голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Brezel » Чет 18 юни 2009 21:25


:heavymetal: :012:




Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот djdaka » Чет 18 юни 2009 21:41


Евала бригада :да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот morfei1 » Чет 18 юни 2009 22:53


ifidik написа:останах с впечатление,че колкото и да е стара темата, точно решение НЯМА.
ще се повторя: става въпрос за тресенето непосредствено преди спиране и след спирането изчезва и тресенето.ще уточня, че се отнася за колегите, които като прекодират на автомат и тресенето изчезва и за тия които вече са сменили маховик и пак имат разклащането от време на време.
конкретния случай беше:три пъти смяна на маховик,два пъти смяна на горивна помпа,три пъти смяна на дюзи и няколко дебитомера и две турбини.всички тия ремонти бяха правени по ред други причини,а не в търсене на проблема с тресенето.
всички тия неща са сменяни във времето и заклащането на двигателя винаги е било едно и също.
последния ремонт на колата (голф ахф 110коня тди),беше монтажа на чип от колегата Брезел.освен многото допълнителни кончета и решението на топлото палене,оказа се че и претрисането се ремонтира софтуерно :applause:


От което следва, че проблема в крайна сметка си е чисто софтуерен, което от една страна е хубаво, понеже се решава с малко пари и още по-важното има човек, който може да ви го реши и то професионално, без да имате и капка съмнение в това - @Brezel му викали :Mr Green Fun


Бе знаех си аз, че маховиците не са консуматив, но........ жалко за всички онези, които вече смениха маховици :?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот morfei1 » Чет 18 юни 2009 22:59


Аз несъм @Dorian, но ако трябва да съдя по изказването на @ifridik.....

ifidik написа:останах с впечатление,че колкото и да е стара темата, точно решение НЯМА.
ще се повторя: става въпрос за тресенето непосредствено преди спиране и след спирането изчезва и тресенето.ще уточня, че се отнася за колегите, които като прекодират на автомат и тресенето изчезва и за тия които вече са сменили маховик и пак имат разклащането от време на време.
конкретния случай беше:три пъти смяна на маховик,два пъти смяна на горивна помпа,три пъти смяна на дюзи и няколко дебитомера и две турбини.всички тия ремонти бяха правени по ред други причини,а не в търсене на проблема с тресенето.
всички тия неща са сменяни във времето и заклащането на двигателя винаги е било едно и също.
последния ремонт на колата (голф ахф 110коня тди),беше монтажа на чип от колегата Брезел.освен многото допълнителни кончета и решението на топлото палене,оказа се че и претрисането се ремонтира софтуерно :applause:


.....от днес в тази тема - viewtopic.php?f=24&t=57856&start=30

По-скоро не :?


Потребителски аватар
zezo21
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 18 май 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот zezo21 » Съб 20 юни 2009 20:49


това значи ли че всички с този проблем трябва да си чипнем колите при brezel и да мирясаме ? :Mr Green Fun


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот morfei1 » Съб 20 юни 2009 22:48


Да.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот ifidik » Нед 21 юни 2009 5:41


конкретния случай с моя алх беше, че поради повечето впрегнати кончета трябваше да се съобразявам с доста настройки за да се избегне претрисането.след софтуерната намеса вече мога да си пускам гориво ,въздух, предварение колкото си искам .


Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот ivankov » Нед 21 юни 2009 9:55


ifidik написа:конкретния случай с моя алх беше, че поради повечето впрегнати кончета трябваше да се съобразявам с доста настройки за да се избегне претрисането.след софтуерната намеса вече мога да си пускам гориво ,въздух, предварение колкото си искам .

и аз съм с чип от брезел защото имах проблем с топлото палене ,сега си пали от раз но проблема с претрисането си остана.какви настройки се правят за да се избегне претрисането


Потребителски аватар
zezo21
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 18 май 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот zezo21 » Вто 23 юни 2009 12:15


значи ще се чипосва. но аз осещам претрисане и когато колата е спряла незнам защо? най вече когато е студена колата сутрин. и при мен стартирането на двигателч е малко по-дълго, трябва да направи 2-3 оборота за да запали и то не само сутрин а постоянно. това ще се оправи ли с чипването? някой знае ли?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Dorian » Вто 23 юни 2009 13:12


zezo21 написа:това значи ли че всички с този проблем трябва да си чипнем колите при brezel и да мирясаме ? :Mr Green Fun

Ако е притрисане само преди спиране и е леко да.
zezo21 написа:значи ще се чипосва. но аз осещам претрисане и когато колата е спряла незнам защо? най вече когато е студена колата сутрин. и при мен стартирането на двигателч е малко по-дълго, трябва да направи 2-3 оборота за да запали и то не само сутрин а постоянно. това ще се оправи ли с чипването? някой знае ли?

