Passat TDI 131hp-на дълго над 180 не може-причини-изяснени

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 юни 2007 16:15


longora написа:Дано се оправят .... те много работи има за оправяне и все скъпи :) А и аз съм замислил един чип да вдигне 30 коня ... но ще видим кога ще събера парата ... че и там не е никак малко :(

Ако не е вред колата е безмислено.




Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 27 юни 2007 16:40


Е първо ще се направи все едно от завода излиза и по-нататък чип... :)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 04 юли 2007 17:11


Е колеги ... днес отскочих до сервиза на БОШ на околовръстното. От там стана ясно че всичко идва от турбото. Надува прекалено много, а именно между 2.4 и 2.6 бара. Казаха ми че от това надуване претоварва двигателя и поради тази причина колата не върви... това не ме успкой много след като знам какво следва, но поне знам какво му е :( Казаха ми че също и катализатора може да е причина за това претоварване. Някой от вас знае ли горе долу как са цените на нов катализатор ? Благодаря ви много за всичко !!! :bowdown


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Сря 04 юли 2007 18:12


изтръмбушвай катализатора и си 6 точки


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 19:08


Ако надува много компа я спира за да не разбие нещо.Тва надуване най-често става от смотан Н75.Ама да даде 2,6 :shock - тия нещо.За катализатора смело отиваш в Крафт да ти го изтърбушат/не да го сменят със резонатор :!: / и :drive


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 04 юли 2007 19:16


longora написа:Е колеги ... днес отскочих до сервиза на БОШ на околовръстното. От там стана ясно че всичко идва от турбото. Надува прекалено много, а именно между 2.4 и 2.6 бара. Казаха ми че от това надуване претоварва двигателя и поради тази причина колата не върви... това не ме успкой много след като знам какво следва, но поне знам какво му е :( Казаха ми че също и катализатора може да е причина за това претоварване. Някой от вас знае ли горе долу как са цените на нов катализатор ? Благодаря ви много за всичко !!! :bowdown
катализатори има на разли4ни марки от 370 до 700евро за твоя пасат,ама мен не ми се връзва тая диагноза:ако турбото надува толкова много ,компа влиза веднага в авариен режим :!: нещо се разминават нещата,а и как ти я мериха турбината в движение ли?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 19:38


Още веднъж ми се потвърди мнението за сервиза на БОШ на околовръстното /иначе той се води най-най :lol: /


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 04 юли 2007 23:18


niks76 Всичко се измери в движение. Накара ме да я изръчкам над 3000 оборота, това стана на равно .. после я ръчках на изкачване и така. Каза ми също за дебитомера че в норма бил до 850 (не разбрах какво е това 850 ...... няква мерна едница за него :oops: ) а моя бил на 1100 и нещо, не помня точно. За турбото ми показа 2 резултата, а именно на равно дал 2.4 бара а на изкачване 2.6 бара. faint За катализатора ми казаха да си сложа права тръба, но това дали няма да увеличи шума ? От това се притесняавам, а пък и парите за нов не са никак малко както каза niks76 :(. Rabbit_TDI на един приятел баща му ходил в този сервиз с Пасат Б5 дизел естествено и като го качили на PCто се разбрало че няква свещ не работела и го оправили. От там реших че разбират нещата и отидох и аз. Защо според теб не са читави и каде остана да ходя .... само в Юнитрейд, пък и за там не чувам хубави работи. Не знам вече какво да правя .... утре ще разбера кой ще ми види турбото дали е наред ....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 23:32


Ми от всейзвестните сервизи тоя е най-добре май /Супердизел е името/.Тва че са разбрали за свещите не е никво геройство.Споменатите цифри /1100 за дебитомер и 2.6 за турбо ми се виждат мнооого/-не твърдя че зная много ама тя просто колата трябва да отлитне при тия цифри :lol: Иначе аз след обикаляне по всички сервизи разбрах/включая Супердизел/ ,че най-доброто е да ходя в клубните ,а за диагностика при някой колега с ВАГ-Ком и после да пускаме резултатите тука ако се запънем нещо :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 04 юли 2007 23:40


за дебитомера добре,ама за турбото коя стоиност ти показаха?която иска компа или която дава турбото.за катализатора ще те посъветвам само да го изтърбушиш без да го режеш и пак на място-разлика в шума няма :wink:
и все пак не пре4и на още едно място да се замери и пусни стоиностите тук
на вагком се гледат канал 3,10 и 11 за мотора
не друго ,ама по компетентно може да ти се помогне след инфото на актуалните стоиности


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Чет 05 юли 2007 7:47


колега аз писах какво ми се случи в супер дизел в темата не коректни сервизи.за сега препоръчвам НН-сервиз които са официален представител на бош.намират се по пътя за летището срещу тнт.успех.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Чет 05 юли 2007 7:47


niks76 написа:за дебитомера добре,ама за турбото коя стоиност ти показаха?която иска компа или която дава турбото.за катализатора ще те посъветвам само да го изтърбушиш без да го режеш и пак на място-разлика в шума няма :wink:
и все пак не пре4и на още едно място да се замери и пусни стоиностите тук
на вагком се гледат канал 3,10 и 11 за мотора
не друго ,ама по компетентно може да ти се помогне след инфото на актуалните стоиности
Ники, тия дни и аз ще му погледна колата на колегата и ще пусна записвачката за стойностите. Той човека ме помоли още миналата седмица, ама нали знаеш каква е и при мен, та съм "малко" виновен де :oops: ама ще свалим данните и ще мислим.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 05 юли 2007 11:41


Rabbit_TDI заради високото налягане на турбото ми казаха че колата на високи обороти тъпче .... тя си тъпче и си няма мощност та си викам ... а екстра най-накрая се разбра какво и е. А за VAG-COM чакам колгета Rumen да каже кога е свободен да го види и той. niks76 показаха ми нормалната стойност в която работило турбото - тя трябвало да е 2 бара и след това ми показа като ги изръчках стойностите 2.4-2.6 бара. А за катализатора на място няма промяна хубаво .. но в движение дали ще бучи ? ico_dc какви пари е в НН-сервиз диагностиката ? Rumen не се притеснявай, няма проблем за забавянето. Ще се чуем да се разберем кога си свободен. Благодаря пак :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 05 юли 2007 18:43


и в движение разликата в шума е никаква!на 5 пълни ли си оборотомера?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 05 юли 2007 18:54


Не знам ... аз над 4000 оборота гледам да не вдигам, но на 6та едвам пълни 4 .... с много мъка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта