1з няколко въпроса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот drago_tr » Сря 14 яну 2015 8:44


mastersound написа:С 4 изгорели подгревни свещи да не кажа невъзможно а е почти невъзможно да се запали дизел при минусови температури при първоначално завъртане със стартера поне според мене.Ако се върти по 5 минути на стартер съм съгласен да запали с изгорели свещи.

Това абсолютно не е вярно. Ела да ти покажа на -10 от два оборота, без нито една здрава свещ как пали голфа. След като смених свещите вече пали от четвърт при същата околна температура. :beer




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот milmar » Сря 14 яну 2015 9:31


drago_tr написа:...

:th_up
Без нито една не съм пробвал, но една зима започнах с 2 свещи и до пролетта останах на една :smile . Днес студено, утре не ми се занимава, така и не ги смених. Накрая реших, че и без това ще сменям и 4-те и спрях да се притеснявам до лятото. Не съм имал никакъв проблем до -5, -10 градуса, освен че попушва доста и прекъсва леко в началото. Всеки ден се е ползвала колата и съм имал паления и при много по-ниски температури от -10.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот valiosport » Сря 14 яну 2015 14:54


mastersound, казваш, че на минуси е трудно да се запали дизел, това е така, НО ако е предкамерен, TDI-то е друга работа, не бъркай предкамерните дизели с дизелите с директно впръскване в цилиндрите.
По напред в темата бях казал точно за този мотор 1Z, във Венто как пали на минуси с 4 изгорели свещи, ако дюзите са наред и не "пикаят" нафтата, правят си нужното налягане и мотора си има компресия, съответно имаш як акумулатор за да завърти мотора, няма никакъв проблем да пали до -7-8 градуса без свещи. Да по-трудно му е на мотора, но не е невъзможно.
Не знам къде намеси Алфата 2.0 TS, каква връзка има с дизелите и по точно с немската сила VW :vw_shamp :love.vw :vwknee


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот mastersound » Сря 14 яну 2015 16:48


ОФФТОПИК.

Последна промяна от mastersound на Пет 16 яну 2015 22:05, променено общо 1 път.


DidoTDI
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 20 мар 2014 20:30
Автомобил: Golf
Двигател:

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот DidoTDI » Сря 14 яну 2015 19:26


drago_tr написа:
DidoTDI написа:......Не съм засичал точно времето......

Ами засечи го и тогава пиши. Ще вземеш да вкараш някой колега в излишни разходи... :screwy


Ако искаш прочети ми пак мнението, в което казах, че целия ми път е 15 минути, а колата загрява на ПОЛОВИНАТА път, така че колкото и да го засичам, както и да го меря СЪС СИГУРНОСТ е ПОД 15 минути.
Не знам защо се заяждаш, аз не съм седнал да лъжа тука... нито продавам термостати нито ги сменям. :screwy
Просто се опитвам да помогна на някой, който се чуди дали това е нормално да му работи на 70 градуса двигателя.И не може някой да ме убеди, че е нормално. Това просто не е оптималната работна температура.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот ej0 » Сря 14 яну 2015 20:05


еее кфо сташа тука тей :newsm66
проблема с паленето се оправи след като смених свещите и 4те бяха изгорели.
Без 4те свещи палеяе не че не палеше ама малко по трудно и пропушваше па за температурата нз още не съм оправил тоя проблем :bishop


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот valiosport » Чет 15 яну 2015 1:17


mastersound, никога не сме казвали, че на дизела не му трябват свещи...
При ТДИ-то свещите са повече за по равномерна работа на мотора след запалване, свещи са наистина нужни когато температурата падне под -10. Не случайно ТДИ-тата не пускат свещите над +9 градуса, защото просто не са необходими, а ако си забелязъл предкамерните дизели подгряват дори и лятото...
Няма да те убеждавам в нещо, което не искаш да повярваш, но можеш да си направиш тест за себе си, извади кабелите на свещите и сам се убеди :c020
Как да не правят налягане дюзите? Те правят налягането на впръскване и ако са износени това налягане пада(доколкото знам при 1Z то е 190 бара), това налягане е важно защото ако дюзите не правят нафтата на "мъгла" се получава по-трудно запалване.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1з няколко въпроса

Мнениеот samo_pechka » Чет 15 яну 2015 2:20


Преди време имах едни чепели Фордели с 2.5 дизел мотор , тип директно впръскване . Та той нямаше подгревни свещи ( оригинал няма по главата ) , всъщност имаше една кирлива , сложена на педя от главата, работеща на "особен" принцип , т.е. каквото с нея такова и без нея . До -15 -16 прави три оборота и пали , под тези градуси ставаше тегаво . А малко под нулата (- 2 -3 )- на четвърт палеше .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта