1,9 TDI 105к.с. код BKC

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 21 дек 2011 23:24


ето това което пръсках аз, 20лв струва, пушилката бешв същата :mrgreen:
Прикачени файлове
PICT0145.JPG




VW POLO 1,9 TDI
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 14 авг 2010 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот VW POLO 1,9 TDI » Чет 22 дек 2011 17:53


Колега,откъде си го закупи този спрей ???
И би ли уточнил точно къде се пръска и нещо демонтира ли се ???


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 23 дек 2011 9:38


аз откачих една от бързите връзки на турбопътищата преди ЕГР-а


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот dmode101 » Пет 23 дек 2011 9:50


DoH_KuXoT написа:аз откачих една от бързите връзки на турбопътищата преди ЕГР-а
А можеш ли да ни открехнеш откъде го купи?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8306
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Stivi » Пет 23 дек 2011 9:52


DoH_KuXoT написа:ето това което пръсках аз, 20лв струва, пушилката бешв същата :mrgreen:


На това нещо в очакваните резултати пише /гугъл превод/ :

преимущества:
- Леки и меки работещ двигател
- Подобрява моторните изпълнение
- По-малко консумация на гориво
- Намалени вредни мисии.

В общи линии каквото пише на 90% от добавките за дизел на пазара,едва ли ще ти почисти турбото ако има нужда от чистене но поне няма да навреди :wink: То ако ставаше със спрейче за 20лв тия сервизи гладни щяха да мрат mhihi


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот dmode101 » Пет 23 дек 2011 10:00


Stivi написа:
DoH_KuXoT написа:ето това което пръсках аз, 20лв струва, пушилката бешв същата :mrgreen:


На това нещо в очакваните резултати пише /гугъл превод/ :

преимущества:
- Леки и меки работещ двигател
- Подобрява моторните изпълнение
- По-малко консумация на гориво
- Намалени вредни мисии.

В общи линии каквото пише на 90% от добавките за дизел на пазара,едва ли ще ти почисти турбото ако има нужда от чистене но поне няма да навреди :wink: То ако ставаше със спрейче за 20лв тия сервизи гладни щяха да мрат mhihi

Прав си, но поне да пробваме. Ако помага за почистване на егр и всмукател ще е супер. Добре знаеш как се свалят и чистят scare


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8306
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Stivi » Пет 23 дек 2011 10:12


Именно понеже знаем как изглежда затлачен всмукателен колектор е смешно да си представим че спрея ще накара цялата тази гняс да мине през цилиндрите и да излезе през аспуха,аз лично не бих искал дори да е възможно това да се случи на моята кола :idea:


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Ludiq » Пет 23 дек 2011 15:04


Тази гняс е като пластелин.Нямам как с такива препарати да падне.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 23 дек 2011 15:20


колеги може би няма човек в този форум , който да НЕ вярва в тия магии повече от мен :) Споделих Ви че това изкара много сажди, които при подаване на газ от моя ауспух не излизат изобщо, моторетката ми е уж читава и не изпушва почти изобщо, като видях какво се случи след спрея ми призля. Иначе вълшебства няма, не Ви убеждавам, но поне мисля няма да навреди.
п.с. има и друг момент, при откачени турбопътища се получава недостиг на кислород (турбото си надува в околната среда вместо в двигателя) вследствие на което се получава по-богата смес, което при дизела води до по-голямо количество сажди. Не съм на ти с дизелите, но мисля и това допринесе да направих половин квартал мъгляв :Mr Green Fun


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот PagocmuH » Пет 23 дек 2011 15:54


С тези спрейчета,цялата работа е мижай да те лъжа.
Няма как да се изчисти ЕГР-клапана и всмукателния колектор по този начин.
Това че спрея е разложил малко чернилка,не означава че е постигнат някакъв резултат.
Иска си сваляне и две изцапани ръце.

Последна промяна от PagocmuH на Пет 23 дек 2011 16:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Andonov » Пет 23 дек 2011 16:00


Моето мнение е, че чисти саждите, натрупани в ауспуха - нищо друго.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 12 мар 2012 23:10


градско дост енергично каране, без икономии, настъпване до към 3000об/мин градско 7/100км , много съм доволен, извънградско при 130-150км/ч 5,5л/100км. След 4-5 месеца каране мога да кажа, че този двигател наистина ми доставя голямо удоволствие и комфорт. Нищо не ти липсва, икономичен и приятен за каране :)


Потребителски аватар
boqn92
Мнения: 324
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот boqn92 » Пон 12 мар 2012 23:29


Приятел сега ти видях форумчето, не искам да те притеснявам но да ти кажа все пак.Аз съм с Голф 5 1.9 105 коня 2005г.Ако ти тресе ДВГ то като работи на място значи демпферния ти маховик е тръгнал и може всеки момент да те остави аз карам от 4 години и от 3 години насам ми тресеше и преди месец подаде и почна вече да трака.Вече смених всичко излиза към 1 500лв всичко.Все пак това са слабите им места на тези двигатели дюзите,маховик,съединител,носачи(задни),иначе за икономичността си са перфектни ДВГ та.Успех все пак и ако чипосаш пиши че и аз мисля същото.А за маслото аз вече тръгнах да карам с 5-40 Кастрол ЕДГЕ Турбо Дизел 505.01 спец за Вагените.от германия си я вкарвам


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Andonov » Сря 14 мар 2012 8:57


Е какво да се каже...Аз карам вече 2г същият мотор с чип и изолиран ЕГР. Проблеми никакви. Колата става още по-приятна за каране. 1420кг трудно се подкарват с 105 коня. Не е голф 3 със скромните 1180кг. Още 30 отгоре си е друга бира.
Ако те интересува друго питай. Ако желаеш и тест можеш да направиш с моята :beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7822
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Сря 14 мар 2012 9:21


Andonov написа:Е какво да се каже...Аз карам вече 2г същият мотор с чип и изолиран ЕГР. Проблеми никакви. Колата става още по-приятна за каране. 1420кг трудно се подкарват с 105 коня. Не е голф 3 със скромните 1180кг. Още 30 отгоре си е друга бира.
Ако те интересува друго питай. Ако желаеш и тест можеш да направиш с моята :beer


Андонов, защо 1420кг за мк5? Октавията ми по книжката си е 1350кг празна? :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта