Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Пет 24 авг 2012 11:34


Тука проблеми с твой софтуер няма. Просто е имало такъв в цялата история.

И може би тук е момента да кажеш, дали е имало случай когато си пращал софтуер на Вальо (чипове или файлове) които той е качвал по коли на клиенти или не? Просто едно да или не ще свърши чудесна работа. А, да, става дума за преди повече от година :) .




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Ventoman » Пет 24 авг 2012 14:09


Първия софт беше в кутийка от Боги като тогава първото оплакване беше че оборотите пропадат. Като дойде доктора с бората не го прояви проблема веднага, повозихме се из улиците но така или иначе бяха вдигнати вече софтуерно през ваг-ком. Върнах ги на заводски и прекодирах на автомат което беше най странното че пак го правеше но 90коньовите на автомат придърпват на втора. Първия софт написан от Росен беше на място в сервиза докато и човека с бората беше там после ми прати и два на пощата. Това е по софтовете на бората. Мой си е проблема че съм се захванал да кавам каквито и да е софтове и днес парите ще бъдат върнати на човека.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот hooligan_sk » Пет 24 авг 2012 17:26


Luciano написа:Тъкмо два пъти го сменях, а на теб каква е причината да ти падат до 820?
До колкото знаи и ти ходиш при "майстора"...


Факт, аз съм от доволните клиенти. mhihi Цялата работа според мен е че Вальо си е склонен към двоен стандарт.
Иначе за оборотите - нямам идея от какво е, да от там си го имам, но немога да кажа нещо лошо. Колегата brum една цяла неделя си е играл с компа ми и си имам карти на които това е оправено. Там обаче почти всичко(без Н75 за да не зацапва) е от автомата и аз предпочитам да карам с макс оригиналния софт, въпреки че увлича оборотите в дадени условия(при мен не се усещат странични ефекти от това). Пак голяма благодарност към Росен, защото за него никой не трябва да се съмнява че е гоуем :bowdown :Mr Green Fun


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот red.devilll » Пет 24 авг 2012 23:58


Ventoman написа:Първия софт беше в кутийка от Боги като тогава първото оплакване беше че оборотите пропадат. Като дойде доктора с бората не го прояви проблема веднага, повозихме се из улиците но така или иначе бяха вдигнати вече софтуерно през ваг-ком. Върнах ги на заводски и прекодирах на автомат което беше най странното че пак го правеше но 90коньовите на автомат придърпват на втора. Първия софт написан от Росен беше на място в сервиза докато и човека с бората беше там после ми прати и два на пощата. Това е по софтовете на бората. Мой си е проблема че съм се захванал да кавам каквито и да е софтове и днес парите ще бъдат върнати на човека.

Първо чипа бил от Боги? Сега бил в негова Кутиика?После може и нещо друго да излезе.Наистина ли си мислите така може да си миете ръцете с колегите ви при положение,че те не знаят за какво става въпрос? Като е бил в Кутиика от Богомил-можеш да напишеш от къде си се сдобил с него (ако имаш пръсти да пишеш още глупости,защото,колкото повече пишеш толкова повече си противоричиш).нали се сещаш че в една кътиика може да си пъхаш чипове до живот ако си я пазиш старателно-не като на клиентите колите maikomila .Било Пасат,било Туарег, било поло и тем подобни.Ти ако имаш 40 клиенски коли при теб незнам за какво ти е лична при положение ,че имаш от веки клас автомобил в твоя парк :Mr Green Fun .
Според мен лично или поне аз така си мисля,че бих направил е да се извиниш на Богомил,че му АКАШ върху името с твоите писаници.Това ще стане ако си мъжкар де ако не може да се направиш,че те боли операцията и не си влизал във Форума и не си прочел.
Богомил писа точно и ясно че софта не е негов сега да видим как ще връщаш пари на клиент,като не си си ги взел от този на който си му платил ти лично.
Всеки бърка,но най-важното е да си признаваме грешките,а не да нападаме потърпевшите в случея че са луди или не с наред.
Вместо да нападаш и колегата който ти е дал над 1000лв за ремонти,които не стуват и на половина от това,което си взел ,в който и да е сервиз мисля,че е редно и на него да му се извиниш публично,а не да го нападаш и убиждаш.
По този начин не се печелят клиенти,а обратното-губят се.И накрая вместо от 40 клиенски коли на разположение при теб да не останеш само с 40 клююа и да няма къде да ги използваш


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот masterixx » Съб 25 авг 2012 6:50


Здравейте,

Искам да напиша и с моя проблем как се развиха нещата, въпреки, че не отговаря на заглавието и после ще постна в темата за Вентоман.

На 11.08 се прецака турбината на Seat Ibiza ASZ. Когато се прибрах, веднага пуснах тема в "Дизелови агрегати" viewtopic.php?f=24&t=342015 и познайте, колко отговора получих въпреки всички "разбирачи" които хранят Вентоман тук. След това се поразрових малко във форума и попаднах на тази тема, прочетох я и после реших да прочета темата и за сервиза на Вентоман. От 20 стр. само двама потребители изказваха негативно мнение за Вентоман (мисля, че са ясни кои са), но това беше достатъчно да се замисля дали да му звъня. Прочетох още теми и във всички имаше отрицателни мнения и за другите Турбо майстори. Накрая реших да пиша ЛС на един от клубните майстори, който много хвалите, а и аз съм супер доволен от него и той ми препоръча да се обадя на Вентоман (това ми беше достатъчно).

Когато му звъннах имаше проблеми със здравето (както разбрахте са го оперирали), но това не му попречи да ме изслуша и да ми запише час за колата.
Когато отидох с колата, прегледа стана пред мен и ми бяха показани всички проблеми по турбината. Това което много ми хареса беше, че при всяка операция по нея ми се звънеше и ми казваха какво е състоянието на системата, дали има части от перките по пътищата и т.н. Накрая се оказа, че турбината не става и купих рециклирана Гарет. След като постави новата Турбина изкарахме колата и след направения тест се оказа, че е била чипвана и то зверски - надува на 1.6 бар. и това се оказа причината за скапването на турбото(турбината се оказа, че е заменяна и е била от автоморга...явно и другата е издържала толкова с този чип). На следващия ден, Вентоман върна оригиналния софт на колата, за да не сменям турбини всяка година (от тия със заводските параметри).

За цени не мога да коментира дали са високи, но останах много доволен от свършената работа.

С този пост искам да покажа, че съм много доволен от свършената работа и дано помогне на някой друг който се чуди какво да прави с турбото.
Не мога да коментирам случая на Бора99 и не казвам ,че той е в грешка, просто описах моя случай.

Лек и спорен ден!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 8:07


red.devilll написа: Богомил писа точно и ясно че софта не е негов сега да видим как ще връщаш пари на клиент,като не си си ги взел от този на който си му платил ти лично.
...
Според мен лично или поне аз така си мисля,че бих направил е да се извиниш на Богомил,че му АКАШ върху името с твоите писаници.


Аз питах ли по-горе Богомил дали навремето е продавал софтуер на Вальо? Питах.

Богомил да е отрекъл? Не е отрекъл.

Ако не е имало негов софтуер е достатъчно да напише, че не е продавал софтуер на Вальо. Ама той това не го пише, защото явно не е вярно.

Никой не "ака" по Богомил. Просто колата е имала проблеми от преди първият софтуер - пропадане на обороти което е останало и след на Богомил софтуера. Аз съм направил няколко опита да решавам проблеми по тази кола, като последният е бил силно несполучлив и е задълбочил проблема с пропадането. Задълбочил ги е, защото преди са пропадали и са се връщали на 903, а след последният ми опит - пропадали са и са оставали на 820. Лошото е, че човека явно е останал да кара с последният вариант близо година.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот kn9453 » Съб 25 авг 2012 14:14


...сервиза на Вентоман. От 20 стр. само двама потребители изказваха негативно мнение за Вентоман (мисля, че са ясни кои са)...


Я пак преброй клиентите с "негативно" мнение :x в темата на Вен...
Аз сега ги преброих и знам точно колко и кои са!!! Няма да ги напиша, ще го оставя ТИ да го направиш по-това ще преценим "обективния" ти пост.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 14:33


Много овъртания, много объркващи въпроси и отговори. Историята с чипа на Богомил е много вмирисана....

Въпрос към автора на на темата:

Кога и кой ти е поставил, чип от Богомил (или поне ти е казал, че чипът е правен от него), който в последствие се оказва, че не работи коректно и се правят някакви безнадежни опити да се реши проблема, но от друг човек? От написаното до тук не става яно поне за мен. Не си ходил при самият Богомил, не си ходил при негов представител, а при човек който твърди или по скоро леко подхвърли, че чипа бил от него, но по никакъв начин до сега не успя да докаже това, черно на бяло?

Всичко останало ми е ясно, много пари, много разкарване и никакво решение на проблемите.

@masterixx, не че имам нещо против теб и избора ти на сервиз, но или говориш с конкретни имена, цифри и т.н.т или си поредния глас в постинята, който туко тъй се пръква в темата на Вентоман, обяснявайки ни колко е доволен он него mhihi

Последна промяна от morfei1 на Съб 25 авг 2012 14:48, променено общо 5 пъти.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 14:42


Е аз нали за това питам Богомил дали е пращал софтуери на Вальо. Ама той нещо мълчи.

Ти как искаш да се докаже нещо от преди 1 година, за което касови бележки и фактури няма и няма никакъв документ за това, че се е случило? За мен единственият вариант е като и двете страни потвърдят. И точно за това питам по-горе.

Защо е бил свален чипа от Богомил - Вальо ще каже. А като става дума пак за тоя чип - по-горе неправилно съм написал, че е било със силов тунинг. Било е топло палене и може би още нещо дребно. Богомил да каже преди година колко е искал за такъв софтуер и ако цифрите съвпаднат (Вальо казва 200лв, Bora99 казва 150лв, аз не знам кой е прав и кой е крив) - нещата са ясни.

Не виждам смисъл да чоплите повече темата за чипа преди Богомил да се намеси и да каже нещо. Виждам разни хора нямащи нищо общо или дори не познаващи Богомил да се намесват и да изказват мнение. Не виждам защо е необходимо при все, че самият Богомил вече е писал по темата и сега на конкретно зададен въпрос не отговаря.

Историята с помпата също не е съвсем ясна. Клиентът още не е казал защо изолацията на авансатора е била подменена между първото и второто ходене при Вальо.

Интересно, че по темата наистина останаха само кибици, а тези които могат да дадът отговорите спряха да пишат...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 14:55


По скоро попитай Вентоман дали не се е снабдил с няколко чипа от Богомил преди кой знае колко време и не ги тараши на принципа копи-пейст. Това не го прави представител на Богомил, нито пък Богомил може да даде гаранция на софтуера си, понеже е правен за съвсем друга кола.

В нещата си и знаеш, че е възможно, но има и случаи, когато нещата не стават според очакванията, а уж би трябвало. Май точно този случай е такъв, което говори още по зле за Вентоманеца. Просто не му прави чест, нито към клиент нито към Богомил, като се опитва да хвърли вината върху тях, като се прави на невина монахиня, премълчавайки каква каша е сътворил с цел - по-висока печалба. В крайна сметка лизинга на OPC-то върви и някой трябва да го плаща :Mr Green Fun .

1-во не е платил за софтуер, а кара клиента да плаща цена за която той ще си получи софтуер за неговата си кола, правена на момента от Богомил и ще получи гаранция за това от самия Богомил.
2-ро след проблемите го кара да плати отново, като му обяснява, че вече тунера е друг.
3-то накрая казва, че първия софтуер е на Богомил, с цел да го изложи пред форума, понеже вече си има нов мапер и съответно цака конкуренция.

Това ако не е измекярщина..... maikomila


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 15:22


Твърденията са ти безпочени. Вальо няма нужда прави такива работи, щото си има човек (мен) който му променя софтуер при необоходимост.

Ти защо твърдиш, че Вальо е ползвал софтуер за друга кола? Можеш ли по някакъв начин да го докажеш? Или просто предполагаш нещо лошо, имаш негативна представа за човека и решаваш веднага да споделиш предположението си. Предизвиквам те - ако можеш - докажи. Ако не можеш - замълчи. А би било коректно даже да се извиниш в ситуацията.

И дали Bora99 е плащал за софтуер втори път мисля, че може сам да каже. А не ти де предполагаш разни работи.

Каква конкренция спрягаш, при все, че аз пиша някакви елементарни работи (топло палене, претрисане) и от доста време на сам не се захващам да пиша софтуер със силови подобрения. Не смятам и да го правя освен за близки хора или приятели. Така че конкуренция е трудно да се нарече. Богомил си има бизнес и аз не съм му конкуренция.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Съб 25 авг 2012 15:38


Аз не мога, но и вие не можете! Отделно, аз не съм спечелил пари от цялата тази работа.

След като Вентоманеца използва теб, защо намесва Богомил и кара да се плаща за софтуер повторно? Защо ти ще решаваш неговите проблеми? Защо не е поискано от него да се корегира софтуера? Точно това ме кара да си мисля, че е копи-пейст! Защо се опитва да потули нещата след като се заговори по задълбочено за чипа?

