AGR трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Пет 31 яну 2014 8:40


Най-голямата спънка е старостта. Всички материали стареят и не са като преди 15 години.




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот grishitu » Пет 31 яну 2014 13:17


Тук пишете за TD и TDI, а какъв може да е проблема с предкамерните асматици(Поло AEF)? Тази зима за първи път ми се налага да подавам газ докато върти да запали, и как пали, с облак бял дим докато влезе в ритъм. За този уикенд мисля да проверя дали стига ток до свещите, ако стига от там нататък какво да търся като причина? Последно заредих от Шел и слагам Кастрол ТДА.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Пет 31 яну 2014 15:04


добре колегa твоя воля ,но имaм сaмо еднa молбa кaжи сaмо нa кой кaнaл в aдaптaция се вдигa порциятa зa студения стaрт и в кaкви стойности си я вдигaл!!


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Пет 31 яну 2014 20:12


Това не е гаранция, че ти е проблема. Ако имаш трудно палене, за да разбереш това дали би помогнало пробай палене с откачен темп. датчик.
Ако нямаш подобрение няма какво да се занимаваш с тази настройка, а търси проблема.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот ventotdi » Пет 31 яну 2014 21:38


mshbul написа:Това не е гаранция, че ти е проблема. Ако имаш трудно палене, за да разбереш това дали би помогнало пробай палене с откачен темп. датчик.
Ако нямаш подобрение няма какво да се занимаваш с тази настройка, а търси проблема.

Ако откачи температурния датчик на студен старт както сега температурите сутрин варират около -10 може да не запали никога.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот dispatch » Пет 31 яну 2014 21:44


Би ли обеснил защо?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот ventotdi » Пет 31 яну 2014 21:56


Давам точен пример за един автомобил . Голф 4 АЛХ извадена букса на температурния датчик и на диагностика компютъра виждаше 40 градуса на антифриза. Автомобила не успя да запали на - 5 градуса от две въртения (говоря за студен старт) и повече не го мъчех . Да споделят колеги с други ТДИ-та каква температура показва на ВАГ с откачен датчик.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Пет 31 яну 2014 22:00


Интересно, тук във форума съм чел, че даже лятото като откачиш датчика почват да греят свещите, демек показва студ


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот ventotdi » Пет 31 яну 2014 22:11


110afn написа:Интересно, тук във форума съм чел, че даже лятото като откачиш датчика почват да греят свещите, демек показва студ

Ако имаш проблем с топлия старт където се изразява след 40 градуса на антифриза и още по силно след 70 градуса , като извадиш буксата на температурния датчик и компа вижда 40 градуса на реалните ти примерно 80 градуса и топлия старт се улеснява. Ама сега не бъркай топъл старт със първи старт зимно време. Сега ,ако реално антифриза ти е -10 ,а компа вижда 40 градуса не се ли сещаш ,че старта на мотора е съобразен с това ,че е 40 градуса ... центровка , милиграми за първоначално впръскване ,а да не говорим ,че и свещи може да не се включат но пак споменавам ,че това е на един автомобил пробвано ,а на последък забелязвам ,че всички ТДИ-та си имат различия . Да споделят колеги :)


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот 110afn » Пет 31 яну 2014 22:17


Не ми се рови из темите, ставаше въпрос, че почва да свети реотана продължително. Реотана лятото само премигва....


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот dispatch » Пет 31 яну 2014 22:22


Untitled.jpg


Според аутодата-та безкрайно голямо съпротивление е 0 градуса, а при извадена букса точно това правиш.
Интересно само е как мери под нулата... може би таблицата е непълна.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот ventotdi » Пет 31 яну 2014 22:28


Утре имам едно АФН за смяна на биелни лагери и ,ако не забравя ще му извадя буксата и ще видя какво показва на първи канал :)


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Пет 31 яну 2014 22:50


Къде видя безкрайно голямо съпротивление - 6кohm не са хич безкрайно голямо.

Не знам как сте ги гледали тия 40гр., но давам гаранция, че на всички преди ПД като се откачи датчика, ако няма друга повреда по инсталацията, компютърът го отчита, записва грешка и дава максимум от всичко за палене.

За невярващия колега да потърси за G62 грешка.

Това 40гр да не го бъркате с климатроника. Там ако не работи датчика си ползва някаква температура, за да може все пак да работи.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Съб 01 фев 2014 8:38


проблема при мен не е в датчика защото свещите при -12 греят по близо минута,което значи че компа вижда реалните градуси,просто почва едно зверско въртене ама на сухо все едно няма нафта и така 1,2 вчера запали чак на 4-тия път и то пак след доста въртене и то сякаш изведнъж и идва нафтата!почвам да търся вакуми клапани и дано да е от това щото горкия акомулатор няма да изкара още дълго така :(


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AGR трудно първо палене

Мнениеот mshbul » Съб 01 фев 2014 20:36


Първо се убеди, че идва нафта. Като е топло пак ли въртиш по много при първо палене?

Това 1 минута греене е много. Нормално е 10-15 секунди. Даже с откачен датчик не е повече от 20-25сек.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 69 госта