
Аз бих, а и по нужда смених моите гарнитурки преди 2-3г. и ако все пак протече от друго (или от същото


ПП и на запален мотор сигурно си тече, но от топлината бързо се изпарява.
CAB написа:Здравейте колеги,
и при мен се случи това с теча.
Пасат 110кс афн синхро.
Бях при моя майстор и ми каза, че ще ми струва 300-350 лева само помпата. Не знам как вървят цените, но като гледам има по евтини варианти с разни гарнитурки и така нататък. Питах го дали не може да се оправят нещата без да се сменя помпата, а той ми каза, че като се оправи това, ще почне да тече от другаде след време.
Дайте препоръки дали няма да сгреша и какво да правя.
Става въпрос за София, може майстор да ми препоръчате.
ПП. Забелязах, че теча е само при студен двигател. Не е много силен, но не е и слаб... 1 капка на 4-5 секунди може би.
narz21 написа:здравейте колеги и аз имах съштия проблем с моята кола, обаче тя и не искаше да пали сутрин и казаха че е от теча, сменихме о-прастените и сега няма теч но пак не пали сутрин,око някои има идея от какво може да е щте са много благодарен за помощта. Колеги мерси предварително