Ми то за всички ще чуеш лоши неща,както и добри.Реал Турбо правят турбини ,като не искаш Пловдив има и в София, другият вариант е Garrett турбо за няколко хиляди и дано не гръмне и то... Средните части по принцип са балансирани, но вече настройката на актуатора се прави от майстора , а по-добре от Реал Турбо, дано е в турбото проблема, но след толкова бройки вече е подозрително всичко пък тия дето качват софтуерa, може да разбират от програматори ама повечето грам не разбират от коли, тъй че с тия смени не софтуер умната ,че последно време ме изумяват...
Белязките с маркер може да са на студенив охлюв, да знае човека колко да го завърти, тъй че не се знае кой какво е видял, ако не се стендва всеки си има начин за гласене на актуатора, после може да се донагласи леко на усет, но да гърмят турбини като пуканки... Аз примерно го глася с ръчна вакуум помпа, но ако е разбутан стопера пращай в реал турбо иначе трудно някой ще го уцели
Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
...
Последна промяна от radotom на Нед 08 авг 2021 22:33, променено общо 1 път.
Причина: Когато искате да допълните дадено мнение, използвайте бутончето 'Промени' в предходния си пост
Причина: Когато искате да допълните дадено мнение, използвайте бутончето 'Промени' в предходния си пост
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 04 авг 2021 0:22
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: BKD
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Ако не е била правилно настроена защо да не гърмят като пуканки? Всеки път ходеше на едно и също място и всеки път резултата беше един и същ.
Да заминава в Реал Търбо, да я настройват и да се свършва тази мъка. До преди дни и аз набеждавах колата, но след много разговори и много въпроси на които нямах отговор стигнах до извода, че нищо не е направено, като настройка по турбината. Няма документи, няма графика от стенд, дори няма една хвърчаща бележка от Еконт, че турбината е ходила някъде си, за нещо си. Но да не ви занимавам с това. Пуснах темата точно по повод, че си мислех, че проблема е някъде в автомобила, ама на него май всичко си му е наред. По скоро неук майстор и лъжец.
Да заминава в Реал Търбо, да я настройват и да се свършва тази мъка. До преди дни и аз набеждавах колата, но след много разговори и много въпроси на които нямах отговор стигнах до извода, че нищо не е направено, като настройка по турбината. Няма документи, няма графика от стенд, дори няма една хвърчаща бележка от Еконт, че турбината е ходила някъде си, за нещо си. Но да не ви занимавам с това. Пуснах темата точно по повод, че си мислех, че проблема е някъде в автомобила, ама на него май всичко си му е наред. По скоро неук майстор и лъжец.
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
да монтираш ново турбо или рециклирано, след проблем със същото и да не му направиш един лог с VDSC за да си наясно какво се случва...... още тога е трябвало да ти светне лампата.
Има добри механици, който не могата да работят с диагностика.
Има добри механици, който не могата да работят с диагностика.
- fur1ous
- Мнения: 1690
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
morfei1 написа:Има добри механици, който не могата да работят с диагностика.
Не няма. Това е комплексна работа.
Има ли добър счетоводител които хал хабер си няма от математика

А, добър програмист без клавиатура виждал ли си

А, добър бояджия без бояджийски пистолет

Или си разбираш от работата или не. Това,че може да смениш един шарнир или накладки не те прави механик, прави те най обикновен обслужващ персонал.
Последна промяна от fur1ous на Пон 09 авг 2021 12:56, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Аз, ако съм на мястото на колежката, бих закарал колата във Варна при Ифидик.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 04 авг 2021 0:22
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: BKD
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Последен опит правя в Реал Турбо Пловдив след което вече не знам какво ще се случва.
Относно диагностиката повечето и драми идват в движение и най вече след като достигне работна температура. И да беше правил диагностика - на място не ме топли особенно, затова всеки път след него отивах при друг за диагностика, а и някак си отдавна спрях да му имам доверие и сама исках да чуя "всичко е наред, карай спокойно, не пренудава". Уви това никога не го чух ....
Относно Варна .. малко ми е далече и за репатрак ще дойде доста солено. А, както казах не веднъж, колата на ход повече от 50 км не може да мине.
Само съм в дилема после като върнат турбината да сменя ли и МАП- а да не би и там да има проблем и пак да я разбалансира, че отиде всичко ...
Относно диагностиката повечето и драми идват в движение и най вече след като достигне работна температура. И да беше правил диагностика - на място не ме топли особенно, затова всеки път след него отивах при друг за диагностика, а и някак си отдавна спрях да му имам доверие и сама исках да чуя "всичко е наред, карай спокойно, не пренудава". Уви това никога не го чух ....
Относно Варна .. малко ми е далече и за репатрак ще дойде доста солено. А, както казах не веднъж, колата на ход повече от 50 км не може да мине.
Само съм в дилема после като върнат турбината да сменя ли и МАП- а да не би и там да има проблем и пак да я разбалансира, че отиде всичко ...
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Имах предвид, след като се рециклира турбината, да се отиде с колата, за качествена диагностика. Човекът разбира много и е популярен в този форум.
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Pet_rov написа:Имах предвид, след като се рециклира турбината, да се отиде с колата, за качествена диагностика. Човекът разбира много и е популярен в този форум.
тъй как ги троши тея турбини, съмнява ме да стигне до Варна на ход.... ще му трябва платформа. Иначе Иво ще му оправи колата.
Последна промяна от morfei1 на Пон 09 авг 2021 13:37, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Аз от дизели не разбирам изобщо, но като чета тази сага, ми се струва, че проблемът е софтуерен.
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Съчувствам. Има вариант при изтърбушване на катализатор и/или ДПФ парчета да останат и да запушат гърнето след тях.
А и само така може да вдигне 2.5 без натоварване...
А и само така може да вдигне 2.5 без натоварване...

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 04 авг 2021 0:22
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: BKD
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Мислих го и аз това със запушването, но теорията ми беше категорично отхвърлена т.к. щяло да е от първата минута, а не след известно време. Също така нямало да има димна завеса като счупи оста и маслото отиде към гърнетата.
Все пак идеи как да се провери за запушване ?
Все пак идеи как да се провери за запушване ?
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Аз бих свалил гърнето директно след катализатора за проверка. Ще се вижда и ще дрънкат остатъците вътре.
-
- VW експерт
- Мнения: 2004
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
Не го мисли това "запушване", колегата се изказва неподготвен... Т.е. нито има как да стане, а дори и нарочно да се направи, ефекта няма да е такъв, щото става въпрос за налягане във всмукателния колектор, демек откъм студената част на турбото.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 04 авг 2021 0:22
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: BKD
Re: Ауди а3 8P, 2003г 2.0TDI 140к.с BKD гърми турбини до безкрай
За момента турбината пътува за Пловдив. Ударете една молитва за мен,моля!
Надявам се наистина да е била за настройка и тази сага да свърши.

Надявам се наистина да е била за настройка и тази сага да свърши.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта