-4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Благовест » Чет 19 яну 2012 17:36


Айде сега,съединителя ни виновен...Колега,ти утре ще кажеш да спираме с натиснат съединител на светофар,все едно сме първолаци...Зима,лято паля по един и същ начин,понякога дори не влизам в колата.Едно палене(особено първото в студа) отнема около 10 секунди/6-7 секунди подгрев+2 сек.имобилайзер)...не виждам смисъл да я държа на "съединител" толкова време.Второ не виждам това какво повлиява на паленето...
При изряден автомобил и гориво(незамръзващо) проблеми с паленето няма-дали с съединител или не.Айде за лятото съм съгласен,да се пали на съединител,защото подгрева гасне за 1 секунда,ама зимата...
Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...




gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот gancho » Чет 19 яну 2012 17:51


Благовест написа:Айде сега,съединителя ни виновен...Колега,ти утре ще кажеш да спираме с натиснат съединител на светофар,все едно сме първолаци...Зима,лято паля по един и същ начин,понякога дори не влизам в колата.Едно палене(особено първото в студа) отнема около 10 секунди/6-7 секунди подгрев+2 сек.имобилайзер)...не виждам смисъл да я държа на "съединител" толкова време.Второ не виждам това какво повлиява на паленето...
При изряден автомобил и гориво(незамръзващо) проблеми с паленето няма-дали с съединител или не.Айде за лятото съм съгласен,да се пали на съединител,защото подгрева гасне за 1 секунда,ама зимата...
Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...

Я пак помисли и не пиши така,че се излагаш. :beat_butt2
Идеята на натиснатия съединител,независимо от дв.-бензин, дизел е друга.Няма нищо общо с подгрева.
Да обясня,ако има и други като теб-зимата маслото в ск.кутия се сгъстява,особено некачественото(каквото се продава тук в 90% mhihi )и с натиснат съединител развърташ освен дв. и само първичния вал в скоростите и съпротивлението на сгъстеното масло е много по-малко отколкото иначе с ненатиснат съединител.Аналогично-лятото влиянието е по-малко.
п.п. Да се поправя сам :beat_butt2 -с натиснат съединител не въртиш нищо в ск.кутия ,с отпуснат, на място-се върти само първичния вал и маслото около него.

Последна промяна от gancho на Чет 19 яну 2012 19:07, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот SoManyRetards » Чет 19 яну 2012 18:01


Благовест написа:Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...


Чакам да цъкне релето и тогава въртя. :wink:


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот gancho » Чет 19 яну 2012 18:10


jos написа:
Благовест написа:Към автора-като загасне подгрева и палиш,на видео 1 след като е загаснал може и да цигара да запалим...


Чакам да цъкне релето и тогава въртя. :wink:

Напълно погрешно!
Ако не вярваш- :търсачкаа и чети.
При ТДИ свещите греят и след запалване :!: ,и е по-добре веднъж подгряваш и веднага палиш.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Даскала™ » Чет 19 яну 2012 20:04


Не!
По-добре е веднъж подгряваш и след като изгасне палиш след малко,а не веднага....свещите продължават да греят изстивайки 8)


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 19 яну 2012 20:16


До колкото знам е най-добре след като угасне лампата за свещите да се изчака и релето да изцъка.Това става след около 5сек. и паленето става по-лесно.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Даскала™ » Чет 19 яну 2012 20:56


Това реле ако е шумно навън как ше го чуеш?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 19 яну 2012 21:05


Колкото и да е шумно като си затовриш вратата и вдигнеш прозореца ще го чуеш.Щом аз го чувам значи всеки може да го чуе.Това да е проблема!


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Даскала™ » Чет 19 яну 2012 21:08


Явно имам проблем със слуха :banghead:
Оххх,толкова работа имах утре..сега трябва да я отложа с лични лекари....направления....
Не е ли по-удачно след като угасне лампата индикатор с "кола + гаечен ключ" тогава да се пали :roll:


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот bkunev » Чет 19 яну 2012 21:45


Спорите за глупости, в тема за проблем, който го няма!!! Колегата(автор) има подобна, да не кажа същата тема от преди година...вероятно догодина ще има пак. Карай си колата, проблем няма!
Поздрави!!! :) :beer :beer


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Stivi » Чет 19 яну 2012 21:54


Golf_Diesel_ написа:Колкото и да е шумно като си затовриш вратата и вдигнеш прозореца ще го чуеш.Щом аз го чувам значи всеки може да го чуе.Това да е проблема!


А не мислиш ли че има разлика между твоята кола и някой по нови :idea: Аз например много пъти съм се ослушвал да чуя кога ще цъкне ама ...нъцки,май и аз съм за лекар mhihi


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Даскала™ » Чет 19 яну 2012 21:55


Стиви си е прав....Четворката е смного по-добра шумоизолация от Тройката например :!:


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот RadoShopa » Чет 19 яну 2012 22:36


Всеки си има начин на палене-според усет,според к'во е чел,според други хора и т.н. :!: Наистина релето си се чува (стига да искаш да го направиш)...Всеки път се заслушвам и го чувам,било на Форд-а на дядо ми,a на нашите коли-задължително :!: Винаги когато е по-студено изчаквам да щракне релето,тогава натискам съединителя и въртя......така най-малко се товари акумулатора-хем от липса на подгрев,хем и от по-дългият такъв,хем и от сгъстеното масло в скоростната кутия...теоритично. :wink: Това е мое мнение и начин.......не казвам че е правилен.....а и не ангажирам никой с това,просто искам да кажa,че си се ЧУВА стига човек да го има за цел... :wink: :beer

Последна промяна от RadoShopa на Чет 19 яну 2012 22:50, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот Даскала™ » Чет 19 яну 2012 22:39


Значи на мен не ми работи....релето...ама тва на колата или в главата...незнам :banghead:


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: -4C, първо палене, Passat B5, AFN - Има ли проблем? Ъпдейт!

Мнениеот pEsHkyY » Чет 19 яну 2012 22:51


И при мен го има този пушек докато не загрее и аз се бях позапритеснил даже оглеждах в задръстване примерно колите около мен, търсех дизел и гледах дали пуши и той :lol: , но в крайна сметка мисля, че е нормално на тези температури. Относто паленето гледах клипчетата това което лично аз правя - изключвам климатроника преди да запаля, защото не се тормози допълнително при опит да запали. Най-ниската температура ако не се лъжа на която запалих след 1 ден престой (може и да са два не помня) беше около -10/-12 и горе доло беше същото като в клипочете които си ни предоставил. Така, че карай и си свиркай според мен няма място за притеснение :да: . Да добавя като цяло идеята на колегата от по-горните постове за тема относто палене на студени TDI-та ми се струва доста полезна и гласувам с 2 ръце за нея :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта