Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Явно това не е проблем, защото и при мен е същата история. Бях със затапен вакум на ЕГР и беше стрела навсякъде, но не ми се иска да я карам така....
Последна промяна от uomoto на Вто 28 юли 2015 13:13, променено общо 1 път.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Колега не те разбрах нещо, ако със затапен егр върви навсякъде, защо неискаш да я караш така...Аз и моя откога се каня да го затапя или поне намаля на минимума, ама не остава време...
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Не искам, защото се вдига разхода и има леки вибрации при набиране, плюс това загрява по-бавно.
п.п. ти искаш на 6-та с 1200 оборта да литне ли? Не я сваляй под 2000 оборота и ще си доволен от вървежа.
п.п. ти искаш на 6-та с 1200 оборта да литне ли? Не я сваляй под 2000 оборота и ще си доволен от вървежа.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Колега дори несъм паднал под 2000, и който се качва да я кара изрично му казвам да не апда под 2000, защото само скапва маховика...Заключението реално е, че под 1800 на всички 131 (без чип) не вървят, да не търсим проблем, просто модела е такъв :)
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Те и с чип не вървят, а красиво изпушват, но това е друга тема на разговор.
Принципно маперите започват да бутат картите от 1600-1700 оборота някъде (говоря конкретно за нашите ECU-та), но вървежа ти идва пак на 1800 оборота (дори малко по-късно) за да се получи WOW ефекта и да има усмивки по-лицата на туко що мапнатите собственици.
Принципно маперите започват да бутат картите от 1600-1700 оборота някъде (говоря конкретно за нашите ECU-та), но вървежа ти идва пак на 1800 оборота (дори малко по-късно) за да се получи WOW ефекта и да има усмивки по-лицата на туко що мапнатите собственици.
- ico219
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 14 апр 2009 14:38
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Имам абсолютно същия проблем с Голф 4 131 к.с. В ниските обороти с педал до ламарината тая кола не иска да отлепи и трябва да връщам 1 надолу. Карах на един авер 116-ката и в ниски и във високи обороти си е самолет. И сега какво излиза? Взимайте си 116,а не 131 така ли?
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
ico219 написа:Имам абсолютно същия проблем с Голф 4 131 к.с. В ниските обороти с педал до ламарината тая кола не иска да отлепи и трябва да връщам 1 надолу. Карах на един авер 116-ката и в ниски и във високи обороти си е самолет. И сега какво излиза? Взимайте си 116,а не 131 така ли?
Небих казал че невървят ASZ(130кс) и ARL(150кс)си понъвървяват доста прилично просто са малко по лагави заради по-големите турбини и единствената оправия е чип. Аз като минах от чипнат AHF(110кс) на ARL имах чувството че ARL е маса спънат мотор особенно в ниските хич го няма но не е така изобщо.
- yordanski90
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 29 юни 2014 23:27
- Автомобил: Audi A6 02
- Двигател: 19 TDI AVF 131
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Пичове за това което казвате , че за тея двигатели е нормално , многа само да кажа че НЕ Е !!!
Аз съм с А6 1,9ПД 131кс 2002г фейслифт и колата до 2000 е буквално по зле и от чист дизел
... педала до ламарината а тя набира като костенурка. От 2000 об се усеща лека тяга която се засилва и достига пик на 2 500 и нататъка е стрела. Карах Пасат 5.5 същия мотор на един приятел и колата още от 1 500об било на 2ра или на 3та реагираше мигновено и тръгваше! Така, че не говорете глупости - проблем има !!!
Колата за градско каране е адски неприятна, дори тръгването от 1ва скорост е голяма мъка... Почнах ходене по мъките всеки 2ри майстор скача на дебитомер, но дебитомер не е ! Хем слагах чисто нов, хем от друга кола същия мотор и НЕ и НЕ , разлика няма. ЕГР-а е затапен, а катализатора махнат ... НИЩО ! ... Вече ме навява на мисълта и мен за геометрия или нещо подобно, виждам не сте писали по темата повече. Та Кажете ако някой е отстранил проблема да удари едно рамо ! 




-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Проверете си и мап сензора. Също играе роля за вървежа. Много пъти се е случвало мотора да е спънат в ниските обороти заради него.
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
yordanski90 написа: Вече ме навява на мисълта и мен за геометрия или нещо подобно,

- yordanski90
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 29 юни 2014 23:27
- Автомобил: Audi A6 02
- Двигател: 19 TDI AVF 131
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Тези дни ше си почистя всмукателните колектори просто профилактично и след като и това направя , не остава друг проблем освен турбо, МАП сензор, и евентуално някой вакуум но едва ли . Причината да мисля, че е геометрия е следната - колата винаги се държи като по-горе споменатия начин без значение дали е -10 или +30 градуса както и дори да се кара душманската във високи обороти на всички предавки. А такова поведение на колата без да се влияе от нищо друго ме навява само на неправилно работеща геометрия ( макар че на ВАГ-а не показва грешки ). sssssl от Лом съм, работя в Монтана и уча в София схема е :D
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Далече си от Варна - "Гюнтер сервиз"....
На надлъжните мотори не знам къде е позиционирана турбината, но ако имаш възможност, пробвай да раздвижиш актуатора на ръка.
На надлъжните мотори не знам къде е позиционирана турбината, но ако имаш възможност, пробвай да раздвижиш актуатора на ръка.
- bombina
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Тягата на авф е от 1600_1700 до около 4000 об.сток!
- yordanski90
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 29 юни 2014 23:27
- Автомобил: Audi A6 02
- Двигател: 19 TDI AVF 131
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Проблема се оказа в много износен разпределителен вал! И това го установихме, чак сле счупване на повдигач на клапаните ... на вала гърбиците направо са станали равни... Аз къде ли не търсих проблема, дебитомер, турбо , вакуми глупости , а то къде се оказа :) За това освен всички заподозрени, за всеки случай проверете си и разпределителния вал :) Често се случва при над 300 хил км да го има проблема, както и зависи преди вас с какво масло е карана колата :)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 4 1,9 TDI PD ASZ Няма тяга в ниските обороти.
Не е вярно че АСЗ и АРЛ са мудни в ниските, е тягата не е като при 2000 оборота но си тегли. След чипосване вече почва от още по-ниски обороти да тегли, аз в момента си карам на 1400-1500 оборота и лекичко като лизна газта си ускорява. Друго си е като се пусне горивце 
На стоковия софтуер е малко горивото. Имам приятел с 90 коня ТДИ и още от 1200 оборота дърпа, а на 1500 направо подскача като даде газ, за сметка на пушека. Вярно че турбинката е малка, но с подходящи настройки почват добре да теглят в ниските обороти.

На стоковия софтуер е малко горивото. Имам приятел с 90 коня ТДИ и още от 1200 оборота дърпа, а на 1500 направо подскача като даде газ, за сметка на пушека. Вярно че турбинката е малка, но с подходящи настройки почват добре да теглят в ниските обороти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта