит ,я със запалка или ...
ПП Из Youtube може да се види какво ли не - левитация ,телепортиране ,зелени човечета и др. истински и неистински явления.


Палил съм 0.5 литрово пластмасово шише и гърми яко. За директно палене и дума да не става, защото е готова смес, за разлика от познатите горелки, където смесването става в мундщука. За целта е необходим арестор.И него съм направил за да се подсигуря. Проблема е, че не мога да намеря бронзова вълна за да го натъпча.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Пон 14 май 2012 10:47


Наско595 написа:Здравейте колеги и аз съм се запалил по тези клетки направих си малка суха клетка с производство 2л. в мин. на около 23-25А. при запален мотор но без ШИМ дийте жокер с ШИМ или без (може и работеща схема на шим или някаде по тънко)ще монтирам клетката на VENTO 1.9 TDI 1z благодаря на всички колеги за мненията предварително.
По повод дебитомера ще пробвам и двата варианта вярвам на системата проба грешка. :да:

Извинявай, но сега ти прочетох поста.По-добре е с модулатор.Първоначално мислех да не слагам такъв.Консумацията ми беше 32А с/у 1.5 л/мин.С модулатора същото количество получавам с 18А без да съм си играл с настройките.Резултата ти е много добър.Каква ти е клетката.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Пон 14 май 2012 11:51


bay mip написа:
2.4I написа:Колега ще помоля още един път за разяснение ,НА ЖИВО (не на клипчета из...) виждал ли е някой какво прави това чудо ,т.е. анализирайки информацията която чета съдя ,че би трябвало да произвежда горим газ ,т.е. след като имате сглобено подобно устройство и сте получили газ ,то пробвали ли сте този газ гори ли ,уточнявам - не дали гори със смес с „х" ,а дали гори самия газ ,т.е. получения газ от устройството като излезе от тръбичката (или там от където излиза) пробвал ли е накой да го запали я с клечка кибрит ,я със запалка или ...
ПП Из Youtube може да се види какво ли не - левитация ,телепортиране ,зелени човечета и др. истински и неистински явления.


Палил съм 0.5 литрово пластмасово шише и гърми яко. За директно палене и дума да не става, защото е готова смес, за разлика от познатите горелки, където смесването става в мундщука. За целта е необходим арестор.И него съм направил за да се подсигуря. Проблема е, че не мога да намеря бронзова вълна за да го натъпча.

Колега все се опитвам да си обясня цялата тази „система" , малко самохвално ще прозвучи но съм бързо-схватлив и не по-малко умен ,с годините ставам и все по - недоверчив ,т.е. затова питам и то многократно ,много важно е да се изясняват „тънките моменти" ,щото от това което чета горе се разбира ,че е гръмнало 0,5л. шише ,а то може да гръмне „като снаряд" ако е затворено ,и вътре има известно количество пара ,и е „запалено" ,т.е. фокуси много ,логически също (пример парадоксите на Зенон).Писаното до тук не е с цел да се заяждам или присмивам ,а с цел да се даде яснота около устройството ,принципа на действие и резултата.
Това с термините - мандщук ,арестор и бронзова вълна малко ми идва като разговор между фенове на Междузвездни войни.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Пон 14 май 2012 13:05


Обещаха ми помощ вкачването на снимките. Нека да направя това, за да бъде по- ясно и ще продължа да пиша! Иначе се тъпче на едно място.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот myrshavija » Пон 14 май 2012 15:21


И аз това казвам - без снимки и клипче сме за никъде :!:
Друго си е като снимаш едни маркучи и как колата работи на място. mhihi


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Пон 14 май 2012 15:42


bay mip написа:Обещаха ми помощ вкачването на снимките. Нека да направя това, за да бъде по- ясно и ще продължа да пиша! Иначе се тъпче на едно място.


Влизаш в кой да е сайт за „качване' на снимки (ппимерно snimka.bg) ,регистрираш се (както си направил тук) , и качваш снимките там (създай албум -> качи снимки и качваш снимки от компютъра си ,просто е) ,влизаш обратно в настоящата тема (тази тук във VW форума) натискаш бутона „нов отговор" и ти излиза прозореца на който обикновено пишеш ,пишеш кратко обяснение (дъра- бъра ,т.е. какво изобразяват снимките) ,отваш на страницата на която е въпросната снимка (тази която искаш да качиш) ,копираш URL адреса на изображението (десен бутон на мишката ,излиза ти меню и от там избираш опцията) ,после идваш пак на настоящата страница натискаш бутона img (на лентата с бутоните ,намираща се над прозореца в който пишеш) копираш адреса в междускобието (ctrl + v) след което натискаш бутона Изпрати ,впрочем има сайтове на които е добре м-у картинките или писание-картинка да оставяш по ред (празен) ,за да избегнеш възможността някой от потребителите вместо картинка да виждат друго.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот emo-gar » Вто 15 май 2012 0:16


В интерес на истината:полученият от ННО-генератра газ не е задължително да гори сам по себе си!Като пример мога да посоча "райския газ" или така мечтаната за много рацери "азотна "система..Та там всъщност газът е инертен при нормални условия,но в горивната камера при температура(ако помня добре-към 600 градуса) се разлага и освобождава кислород..по натам е известно какво става с горенето.
Ама това се ползва съсвсем умишлено за да се транспортира безопасно кислорода(във вид на устойчиво азотно съединение) до горивната камера.Нищо подобно обаче не се описва за "брауновият газ",а ако сам по себе си е лесно запалим....не ми се мисли за "вторият български космонавт" :screwy


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Вто 15 май 2012 6:08


emo-gar написа:В интерес на истината:полученият от ННО-генератра газ не е задължително да гори сам по себе си!Като пример мога да посоча "райския газ" или така мечтаната за много рацери "азотна "система..Та там всъщност газът е инертен при нормални условия,но в горивната камера при температура(ако помня добре-към 600 градуса) се разлага и освобождава кислород..по натам е известно какво става с горенето.
Ама това се ползва съсвсем умишлено за да се транспортира безопасно кислорода(във вид на устойчиво азотно съединение) до горивната камера.Нищо подобно обаче не се описва за "брауновият газ",а ако сам по себе си е лесно запалим....не ми се мисли за "вторият български космонавт" :screwy

Сега пък къде намесихте и Александър Александров ?
По това което прочетох за въпросния газ не само ,че е запалим ,но дори се твърди ,че топи волфрам.

http://www.beinsa.info/index.php?option=com_content&view=article&id=15&Itemid=13

http://www.youtube.com/watch?v=zyPVXpreQZA


Потребителски аватар
Наско595
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот Наско595 » Вто 15 май 2012 20:50


bay mip клетката ми е 10/15 с 6 пластини и 6мм гума между тях в тези параметри се убедих след какви ли не варианти на проба грешка, имам и клетка 20/20 с 6 пластини и 6мм гума между тях но разликата в двете клетки е около 6-7 секунди но в моята печка няма място за такава голяма клетка а аз не искам да я слагам в багажника. Ти какъв ШИМ използваш ще съм ти много благодарен ако ми дадеш схема или (магазин,сйт).Имам и клипчета снимани с телефона на клетката и как работи на колко ампера но незнам как да ги добавя сори за което :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта