Брово че споделяш какво е станало накрая.
Успя ли да разбереш какви бяха точно проблемите по турбо пътищата?
Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо
Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо
Като я взема утре най-вероятно на място ще видя, защото вчера по телефона коментирахме, аз бях инв движение и така...ще споделя впоследствие.
Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

- papa franku
- Мнения: 161
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо
papa franku написа:С покачване на оборотите не се чува. Но иначе на мен ми звучи като сирена. Колата е работила намясто няколко минути преди да направя клипа. Също и в движение се чува до около 2к оборота. Може да е разбалансирано знам ли.
https://youtu.be/jGgjecS5vnM.
Масалцето от снимката идва от маркуча за картерната вентилация, много ясно си личеше от къде е дошло от вътрешната част на тръбата, маслото не мърда. Перките не докосват тялото, въпреки че има по-матов кръг около тях.
Малко ъпдейт по темата, ходих да ми направят диагностика. Човека чу турбината, показах му снимката и, кара я закачена за ваг ком и следеше налягането и. Каза че надува когато трябва, колкото трябва и спира да надува на когато трябва. Каза ми че определено турбината не е дебалансирана, защото звука изчезва във високите обороти. Смята, че звука се получава от натрупан лек нагар по перката на студената част и леко назъбване по ръбовете на перката. Когато се зуумне снимката наистина се виждат микро ръбчета, вероятно дребни частици са минали и са наранили ръбовете на перките. Според него няма какво да се притеснявам и турбото си работи перфектно.
Цитирах си мнението, който иска може да го види на задните страници - там съм качил снимка на перката.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо
Нагар по студената перка(компресорната) няма откъде да дойде. Назъбването се получава от пренадувания през годините, което не пречи по никакъв начин на работата. Качвал съм снимка на моята преди време имах тема някъде, смених я поради съмнения че отърва масло и ме е яд сега.
viewtopic.php?f=24&t=483947
viewtopic.php?f=24&t=483947
- papa franku
- Мнения: 161
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо
Има някаква черна гняс по перките, сигурно от клапана на картерната вентилация който пуска масълце. Много кофти не е отделна част ами е интегриран в капака на клапаните и не мисля за сега да го сменям. Ако зуумнеш снимките се виждат много дребни следи по ръба на перките, смятам че са напълно незначителни.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо
Нищо не е това
- Прикачени файлове
-
- 20180523_161453.jpg (64.15 KиБ) Видяна 951 пъти
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо
Капката с масло след перката е нормално там винаги е мизерно,ако луфта е нормален няма проблем.Естествено е че е от клапана.Направи експеримент на топъл мотор отвори там и почисти с парцал след няколко часа пак отвори и ще намериш капка черно масло в основанието.Ако луфта е добре и не бара много масло е нормално.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CekoBEN и 70 госта