


рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
А проблем ли е ако турбината се чува да свири около 1500 до 2000 оборота и после го няма?Бронята ми почернява там кадето излиза аспуха.Маслото не мърда за сега.Меган 2 ка ДЦИ.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
Не е проблем да се чува турбината колега, но зависи и какво чуваш все пак. И моята турбина се чува се чува много отчетливо и чак ми прави удоволствие да карам на отворен прозорец. Проблем е ако започне да има аксиален и радиален луфт. Ето темата на един колега в която и аз съм писал какво съм правил и как съм си рециклирал турбото.
viewtopic.php?f=24&t=284846&start=60
viewtopic.php?f=24&t=284846&start=60
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
Колега ,четох я бегло но аз нямам никакъв проблем!Свиренето е даже приятно и изчезва след 2000 об.Колата е повече от самолет!Притеснява ме оцапаната броня!Нормално ли е?Маслото не мърда!Даже си мисля ,че има чип защото върви много!Прекомерно много!Имам база за сравнение ,не съм хванат от гората!
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
deversant написа:penko_pulev написа:Аз мисля, че за да тръгнеш да си чистиш геометрията по магистралата трябва да си направиш сметка в какво състояние е, и дали не е запечена прекалено много, че да вземе да пр
Колега а сменя ли някакви гарнитури,или маза гарнитурите с термо и маслоустойчив на 300 градуса Victor Reinz?
Към него ми беше отправен поста колега, не към теб. Относно пушенето нищо не мога кажа. Коментирам само неща с които съм запознат, сблъсквал съм се с тях или знам решението им. Има колеги които могат да изкажат мнението си за прекомерното пушене на колата.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
rokera671 написа:Колега ,четох я бегло но аз нямам никакъв проблем!Свиренето е даже приятно и изчезва след 2000 об.Колата е повече от самолет!Притеснява ме оцапаната броня!Нормално ли е?Маслото не мърда!Даже си мисля ,че има чип защото върви много!Прекомерно много!Имам база за сравнение ,не съм хванат от гората!
Виж дали вместо чип не са ти сложили някой Power Box.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 40 госта