

ifidik написа:останах с впечатление,че колкото и да е стара темата, точно решение НЯМА.
ще се повторя: става въпрос за тресенето непосредствено преди спиране и след спирането изчезва и тресенето.ще уточня, че се отнася за колегите, които като прекодират на автомат и тресенето изчезва и за тия които вече са сменили маховик и пак имат разклащането от време на време.
конкретния случай беше:три пъти смяна на маховик,два пъти смяна на горивна помпа,три пъти смяна на дюзи и няколко дебитомера и две турбини.всички тия ремонти бяха правени по ред други причини,а не в търсене на проблема с тресенето.
всички тия неща са сменяни във времето и заклащането на двигателя винаги е било едно и също.
последния ремонт на колата (голф ахф 110коня тди),беше монтажа на чип от колегата Брезел.освен многото допълнителни кончета и решението на топлото палене,оказа се че и претрисането се ремонтира софтуерно
ifidik написа:останах с впечатление,че колкото и да е стара темата, точно решение НЯМА.
ще се повторя: става въпрос за тресенето непосредствено преди спиране и след спирането изчезва и тресенето.ще уточня, че се отнася за колегите, които като прекодират на автомат и тресенето изчезва и за тия които вече са сменили маховик и пак имат разклащането от време на време.
конкретния случай беше:три пъти смяна на маховик,два пъти смяна на горивна помпа,три пъти смяна на дюзи и няколко дебитомера и две турбини.всички тия ремонти бяха правени по ред други причини,а не в търсене на проблема с тресенето.
всички тия неща са сменяни във времето и заклащането на двигателя винаги е било едно и също.
последния ремонт на колата (голф ахф 110коня тди),беше монтажа на чип от колегата Брезел.освен многото допълнителни кончета и решението на топлото палене,оказа се че и претрисането се ремонтира софтуерно
ifidik написа:конкретния случай с моя алх беше, че поради повечето впрегнати кончета трябваше да се съобразявам с доста настройки за да се избегне претрисането.след софтуерната намеса вече мога да си пускам гориво ,въздух, предварение колкото си искам .
zezo21 написа:това значи ли че всички с този проблем трябва да си чипнем колите при brezel и да мирясаме ?
zezo21 написа:значи ще се чипосва. но аз осещам претрисане и когато колата е спряла незнам защо? най вече когато е студена колата сутрин. и при мен стартирането на двигателч е малко по-дълго, трябва да направи 2-3 оборота за да запали и то не само сутрин а постоянно. това ще се оправи ли с чипването? някой знае ли?
SACHO7803 написа:това притрисане при спиране![]()
![]()
.......няма никой който да кажи твърдо.....ЕТО ОТ ТОВА Е.....
маховици милиграми настройки и сякви простотииии..........всичко от изброеното оправя проблема НО НЕ НАПЪЛНО.що напълно се оправя при прекодиране на автомат?????????????????????????????????????????отговора е тук някъде......с хилядите и милиони навъртяни километри...нещо явно се поизносва...нещо което променя начина или...стила на горивоподаването.нещо малко....и просто.............въпроса е какво е туй нещо кое е то????сменяш маховик---пак го има макар и по-меко изразено....интересното е че го има при 90 процента от 90-110кс-моторите.някой ако го разгадай...........но...без промени-софтуерни------нека каже.или ако някой иска...нека пита в представителството на фв.----там няма как да не знаят.те са световна фирма.....ако и те не знаят..............значи и......господ незнай
![]()
![]()
djdaka написа:Гледам че си от Варна , може да посетиш колегата ifidik , той монтира чипове на Брезел.
Проблемът с топлото палене се оправя след чипа,а и добавя някое друго конче.
Аз ползвах услугите на Ifidik и чип на Brezel и пак ще ги ползвам занапред.
Поздрави.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_, scirocco16v и 49 госта