ИЗТРИТО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Вто 23 окт 2007 9:47


Rabbit_TDI написа:За 200 коня ще ми трябват още доста.Само турбинката си е 2000 парици ,че и да не е повече.

турбина
колектор
генерация + едно гърне
турбо пътища + кулер
ремап
---------
около 3500




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 25 окт 2007 1:05


TDI-RS написа:
Rabbit_TDI написа:За 200 коня ще ми трябват още доста.Само турбинката си е 2000 парици ,че и да не е повече.

турбина
колектор
генерация + едно гърне
турбо пътища + кулер
ремап
---------
около 3500
Грубо казано около 4000-4500 с труда.


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Съб 27 окт 2007 21:24


незнам хора но смоя дизел доста добре вървеше с на Брезел чипа ем карах с 1 бар налягане и биех доста коли астри голфове аудите и така нататък а си преставям как ще върви аще по направен голф с труго турбо дюзи и кулер и друг чип но доста скоро ще пробвам тази операция ще си копувам г4 тди но незнам колко коне ще търся да е помпо дюза и ще гоня 200кс и тогава ще се гоня и с турбо колите в по горен клас и
и нека карам дизел



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Цецо78 и 136 госта