рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия

Мнениеот rokera671 » Нед 26 авг 2012 18:35


А проблем ли е ако турбината се чува да свири около 1500 до 2000 оборота и после го няма?Бронята ми почернява там кадето излиза аспуха.Маслото не мърда за сега.Меган 2 ка ДЦИ.




penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия

Мнениеот penko_pulev » Нед 26 авг 2012 21:02


Не е проблем да се чува турбината колега, но зависи и какво чуваш все пак. И моята турбина се чува се чува много отчетливо и чак ми прави удоволствие да карам на отворен прозорец. Проблем е ако започне да има аксиален и радиален луфт. Ето темата на един колега в която и аз съм писал какво съм правил и как съм си рециклирал турбото.
viewtopic.php?f=24&t=284846&start=60


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия

Мнениеот rokera671 » Нед 26 авг 2012 21:43


Колега ,четох я бегло но аз нямам никакъв проблем!Свиренето е даже приятно и изчезва след 2000 об.Колата е повече от самолет!Притеснява ме оцапаната броня!Нормално ли е?Маслото не мърда!Даже си мисля ,че има чип защото върви много!Прекомерно много!Имам база за сравнение ,не съм хванат от гората!


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия

Мнениеот penko_pulev » Нед 26 авг 2012 21:55


deversant написа:
penko_pulev написа:Аз мисля, че за да тръгнеш да си чистиш геометрията по магистралата трябва да си направиш сметка в какво състояние е, и дали не е запечена прекалено много, че да вземе да пр :beer

Колега а сменя ли някакви гарнитури,или маза гарнитурите с термо и маслоустойчив на 300 градуса Victor Reinz?


Към него ми беше отправен поста колега, не към теб. Относно пушенето нищо не мога кажа. Коментирам само неща с които съм запознат, сблъсквал съм се с тях или знам решението им. Има колеги които могат да изкажат мнението си за прекомерното пушене на колата.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия

Мнениеот Supawiza » Нед 26 авг 2012 22:19


rokera671 написа:Колега ,четох я бегло но аз нямам никакъв проблем!Свиренето е даже приятно и изчезва след 2000 об.Колата е повече от самолет!Притеснява ме оцапаната броня!Нормално ли е?Маслото не мърда!Даже си мисля ,че има чип защото върви много!Прекомерно много!Имам база за сравнение ,не съм хванат от гората!


Виж дали вместо чип не са ти сложили някой Power Box.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 40 госта