Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот georgebonev » Пет 06 ное 2015 17:15


Ох, олекна ми :biggrin !

Ослушвай се за нещо необичайно по време на теста, докато си намериш друго реле за проба. Все пак, то управлява и други неща по колата. Предполагам, че това кабелче за оборотите до реле 120 е нужно само за контрол на втория клапан - ел.авансатора. Друго кабелче от алтернатора (клема W) би трябвало да отива директно до таблото на пин 10.

Още не съм открил инфо за схемата на релето и кои точно елементи управлява. По номерацията на пиновете (буквичките по-скоро) може и да се стигне до нужното инфо.
:th_up




bobito70123
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 31 окт 2015 3:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот bobito70123 » Пет 06 ное 2015 19:52


Този клапан - ел.авансатор важен ли е каква точно е неговата функция?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот Водния дух1 » Пет 06 ное 2015 20:40


Дава,предварение на помпата(запалването)при определени обороти-доколкото съм прочел от нашия форум(малко остана леко неизяснен този въпрос).Аз съм си правил опити да го изключа и честно да си кажа не намерих разлика в поведението на мотора.Е може пък моя ел. авансатор да не работи.Но в едно съм сигурен -като се изключи,мотора НЕ гасне.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1,9тд изключва на 2800 оборота

Мнениеот georgebonev » Пет 06 ное 2015 21:00


По другите теми е дискутиран... След 2800/3000 оборота му се подава/изключва захранването (виж първия линк) и в този момент помпата получава повече гориво/предварение, за да компенсира високите обороти.

:arrow 1.9 TD AAZ ел. авансатор помпа BOSCH

Моя също го пробвах, но сега съм го изключил. Бях го свързал към кабелчето на другия соленоид - стоп-клапана. А и не карам с повече от 3000 оборота...

Описание на пиновете на контролното/управляващото реле:
Late AAZ wiring

AAZ Pump - Do I Connect Constant 12v to the Extra Timing Solenoid?

(мисля, че имах още линкове, но са на компа на работата)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 80 госта