Накрая се получава така: моята дума срещу вашата, но в случая моят задник не е насран. Вие нищо не може да докажете реално, нито пък аз, с тази разлика, че сте с едни 1050лв напред и една не работеща Бора, оправена от 3-ти човек с междини ремоти в други два сервиз :wink:

Защо взехте толкова пари? За смяна на софтуери, които не работят? Защо сваляхте и качвахте 2 пъти помпа, която в последствие не можахте да оправите? Защо препродавахте част и сменяхте, която реално работи? Защо не сложихте софтуер за корекция на паленето, а сте сложили такъв с чип-тунинг, клиента ли го пожела или вие успяхте да го убедите?

Нищо чудно всички проблеми с пропаданията на обротите, претрисания и т.н.т да са били в следствие от така наречения копи-пейстърски чип от Богомил, а всичко останало да е било или една голяма лъжа или просто пълно безхаберие или незнание и некадърност от страна на майстора. Това си е лично моя теория, която не мога да докажа :Mr Green Fun !

Защо смятам така:

1-во защото първоначално е имало претрисане, което по всяка вероятност е било от маховика, който в последствие е решен със смяна, в друг сервиз
2-ро защото проблеми с помпата е нямало, може би е имало нужда от почистване.
3-то защото след като вече помпата е била отремонтирана в другия сервиз, с нейната част, след намесата на Дани - нов софтуер, колата е започнала да работи нормално.

Тоест диагнозата е била:

-чистене на помпа (често срещан проблем при роторните помпи)
-корекция на софтуер за топло палене
-сменен маховик

резултата:

-нормално работеща кола.

@brum, ако това го правиш за спорта, го прави на твоята си кола или на приятели, както сам каза. Не можеш да го правиш на клиентски коли, които собственици и идея си нямат и след това да казваш, ама аз пари за това нещо не съм взел, това не те оправдава и за пореден път показва, че Вентоманеца е измекяр.

Няма лошо, човек да иска да се учи, но не на гърба на хората или поне не с техния портфейл.

Последна промяна от morfei1 на Съб 25 авг 2012 16:06, променено общо 7 пъти.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 16:06


Абе ти Bora99 ли си, че отговаряш на нещата дето той не казва?

Питах ли колко пъти в какъв ред е сваляна помпата - питах. Отговриха ли ми? Май само ти ми отговори. Защо като теб не те е питал никой нищо?

За цената - от 900лв станаха 700лв. Човека с колата пак мълчи, ама ти повтаряш като папагал разни цифри дето не си сигурен дали са правилните. Дали е била за чистене - той да каже дали си е виждал помпата. Аз само знам, че като са я отворили с надробеното бутало са му казали и са му предложили да си я погледне.

Вентоман-а започна да ползва софтуер от мен горе-долу тогава. Богомил го намесихме, обяснихме защо и спряхме да го намесваме. Ама ти продължаваш. От Богомил копи-пейст няма защо да правя. Няма нещо в неговите софтуери за ЕКУ-тата на 1.9 VP/PD (PD с EDC15) което да не знам. За другите ЕКУ-та не знам, ама и не се занимавам с тях.

Остана само ти да "акаш", но хората които са засегнати нещо не пишат. Защо според теб? Ей на тоя въпрос ми отговори. Тука вече конкретно теб питам нещо :) .


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 16:14


Повтарям за последен път - надробено бутало за авансите. Почистването на помпата само ти си го фантазираш.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Съб 25 авг 2012 16:41


morfei1 написа:Ти тъп ли си или от толкова висене пред компа си изглупял?


Т'ва що не си го прочетеш сам? Bora99 е написал някакви несвързани и трудно разбираеми работи. Аз се опитха да изкомуникрам историята на ремонтите и да я напиша тук. Обаче ти продължаваш да гадаеш разни неща.

Нека Bora99 да напише, че помпата му е отваряна за нищо. Ама си мисля, че няма да го напише, защото знае, че с помпата му е имало проблем и той е отстранен. Обаче виж, ти упорито пишеш, че помпата е отваряна за нищо.

Нека ТОЙ да напише, че след второто тръгване от сервиза на Вальо, като втори път са му отворили помпата е имало проблем с нея. Ако е имало - значи Вальо не си е свършил работата добре. Ако обаче е нямало?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: levskarq77 и 43 госта