AFN забива турбото, търсене на правилното решение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: AFN забива турбото, търсене на правилното решение

Мнениеот samo_pechka » Чет 14 мар 2013 9:53


Я да споделят хора, на които колата им е с изкъртен катализатор, дали пак им се затлачва геометрията !! Да не се окаже и задръстен кат. за проблема :exclaim




Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: AFN забива турбото, търсене на правилното решение

Мнениеот apchih » Чет 14 мар 2013 10:19


Без катализатор съм и пак се задръстваше. Карам колата на много къси разтояния, студена, което не ми позволява да я настъпвам толкова, че да мога да продухам и разтоваря турбото. Но започнах веднъж на 2 3 дена на ръка да раздвижвам геометрията (бутам с пръст крачето на клапана, за да видя колко му е хода), като по този начин проверявам дали се движи нормално (дали е задръстена геометрията), а лопатките си разичстват нагара, ако има такъв. След това паля и предполагам боклуците си излизат през генерацията. От последното чистене на турбото преди 15месеца, не съм имал проблеми, което аз си го обяснявам, с честото ръчно раздвижване на лопатките, което не е същото като при карането, но върщи работа за мен.


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: AFN забива турбото, търсене на правилното решение

Мнениеот smash22 » Чет 14 мар 2013 11:53


apchih написа:Без катализатор съм и пак се задръстваше. Карам колата на много къси разтояния, студена, което не ми позволява да я настъпвам толкова, че да мога да продухам и разтоваря турбото. Но започнах веднъж на 2 3 дена на ръка да раздвижвам геометрията (бутам с пръст крачето на клапана, за да видя колко му е хода), като по този начин проверявам дали се движи нормално (дали е задръстена геометрията), а лопатките си разичстват нагара, ако има такъв. След това паля и предполагам боклуците си излизат през генерацията. От последното чистене на турбото преди 15месеца, не съм имал проблеми, което аз си го обяснявам, с честото ръчно раздвижване на лопатките, което не е същото като при карането, но върщи работа за мен.

Пробвах го при мен ,никакъв ефект нямаше ,просто до един момент движи и задира при което трябва доста по-голяма сила да го преодолее,и така сигурно 30 пъти нагоре надолу и пак си същото ...


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: AFN забива турбото, търсене на правилното решение

Мнениеот apchih » Чет 14 мар 2013 13:58


smash22 написа:Пробвах го при мен ,никакъв ефект нямаше ,просто до един момент движи и задира при което трябва доста по-голяма сила да го преодолее,и така сигурно 30 пъти нагоре надолу и пак си същото ...


Аз започнах да го правя това, след като почистих турбото. Може би заради това има ефект при мен. Понякога усещам, че нещо пречи на геометрията да се движи, но с повече натиск се оправят нещата.


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: AFN забива турбото, търсене на правилното решение

Мнениеот smash22 » Чет 14 мар 2013 18:02


Извинявам се ако нещо развалям темата,но преди малко пуснах ВАГ-КОМ-а и ми изписа че има грешка 00575 ,понеже и моя АФН забива ,вероятно това значи че пренадува от задръстената геометрия или се бъркам ...


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: AFN забива турбото, търсене на правилното решение

Мнениеот minimalizum » Съб 16 мар 2013 21:52


smash22 написа:Извинявам се ако нещо развалям темата,но преди малко пуснах ВАГ-КОМ-а и ми изписа че има грешка 00575 ,понеже и моя АФН забива ,вероятно това значи че пренадува от задръстената геометрия или се бъркам ...



http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575 --- май има вероятност да имаш спукано маркуче или самия клапан Н75 да не ти работи като начало..... :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта