Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
защо не изолираш временно водното охлаждане на гарета и да покараш така, и да срaвниш 
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Само на маслено охлаждане да го карам ?
Ама не пуши бяло, мамка и, няма признаци на вода в цилиндъра. .....
Радиатора ми е на кофти позиция зад него дифузьора и двигателя не се вижда дали е мокра питата, пред него интеркулера отново не се вижда....
Май ще го сваля и някак си ще го тествам дали тече.
Ама не пуши бяло, мамка и, няма признаци на вода в цилиндъра. .....
Радиатора ми е на кофти позиция зад него дифузьора и двигателя не се вижда дали е мокра питата, пред него интеркулера отново не се вижда....
Май ще го сваля и някак си ще го тествам дали тече.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
покарай само на маслено, това ти е най-мързеливата опция а и най-вероятна според мен за загубата, пък ако не разкачай предницата после като си сигурен че не е от турбото
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Май ще да е от турбото. Вчера долях казанчето до максимум с вода. Ходих до Свищов и обратно - 300км. Там по баирите не я жалих и на поне 4-5 места буустметъра показа 1.2 бара което съм нагласил за максимално налягане. Като се прибрах в Русе и вдигнах капака видях че нивото в казанчето е малко под минимума. В градско каране дърпа значително по малко вода, защото миналите два месеца доливах вода на седмица веднъж, а сега имам повече извънградско каране и на седмица доливам 2-3 пъти вода. ВЪзможно ли е турбинката да си пийва водица без двигателя да ми прави симптоми за вода в цилиндъра като бял пушек , прекъсване, прегряване ? Когато я настъпя яко в баир на 1.2 бара налягане започва да загрява но на 95гр включва перка и повече не загрява. Ако причината за изчезване на водата е турбо мисля да мина на К14 което доколкото знам е само с маслено охлаждане.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Има к14 само с маслено, но има и такива с маслено+водно. Например 1.6тд 60кс.1v ползва к14 без водно, докато ra sb-водно+маслено, но каквато и да вземеш можеш просто да не и свързваш водното-проблем никакъв. 

- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
Тькмо мисля варианта да изолирам водата на моя гарет. Имам уред за следене на температурата на маслото и по него ще сьдя за температурата на турбината. Вярвам че маслото ше смогва да охлажда турбото. Не мога да сабера кураж да изолирам водата 
То ако проблема е от турбото след като го изолирам от водата и спре да ми гори вода ще изчезне и другият проблем сьс якото загряване на водата докато я карам на стьпка яко

То ако проблема е от турбото след като го изолирам от водата и спре да ми гори вода ще изчезне и другият проблем сьс якото загряване на водата докато я карам на стьпка яко
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
Междо другото днес с колегата ventotdi
дадохме малко закьснение на ГНП и колата заочна да работи супер меко и вече не работи като лешникотрошачка а работи много меко. Като се има предвид че рьчния аванс на помпата не се враща докраи а когато го варнем докраи работата омеква още повече има някакьв проблем в аванса в помпата.
Чакам кураж за махането на водното на гарета
дадохме малко закьснение на ГНП и колата заочна да работи супер меко и вече не работи като лешникотрошачка а работи много меко. Като се има предвид че рьчния аванс на помпата не се враща докраи а когато го варнем докраи работата омеква още повече има някакьв проблем в аванса в помпата.Чакам кураж за махането на водното на гарета

- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
каква темп. на маслото ти подържа? и аз имам вдо и при мен е:
при нормално магистрално каране до 110км 70гр.
катерене на балкански продължителен баир 80-85гр
зверско продължително настъпване (оборотен диапазон 3500-4000об)около 100гр
събирай кураж но водата не играе роля според мен в охлаждането, даже като влезе в турбото се стопля още повече
при нормално магистрално каране до 110км 70гр.
катерене на балкански продължителен баир 80-85гр
зверско продължително настъпване (оборотен диапазон 3500-4000об)около 100гр
събирай кураж но водата не играе роля според мен в охлаждането, даже като влезе в турбото се стопля още повече
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
Аз карам с едно гадно масло и изван града ми вдига 130 градуса при зверско каране и поддаржа 100 градуса при 80кмч пенсионерско каране. Много скоро ще налея ножо по хубаво масло защото колата ми има радиатор на маслото и на нормално каране 100 градуса на маслото е мнооого
Настьпя ли я два пьти и веднага е на 80-90 градуса на водата много бьрзо загрява, можеби като изолирам водното ще започне да грее по малко.
С какво масло си междо другото че много се колебая между марките, мисля да налея Fuchs Titan 10W40
Настьпя ли я два пьти и веднага е на 80-90 градуса на водата много бьрзо загрява, можеби като изолирам водното ще започне да грее по малко.
С какво масло си междо другото че много се колебая между марките, мисля да налея Fuchs Titan 10W40
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
кастрол магнатек 10в40 закупено от форума, а иначе ауто+ са официални вносители на фукс и маслото е наистина с гарантиран произход (рядко срещано явление) и аз мисля да минавам на него 
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
След ремонта на главата особено здравите повдигачи и новите маслообирачи е време да налея хубаво масьлце че на стьпка това отива на 130 градуса а колата има радиатор на маслото и предстои да спра водното охлаждане на турбото. Значи от ауто плюс ако си купя fuchs titan ще е оригинално така ли ?
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
да оригинално е
на теб къде ти е вързан датчика за темп на масло, при мен на масленото охлаждане
на теб къде ти е вързан датчика за темп на масло, при мен на масленото охлаждане
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
Малко вероятно е колата да грее заради маслото. Не намирам логика също така да грее заради това, че турбото ти "гори" вода. Нещо съмнително според мен има по термостат, водна помпа, циркулация, запушване на радиатор - външно или вътрешно. Като правихте главата огледахте ли я добре, всъщност обърнахте ли внимание за състоянието на цилиндрите? Цилиндър "горил" вода му личи добре! А щом колата прегява, няма начин да не е под налягане близко до максималното и е възможно клапана на капачката да изпуска, което е нормално за прегряла кола.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
Като купих колата я обслужих и сложих масло БМВ 10 на 40 от варел. Повече от 100 градуса не вдигаше тва масло. Обаче някъде на 3-4000км пред вкъщи запалих колата и ми го хвърли маслото през уплътнението на филтъра на пътя. Колегата Милен даже беше с мен. Нямах пари за хубаво масло тогава и купих евтино наливно и още същия ден като го налях си вдигна 100 градуса при 80кмч просто маслото е менте. От капачката на казанчето никога не ми е мокрила защото имам кора под капака и тя знам как се мокри при изпускаща капачка. Има и нещо друго от опит знам че колите с течове по охладителната система било то капачка, течащ радиатор течаща водна помпа нямат добро парно а тази на 60 градуса духа топло.
Не пиша че колата грее защото турбото гори вода, ами защото просто турбото е с водно охлаждане, мисля си че ако е с турбо без водно охлаждане или просто както ме съветват колегите без водата да минава през прахосмукачката няма да грее така
По пътя на логиката и малкия ми опит всичко отива към турбото, ще изолирам водното охлаждане ще налея хубаво масло и ще видим за какво става дума.
Не пиша че колата грее защото турбото гори вода, ами защото просто турбото е с водно охлаждане, мисля си че ако е с турбо без водно охлаждане или просто както ме съветват колегите без водата да минава през прахосмукачката няма да грее така
По пътя на логиката и малкия ми опит всичко отива към турбото, ще изолирам водното охлаждане ще налея хубаво масло и ще видим за какво става дума.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
Мисля, че топлината отделена от турбото към охладителната система не е значима по отношение на цялата загубна топлина при работа на мотора. Не ми се вярва да променя по някакъв начин ситуацията, ако всичко друго е редовно.
Аз се сещам за кога говориш за маслото, но това се случи просто при припалване на колата, нито е карана, нито моторът е бил натоварван, просто според мен е някаква странна случка. А маслото ти загрява, защото и антифриза ти загрява, всяка течност в твоя двигател загрява, защото той самия загрява, трябва да намериш някаква обща причина, според мен ...
ПП Охладителната система на автомобила (когато моторът е натоварен) отделя в околната среда киловати, и то десетки киловати мощност във вид на толина. Няма как толината която се отделя в едно турбо да влоши работата и. Освен това никое турбо, което продължава да работи
не остава неохладено. Дали чрез маслото, дали чрез аттифриза, в крайна сметка топлината преминава през водната помпа и достига радиатора, няма друг път. Като изключим частичното охлаждане от входящия въздух, обаче този начин на охлаждане не е желателен, защото на теб не ти трябва горещ въздух към мотора, трябва ти студен въздух, с голяма плътност.
Аз се сещам за кога говориш за маслото, но това се случи просто при припалване на колата, нито е карана, нито моторът е бил натоварван, просто според мен е някаква странна случка. А маслото ти загрява, защото и антифриза ти загрява, всяка течност в твоя двигател загрява, защото той самия загрява, трябва да намериш някаква обща причина, според мен ...
ПП Охладителната система на автомобила (когато моторът е натоварен) отделя в околната среда киловати, и то десетки киловати мощност във вид на толина. Няма как толината която се отделя в едно турбо да влоши работата и. Освен това никое турбо, което продължава да работи
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта