Passat B5 98 - 1.9 TDI 110 hp. Достига 90C едва след 15-20 мин каране?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
yossarian написа:...
Пази боже, не искам да имам нищо общо с физиката
, камо ли да я обръщам. Грешката е моя
, имам предвид, не на празен ход, а на място, с леки изфорсирвания, може и с постоянно поддържане на 1800 - 2000 оборота. Аз така загрявах Голфу, даже при -20 градуса
му отнемаше около 7-10 мин да започне да вее топличко, а пък да стигне до 90 градуса след това вече е за нула време. Ако има разлика в охлаждащата система на Пасата, не знам, ама нали уж едни и същи физични закони важати за двата модела! 
- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София
Мерси на всички
колкото по студено става толко по бавно загрява!!!!! А ПАРНО ИМАМ НА 5мин?????? но 90С! ги достигам чак след 25_30мин!! в сутрешно задръстване ????? маи е добре да го сменя Термостата
Някои знаели колко ще ми излезе смяната с Термостата и работата!
Без Антифриза него вече го смених?
Благодаря на всички още веднъж!
колкото по студено става толко по бавно загрява!!!!! А ПАРНО ИМАМ НА 5мин?????? но 90С! ги достигам чак след 25_30мин!! в сутрешно задръстване ????? маи е добре да го сменя Термостата
Някои знаели колко ще ми излезе смяната с Термостата и работата!
Без Антифриза него вече го смених?
Благодаря на всички още веднъж!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта