Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 161
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот papa franku » Вто 12 яну 2021 23:51


Брово че споделяш какво е станало накрая.

Успя ли да разбереш какви бяха точно проблемите по турбо пътищата?




iliykov91
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 22 дек 2020 12:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот iliykov91 » Сря 13 яну 2021 13:43


Като я взема утре най-вероятно на място ще видя, защото вчера по телефона коментирахме, аз бях инв движение и така...ще споделя впоследствие.


iliykov91
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 22 дек 2020 12:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот iliykov91 » Чет 14 яну 2021 21:31


:biggrin Колата е 6 точки. Оправени връзки на турбо пътища, сменени лагери, вал и перка на турбото. ЕГР е механично изолиран също. Изчистена геометрия. Усещането в момента е за супер лесно вървене на автомобила, с лекота ускорява и на ниски обороти. Виенето го няма вече. Мнооого яко върви.


Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 161
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот papa franku » Чет 28 яну 2021 19:17


papa franku написа:С покачване на оборотите не се чува. Но иначе на мен ми звучи като сирена. Колата е работила намясто няколко минути преди да направя клипа. Също и в движение се чува до около 2к оборота. Може да е разбалансирано знам ли.
https://youtu.be/jGgjecS5vnM.

Масалцето от снимката идва от маркуча за картерната вентилация, много ясно си личеше от къде е дошло от вътрешната част на тръбата, маслото не мърда. Перките не докосват тялото, въпреки че има по-матов кръг около тях.


Малко ъпдейт по темата, ходих да ми направят диагностика. Човека чу турбината, показах му снимката и, кара я закачена за ваг ком и следеше налягането и. Каза че надува когато трябва, колкото трябва и спира да надува на когато трябва. Каза ми че определено турбината не е дебалансирана, защото звука изчезва във високите обороти. Смята, че звука се получава от натрупан лек нагар по перката на студената част и леко назъбване по ръбовете на перката. Когато се зуумне снимката наистина се виждат микро ръбчета, вероятно дребни частици са минали и са наранили ръбовете на перките. Според него няма какво да се притеснявам и турбото си работи перфектно.

Цитирах си мнението, който иска може да го види на задните страници - там съм качил снимка на перката.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот valiosport » Чет 28 яну 2021 19:41


Нагар по студената перка(компресорната) няма откъде да дойде. Назъбването се получава от пренадувания през годините, което не пречи по никакъв начин на работата. Качвал съм снимка на моята преди време имах тема някъде, смених я поради съмнения че отърва масло и ме е яд сега.
viewtopic.php?f=24&t=483947


Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 161
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот papa franku » Чет 28 яну 2021 20:23


Има някаква черна гняс по перките, сигурно от клапана на картерната вентилация който пуска масълце. Много кофти не е отделна част ами е интегриран в капака на клапаните и не мисля за сега да го сменям. Ако зуумнеш снимките се виждат много дребни следи по ръба на перките, смятам че са напълно незначителни.
Прикачени файлове
133031587_2867644033477298_6271795512268979212_n.jpg


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот valiosport » Чет 28 яну 2021 20:50


Нищо не е това
Прикачени файлове
20180523_161453.jpg
20180523_161453.jpg (64.15 KиБ) Видяна 951 пъти


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б6 TDI 2.0 140 к.с. счупено турбо

Мнениеот kukata_pasat » Чет 28 яну 2021 22:27


Капката с масло след перката е нормално там винаги е мизерно,ако луфта е нормален няма проблем.Естествено е че е от клапана.Направи експеримент на топъл мотор отвори там и почисти с парцал след няколко часа пак отвори и ще намериш капка черно масло в основанието.Ако луфта е добре и не бара много масло е нормално.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CekoBEN и 70 госта