Но щом ти тресе на място това е повече от сигурно че маховика си е заминал,иначе паленето с чипа ще се оправи :wink:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот SMEL » Вто 22 сеп 2009 21:54


Хмм-доста изчетох-и аз вече съм с AHF-110 и студена пали след 2-3 оборота,а като стопли пали след 5-6 оборота.Има си лекото притрисане-НО ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНЯ МАХОВИК...и т.н.-СЛЕД КАТО СЪЕДИНИТЕЛЯ НЕ БУКСУВА? струва ми се магазинерски трик за 1000лв.-да си продадат стоката.От Брезел съм очарован от отношението към хората/ползвал съм чип и съм доволен- :bowdown / Ако това решава наистина проблема.....който има личен опит да пише.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот djdaka » Сря 23 сеп 2009 16:55


Гледам че си от Варна , може да посетиш колегата ifidik , той монтира чипове на Брезел.
Проблемът с топлото палене се оправя след чипа,а и добавя някое друго конче.
Аз ползвах услугите на Ifidik и чип на Brezel и пак ще ги ползвам занапред.
Поздрави.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот SACHO7803 » Сря 23 сеп 2009 21:35


това притрисане при спиране :lol: :lol: :lol: .......няма никой който да кажи твърдо.....ЕТО ОТ ТОВА Е..... :lol: маховици милиграми настройки и сякви простотииии..........всичко от изброеното оправя проблема НО НЕ НАПЪЛНО.що напълно се оправя при прекодиране на автомат?????????????????????????????????????????отговора е тук някъде......с хилядите и милиони навъртяни километри...нещо явно се поизносва...нещо което променя начина или...стила на горивоподаването.нещо малко....и просто.............въпроса е какво е туй нещо кое е то????сменяш маховик---пак го има макар и по-меко изразено....интересното е че го има при 90 процента от 90-110кс-моторите.някой ако го разгадай...........но...без промени-софтуерни------нека каже.или ако някой иска...нека пита в представителството на фв.----там няма как да не знаят.те са световна фирма.....ако и те не знаят..............значи и......господ незнай :lol: :lol: :lol:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Zinoto » Сря 23 сеп 2009 21:53


SACHO7803 написа:това притрисане при спиране :lol: :lol: :lol: .......няма никой който да кажи твърдо.....ЕТО ОТ ТОВА Е..... :lol: маховици милиграми настройки и сякви простотииии..........всичко от изброеното оправя проблема НО НЕ НАПЪЛНО.що напълно се оправя при прекодиране на автомат?????????????????????????????????????????отговора е тук някъде......с хилядите и милиони навъртяни километри...нещо явно се поизносва...нещо което променя начина или...стила на горивоподаването.нещо малко....и просто.............въпроса е какво е туй нещо кое е то????сменяш маховик---пак го има макар и по-меко изразено....интересното е че го има при 90 процента от 90-110кс-моторите.някой ако го разгадай...........но...без промени-софтуерни------нека каже.или ако някой иска...нека пита в представителството на фв.----там няма как да не знаят.те са световна фирма.....ако и те не знаят..............значи и......господ незнай :lol: :lol: :lol:

Кое се износва, свързано с горивоподаването а, приятелю правилно си се насочил. Когато те возих в мойта ти направи впечатление как не трепва нали. Няма чип, не съм сменял нито съединител нито маховик. Мога за демонстрация да я направя да тресе при спиране и въобще всичките начини на тресене, които са известни. Всичко това с настройки по помпата. Колегата Хрус от Плевен ми е любопитно докъде стигна с дилемата? При него имаше проблем и със студения старт и софтуера нещо сменя, съжалявам че не можах да си доискусуря работата.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот SMEL » Нед 27 сеп 2009 9:53


djdaka написа:Гледам че си от Варна , може да посетиш колегата ifidik , той монтира чипове на Брезел.
Проблемът с топлото палене се оправя след чипа,а и добавя някое друго конче.
Аз ползвах услугите на Ifidik и чип на Brezel и пак ще ги ползвам занапред.
Поздрави.

чипа си го монтирам и сам-това е най малкия проблем,даже и софтуера си качвам на чип-а/Брезел ми праща само софт./-дали това решава проблема или само го маскира.Така или иначе в понеделни ще сменям софт.и чип,но този път не от Брезел-по простата прична че го имам без пари/--ще пиша за резултати после.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_, scirocco16v и 49 госта