Айде сега,съединителя ни виновен...Колега,ти утре ще кажеш да спираме с натиснат съединител на светофар,все едно сме първолаци...Зима,лято паля по един и същ начин,понякога дори не влизам в колата.Едно палене(особено първото в студа) отнема около 10 секунди/6-7 секунди подгрев+2 сек.имобилайзер)...не виждам смисъл да я държа на "съединител" толкова време.Второ не виждам това какво повлиява на паленето...
При изряден автомобил и гориво(незамръзващо) проблеми с паленето няма-дали с съединител или не.Айде за лятото съм съгласен,да се пали на съединител,защото подгрева гасне за 1 секунда,ама зимата...
Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...



-4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Благовест написа:Айде сега,съединителя ни виновен...Колега,ти утре ще кажеш да спираме с натиснат съединител на светофар,все едно сме първолаци...Зима,лято паля по един и същ начин,понякога дори не влизам в колата.Едно палене(особено първото в студа) отнема около 10 секунди/6-7 секунди подгрев+2 сек.имобилайзер)...не виждам смисъл да я държа на "съединител" толкова време.Второ не виждам това какво повлиява на паленето...
При изряден автомобил и гориво(незамръзващо) проблеми с паленето няма-дали с съединител или не.Айде за лятото съм съгласен,да се пали на съединител,защото подгрева гасне за 1 секунда,ама зимата...
Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...
Я пак помисли и не пиши така,че се излагаш.

Идеята на натиснатия съединител,независимо от дв.-бензин, дизел е друга.Няма нищо общо с подгрева.
Да обясня,ако има и други като теб-зимата маслото в ск.кутия се сгъстява,особено некачественото(каквото се продава тук в 90%

п.п. Да се поправя сам

Последна промяна от gancho на Чет 19 яну 2012 19:07, променено общо 2 пъти.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Благовест написа:Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...
Чакам да цъкне релето и тогава въртя.

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
jos написа:Благовест написа:Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...
Чакам да цъкне релето и тогава въртя.
Напълно погрешно!
Ако не вярваш-

При ТДИ свещите греят и след запалване

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Не!
По-добре е веднъж подгряваш и след като изгасне палиш след малко,а не веднага....свещите продължават да греят изстивайки
По-добре е веднъж подгряваш и след като изгасне палиш след малко,а не веднага....свещите продължават да греят изстивайки

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
До колкото знам е най-добре след като угасне лампата за свещите да се изчака и релето да изцъка.Това става след около 5сек. и паленето става по-лесно.
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Това реле ако е шумно навън как ше го чуеш?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Колкото и да е шумно като си затовриш вратата и вдигнеш прозореца ще го чуеш.Щом аз го чувам значи всеки може да го чуе.Това да е проблема!
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Явно имам проблем със слуха
Оххх,толкова работа имах утре..сега трябва да я отложа с лични лекари....направления....
Не е ли по-удачно след като угасне лампата индикатор с "кола + гаечен ключ" тогава да се пали

Оххх,толкова работа имах утре..сега трябва да я отложа с лични лекари....направления....
Не е ли по-удачно след като угасне лампата индикатор с "кола + гаечен ключ" тогава да се пали

- bkunev
- Мнения: 402
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Спорите за глупости, в тема за проблем, който го няма!!! Колегата(автор) има подобна, да не кажа същата тема от преди година...вероятно догодина ще има пак. Карай си колата, проблем няма!
Поздрави!!!

Поздрави!!!



- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Golf_Diesel_ написа:Колкото и да е шумно като си затовриш вратата и вдигнеш прозореца ще го чуеш.Щом аз го чувам значи всеки може да го чуе.Това да е проблема!
А не мислиш ли че има разлика между твоята кола и някой по нови


Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Стиви си е прав....Четворката е смного по-добра шумоизолация от Тройката например 

- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Всеки си има начин на палене-според усет,според к'во е чел,според други хора и т.н.
Наистина релето си се чува (стига да искаш да го направиш)...Всеки път се заслушвам и го чувам,било на Форд-а на дядо ми,a на нашите коли-задължително
Винаги когато е по-студено изчаквам да щракне релето,тогава натискам съединителя и въртя......така най-малко се товари акумулатора-хем от липса на подгрев,хем и от по-дългият такъв,хем и от сгъстеното масло в скоростната кутия...теоритично.
Това е мое мнение и начин.......не казвам че е правилен.....а и не ангажирам никой с това,просто искам да кажa,че си се ЧУВА стига човек да го има за цел...






Последна промяна от RadoShopa на Чет 19 яну 2012 22:50, променено общо 5 пъти.
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
Значи на мен не ми работи....релето...ама тва на колата или в главата...незнам 

- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!
И при мен го има този пушек докато не загрее и аз се бях позапритеснил даже оглеждах в задръстване примерно колите около мен, търсех дизел и гледах дали пуши и той
, но в крайна сметка мисля, че е нормално на тези температури. Относто паленето гледах клипчетата това което лично аз правя - изключвам климатроника преди да запаля, защото не се тормози допълнително при опит да запали. Най-ниската температура ако не се лъжа на която запалих след 1 ден престой (може и да са два не помня) беше около -10/-12 и горе доло беше същото като в клипочете които си ни предоставил. Така, че карай и си свиркай според мен няма място за притеснение
. Да добавя като цяло идеята на колегата от по-горните постове за тема относто палене на студени TDI-та ми се струва доста полезна и гласувам с 2 ръце за нея 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта