ААZ-гори масло!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 28 мар 2007 10:39


Ама дали найстина е с гаранция :? Иначе за основния ремонт на турбото си заслужава ама ако найстина е качесетвен.




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 28 мар 2007 12:45


Моя съвет е първо да смениш маслото. Сложи 10W40 полусинтетика за дизели. Аз ползвам Havoline, има го в Petrol и не е скъпо. Няма ментаци, затова те съветвам да сложиш от него. И съм доволен, не го пипа. Моята кола специално е много чувствителна към маслата. Маслото за ТД трябва да издържа на доста по-висока температура. Вече 2 пъти попадам на масло - менте - първия път - Кастрол, втория - ACDelco. При бързо каране, двигателя, особено турбото, достигат високи температури, и маслото буквално се изпарява през отдушника на картерните газове, ако не е добро. При загряла кола почват и повдигачите да тракат.
От турбото е нормално да омаслява, все пак то работи в маслена вана. Ако е за ремонт, като свалиш маркуча за въздуха направо ще пръска, а по черупката му ще се образуват локвички с масло. Въобще не се занимавай с рециклиране на този етап, а просто смени маслото, и виж резултата :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 28 мар 2007 14:59


Има нещо такова.Аз като се бях наплашил че ми гори 5В40 и отидох да сменям питах майстора дали да не сложа направо 15В40.Той ме каза/има Г2ТД/ че бил на 10В40 и не горял масло ма решил веднъж за по-евтино да сложи 15В40 и колата почнала да гори яко точно заради температурата на маслото.Повечето 15В40 няма стадарта на ФВ 501........Сложих 10В40 и спря да гори масло.Иначе е нормално да омаслява по малко.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Сря 28 мар 2007 20:20


ACCELERATOR написа:Моя съвет е първо да смениш маслото. Сложи 10W40 полусинтетика за дизели. Аз ползвам Havoline, има го в Petrol и не е скъпо. Няма ментаци, затова те съветвам да сложиш от него. И съм доволен, не го пипа. Моята кола специално е много чувствителна към маслата. Маслото за ТД трябва да издържа на доста по-висока температура. Вече 2 пъти попадам на масло - менте - първия път - Кастрол, втория - ACDelco. При бързо каране, двигателя, особено турбото, достигат високи температури, и маслото буквално се изпарява през отдушника на картерните газове, ако не е добро. При загряла кола почват и повдигачите да тракат.
От турбото е нормално да омаслява, все пак то работи в маслена вана. Ако е за ремонт, като свалиш маркуча за въздуха направо ще пръска, а по черупката му ще се образуват локвички с масло. Въобще не се занимавай с рециклиране на този етап, а просто смени маслото, и виж резултата :wink:

Май сте прави,днеска отидох на морга при познат да ми смени турбото и той и майсторите му ми казаха че турборо ми е перфектно и че тяхното най-добро е доста по зян от мойто!Споменаха ми и за смяна на маслото!Наистина маслото ми е шибано и като загрее повдигачите почват да хлопат!Благодаря за съвета!!


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Вто 12 юни 2007 15:54


kaто писах и в началото на темата:
Проблема е решен-смених сегментите и се оправи работата!И един съвет от мен-като гледате дали духа от щеката за маслото извадете маркуча на картерните испарения дето отива към турбото,тогава вече като не го засмуква турбото се вижда дали духа двигателя или не!А двигателя като духа,турбото засмуква маслените пари и затова омаслява всмукарелните тръби!


Потребителски аватар
ismail_rz
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот ismail_rz » Сря 18 юли 2007 19:59


е как няма да горят масло кто жсеки ажтомобил донесен от някаде си парво минава през някои ел сервизза да се жарнат километрите зна4ително назад сас около 100 000 ,150 000 и си мислим 4е караме кола нов внос на 120 000 после жси4ко проли4ажа ама после!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 18 юли 2007 21:35


Можеш ли да кажеш цената на ремонта ако не е тайна?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 39 госта