AGR трудно първо палене
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AGR трудно първо палене
Най-голямата спънка е старостта. Всички материали стареят и не са като преди 15 години.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: AGR трудно първо палене
Тук пишете за TD и TDI, а какъв може да е проблема с предкамерните асматици(Поло AEF)? Тази зима за първи път ми се налага да подавам газ докато върти да запали, и как пали, с облак бял дим докато влезе в ритъм. За този уикенд мисля да проверя дали стига ток до свещите, ако стига от там нататък какво да търся като причина? Последно заредих от Шел и слагам Кастрол ТДА.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: AGR трудно първо палене
добре колегa твоя воля ,но имaм сaмо еднa молбa кaжи сaмо нa кой кaнaл в aдaптaция се вдигa порциятa зa студения стaрт и в кaкви стойности си я вдигaл!!
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AGR трудно първо палене
Това не е гаранция, че ти е проблема. Ако имаш трудно палене, за да разбереш това дали би помогнало пробай палене с откачен темп. датчик.
Ако нямаш подобрение няма какво да се занимаваш с тази настройка, а търси проблема.
Ако нямаш подобрение няма какво да се занимаваш с тази настройка, а търси проблема.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: AGR трудно първо палене
mshbul написа:Това не е гаранция, че ти е проблема. Ако имаш трудно палене, за да разбереш това дали би помогнало пробай палене с откачен темп. датчик.
Ако нямаш подобрение няма какво да се занимаваш с тази настройка, а търси проблема.
Ако откачи температурния датчик на студен старт както сега температурите сутрин варират около -10 може да не запали никога.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: AGR трудно първо палене
Би ли обеснил защо?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: AGR трудно първо палене
Давам точен пример за един автомобил . Голф 4 АЛХ извадена букса на температурния датчик и на диагностика компютъра виждаше 40 градуса на антифриза. Автомобила не успя да запали на - 5 градуса от две въртения (говоря за студен старт) и повече не го мъчех . Да споделят колеги с други ТДИ-та каква температура показва на ВАГ с откачен датчик.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
Интересно, тук във форума съм чел, че даже лятото като откачиш датчика почват да греят свещите, демек показва студ
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: AGR трудно първо палене
110afn написа:Интересно, тук във форума съм чел, че даже лятото като откачиш датчика почват да греят свещите, демек показва студ
Ако имаш проблем с топлия старт където се изразява след 40 градуса на антифриза и още по силно след 70 градуса , като извадиш буксата на температурния датчик и компа вижда 40 градуса на реалните ти примерно 80 градуса и топлия старт се улеснява. Ама сега не бъркай топъл старт със първи старт зимно време. Сега ,ако реално антифриза ти е -10 ,а компа вижда 40 градуса не се ли сещаш ,че старта на мотора е съобразен с това ,че е 40 градуса ... центровка , милиграми за първоначално впръскване ,а да не говорим ,че и свещи може да не се включат но пак споменавам ,че това е на един автомобил пробвано ,а на последък забелязвам ,че всички ТДИ-та си имат различия . Да споделят колеги :)
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
Не ми се рови из темите, ставаше въпрос, че почва да свети реотана продължително. Реотана лятото само премигва....
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: AGR трудно първо палене
Според аутодата-та безкрайно голямо съпротивление е 0 градуса, а при извадена букса точно това правиш.
Интересно само е как мери под нулата... може би таблицата е непълна.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: AGR трудно първо палене
Утре имам едно АФН за смяна на биелни лагери и ,ако не забравя ще му извадя буксата и ще видя какво показва на първи канал :)
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AGR трудно първо палене
Къде видя безкрайно голямо съпротивление - 6кohm не са хич безкрайно голямо.
Не знам как сте ги гледали тия 40гр., но давам гаранция, че на всички преди ПД като се откачи датчика, ако няма друга повреда по инсталацията, компютърът го отчита, записва грешка и дава максимум от всичко за палене.
За невярващия колега да потърси за G62 грешка.
Това 40гр да не го бъркате с климатроника. Там ако не работи датчика си ползва някаква температура, за да може все пак да работи.
Не знам как сте ги гледали тия 40гр., но давам гаранция, че на всички преди ПД като се откачи датчика, ако няма друга повреда по инсталацията, компютърът го отчита, записва грешка и дава максимум от всичко за палене.
За невярващия колега да потърси за G62 грешка.
Това 40гр да не го бъркате с климатроника. Там ако не работи датчика си ползва някаква температура, за да може все пак да работи.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: AGR трудно първо палене
проблема при мен не е в датчика защото свещите при -12 греят по близо минута,което значи че компа вижда реалните градуси,просто почва едно зверско въртене ама на сухо все едно няма нафта и така 1,2 вчера запали чак на 4-тия път и то пак след доста въртене и то сякаш изведнъж и идва нафтата!почвам да търся вакуми клапани и дано да е от това щото горкия акомулатор няма да изкара още дълго така :(
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AGR трудно първо палене
Първо се убеди, че идва нафта. Като е топло пак ли въртиш по много при първо палене?
Това 1 минута греене е много. Нормално е 10-15 секунди. Даже с откачен датчик не е повече от 20-25сек.
Това 1 минута греене е много. Нормално е 10-15 секунди. Даже с откачен датчик не е повече от 20-25сек.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 69 госта