
ААZ-гори масло!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Моя съвет е първо да смениш маслото. Сложи 10W40 полусинтетика за дизели. Аз ползвам Havoline, има го в Petrol и не е скъпо. Няма ментаци, затова те съветвам да сложиш от него. И съм доволен, не го пипа. Моята кола специално е много чувствителна към маслата. Маслото за ТД трябва да издържа на доста по-висока температура. Вече 2 пъти попадам на масло - менте - първия път - Кастрол, втория - ACDelco. При бързо каране, двигателя, особено турбото, достигат високи температури, и маслото буквално се изпарява през отдушника на картерните газове, ако не е добро. При загряла кола почват и повдигачите да тракат.
От турбото е нормално да омаслява, все пак то работи в маслена вана. Ако е за ремонт, като свалиш маркуча за въздуха направо ще пръска, а по черупката му ще се образуват локвички с масло. Въобще не се занимавай с рециклиране на този етап, а просто смени маслото, и виж резултата
От турбото е нормално да омаслява, все пак то работи в маслена вана. Ако е за ремонт, като свалиш маркуча за въздуха направо ще пръска, а по черупката му ще се образуват локвички с масло. Въобще не се занимавай с рециклиране на този етап, а просто смени маслото, и виж резултата

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Има нещо такова.Аз като се бях наплашил че ми гори 5В40 и отидох да сменям питах майстора дали да не сложа направо 15В40.Той ме каза/има Г2ТД/ че бил на 10В40 и не горял масло ма решил веднъж за по-евтино да сложи 15В40 и колата почнала да гори яко точно заради температурата на маслото.Повечето 15В40 няма стадарта на ФВ 501........Сложих 10В40 и спря да гори масло.Иначе е нормално да омаслява по малко.
- kidgo
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
ACCELERATOR написа:Моя съвет е първо да смениш маслото. Сложи 10W40 полусинтетика за дизели. Аз ползвам Havoline, има го в Petrol и не е скъпо. Няма ментаци, затова те съветвам да сложиш от него. И съм доволен, не го пипа. Моята кола специално е много чувствителна към маслата. Маслото за ТД трябва да издържа на доста по-висока температура. Вече 2 пъти попадам на масло - менте - първия път - Кастрол, втория - ACDelco. При бързо каране, двигателя, особено турбото, достигат високи температури, и маслото буквално се изпарява през отдушника на картерните газове, ако не е добро. При загряла кола почват и повдигачите да тракат.
От турбото е нормално да омаслява, все пак то работи в маслена вана. Ако е за ремонт, като свалиш маркуча за въздуха направо ще пръска, а по черупката му ще се образуват локвички с масло. Въобще не се занимавай с рециклиране на този етап, а просто смени маслото, и виж резултата
Май сте прави,днеска отидох на морга при познат да ми смени турбото и той и майсторите му ми казаха че турборо ми е перфектно и че тяхното най-добро е доста по зян от мойто!Споменаха ми и за смяна на маслото!Наистина маслото ми е шибано и като загрее повдигачите почват да хлопат!Благодаря за съвета!!
- kidgo
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
kaто писах и в началото на темата:
Проблема е решен-смених сегментите и се оправи работата!И един съвет от мен-като гледате дали духа от щеката за маслото извадете маркуча на картерните испарения дето отива към турбото,тогава вече като не го засмуква турбото се вижда дали духа двигателя или не!А двигателя като духа,турбото засмуква маслените пари и затова омаслява всмукарелните тръби!
Проблема е решен-смених сегментите и се оправи работата!И един съвет от мен-като гледате дали духа от щеката за маслото извадете маркуча на картерните испарения дето отива към турбото,тогава вече като не го засмуква турбото се вижда дали духа двигателя или не!А двигателя като духа,турбото засмуква маслените пари и затова омаслява всмукарелните тръби!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 39 госта