Голф 4 (1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
Не е от картерната вентилация. Вдигнах я нагоре и продължава да тече. Обадих се на момчетата от сервиза и утре ще я погледнат. Теча е зад двигателя между въздушния филтър и всмукателните/изпускателните колектори. предполагам тръбата за "хранене" на турбото се е скъсала/пукнала? Утре ще стане ясно и ще пиша.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
Да, много вероятно да е от щуцера на масловода за турбината. Ако не е стегната добре , прокапва , принципно тази тръба е добре да се сменя с Нова .
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
Днес я закарах, погледнаха я с огледалце и фенерче докато е запалена и от десния ъгъл на капака на клапаните прави балончета и капе масло. Помолих ги да върнат и картерната вентилация на мястото й, утре ще пиша отзиви.
Приключенията от снощи пред работа:


Маслото беше на средата на щеката, а преди това на максимум.
Приключенията от снощи пред работа:


Маслото беше на средата на щеката, а преди това на максимум.
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
А с късното надуване какво стана?
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
vasko__2 написа:А с късното надуване какво стана?
Още е налице. Теча на масло беше от гарнитурата на капака.
Предстои буутване на оригинален софтуер и премахване на ЕГР софтуерно, ако това не помогне следва ремап, който се надявам вече да реши проблема с късното надуване.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4 (1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване - Оправено
Днес игра ремапа. Колата вече тръгва от около 1600 оборота и е доста по - жива преди това. Мисля темата да бъде заключена.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4 (1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване - Късни размисли
След дълги размисли подновявам темата с нов въпрос по същия проблем.
След като е ясно, че е сменян вал и повдигачи в близкото минало, попаднах на тема, която гласеше, че ако се сложат повдигачи от двигател с роторна помпа (90, 110к.с) на такъв с помпа дюза(какъвто е моят) колата ставала по "лагава" каквато е моята. Та, въпроса ми е дали е възможно да са сложили евтини повдигачи от роторка и затова да тръгва късно колата и да я няма никаква преди 1600 оборота? Защото по моята логика е напълно възможно да е така. Разбира се няма как да стане ясно ако не ги сменя с такива за помпа дюза, но искам да чуя и Вашето мнение.
Поздрави (:
След като е ясно, че е сменян вал и повдигачи в близкото минало, попаднах на тема, която гласеше, че ако се сложат повдигачи от двигател с роторна помпа (90, 110к.с) на такъв с помпа дюза(какъвто е моят) колата ставала по "лагава" каквато е моята. Та, въпроса ми е дали е възможно да са сложили евтини повдигачи от роторка и затова да тръгва късно колата и да я няма никаква преди 1600 оборота? Защото по моята логика е напълно възможно да е така. Разбира се няма как да стане ясно ако не ги сменя с такива за помпа дюза, но искам да чуя и Вашето мнение.
Поздрави (:
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 (1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
Колега те така се сменят повдигачи както ти си мислиш, нали трябва ремък да се откачи, свалят се кобилици, вал, помпа.
Пролетта смених на мойта помпа дюза 1.9 150 вал, повдигачи, о-пръстени на дюзи и повдигачи като търсех ги гледах че нямат разлика в номера и размера въпреки че АРЛ е с по-големи клапани.
Направи ми впечетление че преди с износения вал на място турбото надуваше почти 0.1 бар, а след смяната буста е точно нула.
И въпреки по малкото налягане колата тегли повече от преди. Като дам гас буста си кове точно колкото трябва 1.55 и не пада до 4000 оборота, а със стария вал правех пикове по 2 бара.
Пролетта смених на мойта помпа дюза 1.9 150 вал, повдигачи, о-пръстени на дюзи и повдигачи като търсех ги гледах че нямат разлика в номера и размера въпреки че АРЛ е с по-големи клапани.
Направи ми впечетление че преди с износения вал на място турбото надуваше почти 0.1 бар, а след смяната буста е точно нула.
И въпреки по малкото налягане колата тегли повече от преди. Като дам гас буста си кове точно колкото трябва 1.55 и не пада до 4000 оборота, а със стария вал правех пикове по 2 бара.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Голф 4 (1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване
Да, ясно ми е , че се свалят доста неща преди повдигачите, ако реша да сменям, ще го прави сервиз, не аз. Относно големия буст с износения вал според мен е логично да прави по-голямо налягане тъй като не може да отвори всмукателните клапани достатъчно и налягането влиза по-трудно в двигателя, поне аз така си го обяснявам. А сега със всичко сменено си "диша" както трябва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта