brum написа:Кои 200 кила, че нещо не вдявам.
И нали има пасат 1.9 куатро заводско (даже на 110кс моторите го има). Или имаш в предвид, че 1.9 мотора просто идва слаб за купето ако е с куатро?
Еми аз имах в предвид ,че кола с предно ( само) и кола с торсен с еднакви мотори имат разлики в теглото от порядъка на 200-ина кила , но работата е там,че ако тази която е само с предно, я натоварим с едни 200 кила ( т.е. колкото е разликата в кила до торсена ), тя дали няма пак да се "усеща" ,като по-лека при каране (субективно).Ако е така , вероятно е ,че това донякъде ще се дължи и на загуби в трансмисията

niks76 написа:...
мой френски колеги си направиха още преди 18 месеца такъв експеримент с А4-сложиха 1.9ПД 130 мотор на мястото на 2.5тди 180,мотора е засилен плюс хибридна турбина и все пак колкото пъти си правим дръпки за майтап от 3000оборота нагоре шестака пее и заминава неудържимо
..
Никс ,че то на 2.5 ТДИ 180 катъра (сток) със сигурност вече скор.кутия ще е доста по-дълга от на 2.5 ТДИ ,но 150 кончета . Предполагам ,че имат сериозна разлика пред.числа и крайното предаване ( най-вече то) ,и наистина там мотор 1.9 ще дойде баяджа слаб да се "пребори". Аз в мненията си имах в предвид по-слабия шестак- там скор.кутия е "почти" като на 131 ПД откъм предавки .На 2.5 тди куатро 150 к.с. е със съвсем малко по-дълга от на ПД 131 куатро... Да не бъркам ,нещо де

