


Vw Passat B5.5 131hp PD AVF изпушване
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
Май проблема с пушеците е станал хроничен. С тая нафта дето имаме, повечито гаражни бутилирани масла, какво очакваме да е положението с колите ни. Моят б5.5 1.9 avf 131 hp също припушва но само сутрин докато не отлепи малко стрелката за температурата. След това както и да го напъваш няма димни завеси. Харча на масло ми е за 12-13 000 км не повече от 150- 200 грама. Така вече 10 смени на масло 5w40 505.01. Решение не съм намерил на проблема а бях на различни диагностики и проби. Вече ще се примиря с тоя кадеж.
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
Здравейте АВФ колеги.
Чета за пушека и миризмата.
Горд (макар и поохарчил се ) собственник съм на няколко пасата AVF (96kw)- настоящият, и ATJ (85kw)
и двата сутрин си пропушват и помирисвата, и си погоряват масло ( около 1 литър на 10 000).
АTJ беше на 400 000 хил , докато не предаде богу дух и го смених с друг двигател.
AVF e на 210 000 - реални , доказано
И двата си попушват сутрин ,когато са студени похапват си масло , но факт, мисля че е ще е от годинките и км на нашите дизелови влакчета.
От скоро съм с 131 к.с + 25 кс , сега малко по малко изпушва колата , но пак си пуши.
Към колегата , съвет приятелски ако няма аномалии ( като ако наистина ти гори толкова масло , поне за мен не е нормално) карай спокойно. Но ако съдя по себе си , и аз не бих преживял подобен разход , не заради пари или друго , просто ме дразни.
Така че ако намериш решение , на проблема , или ако мога да бъда полезен питай
почти няма нещо да не се е налагало да правя по пасатите.
П.С
И двата са автоматик - към момента разход извън-градско на 131 к.с + 25 к.с. скорост 90 км час е 4,9 л/100. ЕГР не съм тапил , в момента дава грешка , като събера лев , ще го сменя да си работи нормално, макар и да знам че до година две пак ще пресветне, катализатора си ми е на място и така..
година на производство 2004.
ако ли не , ще се бием през
и ще си ги караме и правим.
Чета за пушека и миризмата.
Горд (макар и поохарчил се ) собственник съм на няколко пасата AVF (96kw)- настоящият, и ATJ (85kw)
и двата сутрин си пропушват и помирисвата, и си погоряват масло ( около 1 литър на 10 000).
АTJ беше на 400 000 хил , докато не предаде богу дух и го смених с друг двигател.
AVF e на 210 000 - реални , доказано
И двата си попушват сутрин ,когато са студени похапват си масло , но факт, мисля че е ще е от годинките и км на нашите дизелови влакчета.
От скоро съм с 131 к.с + 25 кс , сега малко по малко изпушва колата , но пак си пуши.
Към колегата , съвет приятелски ако няма аномалии ( като ако наистина ти гори толкова масло , поне за мен не е нормално) карай спокойно. Но ако съдя по себе си , и аз не бих преживял подобен разход , не заради пари или друго , просто ме дразни.
Така че ако намериш решение , на проблема , или ако мога да бъда полезен питай
почти няма нещо да не се е налагало да правя по пасатите.
П.С
И двата са автоматик - към момента разход извън-градско на 131 к.с + 25 к.с. скорост 90 км час е 4,9 л/100. ЕГР не съм тапил , в момента дава грешка , като събера лев , ще го сменя да си работи нормално, макар и да знам че до година две пак ще пресветне, катализатора си ми е на място и така..
година на производство 2004.
ако ли не , ще се бием през

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
Щом имaш чип колегa ЕГР-a трябвa дa ти е изключен(неaктивен).
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
Доколкото знам , няма как ЕГР да се изключи ( неактивен) , може софтуерно да се намали да работи , на мин процент. И е така , но той си свети което най вероятно означава , че е постоянно отворен , защото се е позадръстил със саждички , чистихме го веднъж но изкара година :)) , така че смятам да го сменя и дано изкара повече.
Относно , файла който качиха като го чипираха , не съм запознат точно какво са му направили , но след като сменя ЕГР ще го закарам да го прегледа пак , колегата който го прави и те така , както се казва :)))
Относно , файла който качиха като го чипираха , не съм запознат точно какво са му направили , но след като сменя ЕГР ще го закарам да го прегледа пак , колегата който го прави и те така , както се казва :)))
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
Колега твоя авф 131 коня автомат ли е? Това е доста нисък разход. Моя е автомат и при галене на газта по-малко от 6.8 не е падал. Градско е 8-9 на 100 че даже ако види зор на ниски предавки и 10- 11 качва. Маслото не ми го гори и аз се чудя. Като сложа 4 литра и не доливам до смяна. Под средата на защриховането никога не е падало нивото. Харча си го обяснявам с това че предния собственик е сменил турбината на колата с чисто нова гарет.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
miro_penev написа:Доколкото знам , няма как ЕГР да се изключи ( неактивен) , може софтуерно да се намали да работи , на мин процент. И е така , но той си свети което най вероятно означава , че е постоянно отворен , защото се е позадръстил със саждички , чистихме го веднъж но изкара година :)) , така че смятам да го сменя и дано изкара повече.
Относно , файла който качиха като го чипираха , не съм запознат точно какво са му направили , но след като сменя ЕГР ще го закарам да го прегледа пак , колегата който го прави и те така , както се казва :)))
Нaпротив колегa при чип тунингa се премaхвa нaпълно софтуерно ,но зaвиси пaк кой ти го е прaвил...A кaкво ти свети нa теб.?
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
Момчета, аз повдигнах тази тема преди.....и сега с учудване Ви споделям,че дима изчезна от само себе си и то доста отдавна
Когато писах това, колата стоеше повечето време в гараж, рядко се караше и именно тогава, при тръгване се получаваха тези облаци!Сега се пали всеки ден и се кара по 8-10 км. ,сутрин в студа пали от раз и си пуши съвсем нормално (чиста пара) за тези -5,-7 'С!Горивото е....странна смесица от неща + добавки!Не знам дали има връзка с редовното каране, но е факт...!Загубата на масло си е същата, трапчивата миризмата си я има, за която мисля, че е нормално поради липсата на катализатор и странната смесица от гориво!Другата разлика е, че преди гледах колата много обстойно за разни симптоми, проблеми и т.н.,д'ет се вика-втелясвах се, а сега само карам.....май
масла, филтри и газ 



- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Vw Passat B5.5 131hp PD AVF изпушване
phantom_ написа:miro_penev написа:Доколкото знам , няма как ЕГР да се изключи ( неактивен) , може софтуерно да се намали да работи , на мин процент. И е така , но той си свети което най вероятно означава , че е постоянно отворен , защото се е позадръстил със саждички , чистихме го веднъж но изкара година :)) , така че смятам да го сменя и дано изкара повече.
Относно , файла който качиха като го чипираха , не съм запознат точно какво са му направили , но след като сменя ЕГР ще го закарам да го прегледа пак , колегата който го прави и те така , както се казва :)))
Нaпротив колегa при чип тунингa се премaхвa нaпълно софтуерно ,но зaвиси пaк кой ти го е прaвил...A кaкво ти свети нa теб.?
Здравей колега:
свети "Check engine" индикатора и на борда си изписва : Emission Workshop
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
След смяна на ЕГР клапан ,вече не свети и всичко си е както трябва.
Но чипа го махнах , не ми харесва как работи колата , така че май ще се пробвам при колегите от Брезел.
но ще изчакам малко засега.
Но чипа го махнах , не ми харесва как работи колата , така че май ще се пробвам при колегите от Брезел.
но ще изчакам малко засега.
phantom_ написа:miro_penev написа:Доколкото знам , няма как ЕГР да се изключи ( неактивен) , може софтуерно да се намали да работи , на мин процент. И е така , но той си свети което най вероятно означава , че е постоянно отворен , защото се е позадръстил със саждички , чистихме го веднъж но изкара година :)) , така че смятам да го сменя и дано изкара повече.
Относно , файла който качиха като го чипираха , не съм запознат точно какво са му направили , но след като сменя ЕГР ще го закарам да го прегледа пак , колегата който го прави и те така , както се казва :)))
Нaпротив колегa при чип тунингa се премaхвa нaпълно софтуерно ,но зaвиси пaк кой ти го е прaвил...A кaкво ти свети нa теб.?
- miro_penev
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
- Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: Равда-Бяла-Варна
Re: Изпушване-Vw Passat B5.5 131hp PD AVF engine!
И моя е така , след чипа показва този разхода , но не е по малък от 7 на сто, а се оказа, че и този който ми прави чипа, явно не му разбира , и го махнах.
Май ще си карам без чип.
Май ще си карам без чип.
novatora написа:Колега твоя авф 131 коня автомат ли е? Това е доста нисък разход. Моя е автомат и при галене на газта по-малко от 6.8 не е падал. Градско е 8-9 на 100 че даже ако види зор на ниски предавки и 10- 11 качва. Маслото не ми го гори и аз се чудя. Като сложа 4 литра и не доливам до смяна. Под средата на защриховането никога не е падало нивото. Харча си го обяснявам с това че предния собственик е сменил турбината на колата с чисто нова гарет.
- haqza
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Vw Passat B5.5 131hp PD AVF изпушване
здравейте колеги! и аз имам такъв проблем когато е студена пуши много като почне да загрява спира да пуши, като почна да я напъвам не вървеше както преди ходих на много диагностици и показва че на колата и няма нищо (само последния път показваше че турбината пренадува) а не върви чистил съм няколко пъти турбината понеже изключваше(влиза във авариен режим)и пак нищо,миналата седмица и смених всички вакумни маркучи и вървенето се оправи но като я напъна пак ми изключи два три пъти после се оправи,но вчера пак ми изключи някой има ли идея от какво може да е?(да изключва турбината и от какво може да пуши така) Благодаря!
- malin.angelov
- Мнения: 322
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 23:33
- Автомобил: vw passat
- Двигател: BMP 07
- Местоположение: Sofia
Re: Vw Passat B5.5 131hp PD AVF изпушване
Като за начало колега излез на магистралата и покарай малко на висока предавка с 3000 оборота ( 10 мин ) и направи няколко ластика на 4 предавка. После пак пробвай дали ще пренадува 

- haqza
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Vw Passat B5.5 131hp PD AVF изпушване
Добре колега ще го пробвам.,но пушенето си остава.
- malin.angelov
- Мнения: 322
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 23:33
- Автомобил: vw passat
- Двигател: BMP 07
- Местоположение: Sofia
Re: Vw Passat B5.5 131hp PD AVF изпушване
Колега, какъв цвят е дима и какъв мирис има? И това за магистралата е добре 1 път в месеца поне да се прави.
- haqza
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Vw Passat B5.5 131hp PD AVF изпушване
Пушекът е синкав и мирише на гадно.Като я запаля почва да пуши леко като повърви малко на място се чува да се включва някаква перка и от аспуха почва да пуши много силно (под налягане).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта