Направи ми впечатление че на 11-ти канал 4-тата клетка, при работа на място Duty cycle Boost Valvle отчита 94.1%. Тва нормално ли е? Защото четох, че това означавало че пренадува и стойността трябвало да са значително по-ниски
А при направените логове...тази стойсност на Duty cycle Boost Valvle не пада под 82.8%
Ето какво дава на лога:
Duty cycle
Boost Valvle
%
76,2
82,8
85,2
94,1
88,3
94,1
85,9
91
87,9
83,6
94,1
80,9
94,1
90,2
82
94,1
94,1
94,1
94,1
94,1
От какво може да идват тия високи проценти
На същия канал ето и за турбото при работа на място.. искано налягане е 915.6 а реалното 1016.4 а трябва двете да са почти еднакви

.
На 3-ти канал за въздуха същата работа при работа на място.....MAF specified 252.7 mg/R , MAF Actual 452.2 mg/R Разлика поне един път.
Но можем ли да говорим за пренадуване, когато бууст метърра ми не отчита повече от 1бар и колата не забива и вдига 160 и т.н. Има го само това придърпване във високите обороти над 2500....
Другото което ми прави впечатление е на 8-ми канал на лог файла във втората клетка горивото...струва ми се че играе и не е като другите две, при 100% натиснат педала на газта

44,4
42,8
41,2
40
39,4
38,6
0
40,4
40
39,8
39,6
39,4
39,2
0
Това на първи цилиндър ли е дюзата? Ето тази нула...каква е причината да се получава
Вече не знам какво да гледам...изтекоха ми очите
