Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 06 окт 2011 18:59


tdi fen написа:на мен са ми казвали че трябва да е на синята черта при теб е близо авансатора трябвало да е на 2.8 при теб е на 3.1 мисля че е добре как пали топла/студена пуши ли ?


И студена и топла пали добре.Пушека наистина намаля с тази центровка ,но не изчезна. При 90градоса антифриз милиграмите са ми на 2.6-2.8 незнам дали е оптимално. Преди бяха 1.8-2 и пушеше малко повече.

Незнам кои настройки са най оптимални.

П.П защо трябва да е на 2,8% ?




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Zinoto » Чет 06 окт 2011 19:31


Добре си така, само можеш да бутнеш помпата малко към намаляване на милиграмите да станат 2.4 ама почти няма да се усети разлика. С това се изчерпват възможностите ти и навлизаш в сферата на "непознатата материя". С отваряне на помпата и някои манипулации, които няма как да ти обясня тук може да се подобрят още нещата.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 06 окт 2011 19:45


Zinoto написа:Добре си така, само можеш да бутнеш помпата малко към намаляване на милиграмите да станат 2.4 ама почти няма да се усети разлика. С това се изчерпват възможностите ти и навлизаш в сферата на "непознатата материя". С отваряне на помпата и някои манипулации, които няма как да ти обясня тук може да се подобрят още нещата.


Мерси за мнението колега. Когато беше на 1.8 милиграма беше маааалко по "жива" при подаване на гас. Ще те послушам и ще я направа на 2.4 :beer

П.П Като намаля милиграмите пушенето при студен старт дали няма да се влоши? :roll:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот tdi fen » Чет 06 окт 2011 20:16


казват че колкото по-малка цифра са милиграмите ще върви повече но в ross-tech ги дават да са минимум 3 максимум 9


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Чет 06 окт 2011 20:32


tdi fen написа:казват че колкото по-малка цифра са милиграмите ще върви повече но в ross-tech ги дават да са минимум 3 максимум 9


Да така го дават ,но може би е за чисто нов двигател. На моя не съм мерил компресия ,но съм сигорен че не е като на нов двигател.

Сега да ви споделя нещо друго.След последния технически преглед като ми мериха изгорелите газове (тогава пак си пушеше като сега) човека каза, супер е :roll:
Хем пуши и мерише на не изгоряла нафта ,хем изгорелите газове са в нормите :gruebel


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот the_tupan » Пет 07 окт 2011 6:27


Може би защото се мери само димност. :roll:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот znainainai » Пет 07 окт 2011 7:57


Дай я на зелената лента и се наслаждавай на вървежа :wink:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Zinoto » Нед 09 окт 2011 21:52


the_tupan написа:Може би защото се мери само димност. :roll:

:да:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 09 окт 2011 22:28


Направих я на 2.2милиграма на тихи при 90 градуса антифриз.
Пушека при студен старт почти изчезна и гаста стана по чувствителна. Дали ще ми се вдигне разхода? Така много ми харесва как върви ,а и почти не пропушва при студен старт.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 19 окт 2011 20:50


Толкова пъти правих диагностика включително на дюзите и все на топъл двигател :banghead:
Днес запалих колата температурата на антифриза беше 12 градуса, и като пуснах 13-ти канал на втори цилиндър показанията бяха -1.5
Пикаеща ли е тази дюза?
Може ли това да ми е проблема за сутрешното пропушване?

П.П на 13-ти канал показанията са : Cyl 1 , Cyl 2 , Cyl 3 и на Cyl 4 няма няма показания (както разбрах това за 1Z е нормално).

Отговаря ли реда на цилиндрите на ваг ком със двигателя.Ако ми е проблемна 2-ра дюза втора ли ще е и на двигателя?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот tdi fen » Сря 19 окт 2011 21:00


samo ra4na na zavoite написа:Толкова пъти правих диагностика включително на дюзите и все на топъл двигател :banghead:
Днес запалих колата температурата на антифриза беше 12 градуса, и като пуснах 13-ти канал на втори цилиндър показанията бяха -1.5
Пикаеща ли е тази дюза?
Може ли това да ми е проблема за сутрешното пропушване?
може сипи някоя добавка примерно лики моли Diesel Spulung


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 19 окт 2011 21:13


tdi fen написа:
samo ra4na na zavoite написа:Толкова пъти правих диагностика включително на дюзите и все на топъл двигател :banghead:
Днес запалих колата температурата на антифриза беше 12 градуса, и като пуснах 13-ти канал на втори цилиндър показанията бяха -1.5
Пикаеща ли е тази дюза?
Може ли това да ми е проблема за сутрешното пропушване?
може сипи някоя добавка примерно лики моли Diesel Spulung


Мисля да пробвам с 1:10 бензин/нафта :roll:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Zinoto » Сря 19 окт 2011 21:18


Не се занимавай с бензин, ако имаш износена дюза бензина няма как да я направи нова. Освен това на 13-ти канал няма как да ти покаже, дали дюзата пикае. Там показва корекцията, с която се опитва да осигури равномерна работа.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 19 окт 2011 21:22


Zinoto написа:Не се занимавай с бензин, ако имаш износена дюза бензина няма как да я направи нова. Освен това на 13-ти канал няма как да ти покаже, дали дюзата пикае. Там показва корекцията, с която се опитва да осигури равномерна работа.


Корекция -1.5 на студен и -0.09 на топъл какво значи? Зле ли е тази дюза?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бял пушек при палене на Голф 3, 1Z

Мнениеот Zinoto » Сря 19 окт 2011 21:49


Пак ти казвам най-вероятно не е от дюза, а от слаб цилиндър ама дали е точно втория... със сигурност двигателя ти се е поизносил, ако искаш премери компресия на студен мотор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта