Дебатиране на изписани грешки - РЕМОНТИРАХ СИ САМ КОЛАТА
- Michel
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:26
- Автомобил: Passat B7 Ekofuel
- Двигател: CDGA
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Колега при мен го имаше съштия проблем при 3000 об колата забиваше,свалих клапана H75 и се оказа блокирал.С помошта на WD-40 го почистих и раздвижих сега каручката върви като самолет.Почистването става като пръскаш с спрея през всички отвори и с два проводника от акумолатора му подаваш токови импулси.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
Не е от дебитомера
Изчистих си дебитомера, като го свалих и напръсках няколко пъти обилно през малка дупчица в млежичката върху кантактните пластини през които преминава въздуха. Положението не се оправи. Колата пак влиза в сервизен режим.
Клапаните Н75 ги размених - ефект нямаше.
Може да се хвана и да ги почистя по описания по горе начин.
Ще звънна на колегата ifidik, дано е свободен в неделя за да видим, какво ще направим.
Клапаните Н75 ги размених - ефект нямаше.
Може да се хвана и да ги почистя по описания по горе начин.
Ще звънна на колегата ifidik, дано е свободен в неделя за да видим, какво ще направим.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
БЛАГОДАРНОСТ
Колеги, искам да изкажа благодарността си към колегата Ifidik и колегата
Smel, и двамата от гр. Варна. Колегата Ифидик има сервизче до хлебозавода и днес тества колата със ВАГ-Ком.
Мисля, вече си разбрах проблема. Турбината създава много голямо налягане - около 1,8 до 2.0 атмосфери и датчика за налягането в ЕБУ спира притока на гориво към помпата /ограничава го/ и колата става тромава. т.е ускорява много бавно. Лостовата система на клапана на турбината, тази която движи лопатките работи - движи се. Турбината прави високото налягане със и без вакумното маркуче да е включено в клапана, това което идва от Н75.
И накрая ще се окаже или зацапана геометрия или износена геометрия. Лошото е, че никой не ми препоръчва да влизам за ремонт на турбото в МЕИ - Варна, където има сервиз.
Ще се поинтересума дали тази манипулация не мога да я свърша съм. Не съм технически неграмотен и ако почета малко мога и да се справя, като се има в предвид, че на старите си коли сам съм прави основен ремонт на двигателите и ходовата им част. Ако някой има нещо по въпроса - снимков материал или литература може да ми помогне, черпенето е ясно.
Smel, и двамата от гр. Варна. Колегата Ифидик има сервизче до хлебозавода и днес тества колата със ВАГ-Ком.
Мисля, вече си разбрах проблема. Турбината създава много голямо налягане - около 1,8 до 2.0 атмосфери и датчика за налягането в ЕБУ спира притока на гориво към помпата /ограничава го/ и колата става тромава. т.е ускорява много бавно. Лостовата система на клапана на турбината, тази която движи лопатките работи - движи се. Турбината прави високото налягане със и без вакумното маркуче да е включено в клапана, това което идва от Н75.
И накрая ще се окаже или зацапана геометрия или износена геометрия. Лошото е, че никой не ми препоръчва да влизам за ремонт на турбото в МЕИ - Варна, където има сервиз.
Ще се поинтересума дали тази манипулация не мога да я свърша съм. Не съм технически неграмотен и ако почета малко мога и да се справя, като се има в предвид, че на старите си коли сам съм прави основен ремонт на двигателите и ходовата им част. Ако някой има нещо по въпроса - снимков материал или литература може да ми помогне, черпенето е ясно.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: БЛАГОДАРНОСТ
sstancheff написа:. Лостовата система на клапана на турбината, тази която движи лопатките работи - движи се.
Това ме навежда на мисълта ,че на геометрията ти няма нищо.Ако е замърсена и блокирала как ще движиш лостчето

-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
По темата
Колата е от Италия. Не вярвам някой да и е правил чип тунинг. Размених двата Н75 , единия при мен е за турбината , а другия за ЕГР. Но проблема не се оправи, по точно пак влиза в сервизен режим но ускорява леко, а преди май не ускоряваше. Малко по нагоре съм сложил препратки за двата клапана , които размених със каталожните им номера - при мене са еднакви, саво единия има едно А накрая. Но нямат разлика и каталога го показа, че са взаимозаменяеми.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Дебатирано е много пъти ,че размяната на ЕГР клапана и Н75 не става - ама ти си знаеш.Да не стане после да разпарчатосаш турбината за нищо и да разбереш ,че не е от там ,или още по-лошото да вземе да стане от там.Маркучите порвери ли.Иначе за "чептунинга" незнам при твойта как е ,но знам че мойта след "пипане" на болтчета турбото почва да надува повече.Тва ,че е от Италия не значи че не е пипана ,а и джамбазина като я е докарал и той не се знае кво е правил.Пак не каза дали си огледал хубаво маркучите.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
До Рабит ТДИ
Ами колега, то друго не остана за проверка. Всички тестове дават високо налягане на турбината. Това налягане на турбината не се променя след откачане на вакума от клапана й над нея. Налягането е 1,8-2,о бара. Давам газ - викосо налягане и виднага пада. В движение същото. Колата тръгва да ускорява и спира. На масто - пълен форсаж - на около 4500 к. започва да хълца и понякога гасне. Колегата Ифидик може да каже нещо повече по въпроса, с вего я тествахме. Преди това един майстор Веско от Варна, който се занимава с чип тунинг без да я закача на компютър, като видя, че колата заби на високи обороти на празен ход и каза, че проблема е в турбината. Турбината не е омаслена, няма никакви странични шумове, в самото начало на развъртането й колата се изстрелва и хооп спира и оттам нататък съвсем леко ускорява. Вакумната система няма утечки. Е, какво може да е - задържане на определени градуси на лопатките може би или зацапана геометрия, да ама тогава лостовата система с вакума няма да се движи?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
по темата
Значи колега, утре ще върна обратно клапаните Н75 по местата. Този, който управляваше турбината ще го почистя с контактен спрей и продухване през отворите му, като съответно му подавам напрежение за да отваря веригите си /кръговете/ се вътре за да изтече мръсотията. Значи, като извадя вакума от клапана над турбото и го затапя с пръст в маркуча има вакум.
Относно меренето на работата с ВАГКОМ в движение очаквам да каже нещо Ифидик от Варна, просто той ме караше да давам газ и гледаше стойностите на лаптопа. Не знам, и не питах точно какво изписва и има ли синхрон в работата на модулите на двигателя.
Шибана работа, не може човек да разбере какво точно му има на ДВГ и да го поправи, а само догатки - ако не е това ще е това, или онова. В кой век живеем да му се не видиши и на работата. Съвременен двигател, монтира се до 2001 година, с електронно управление, а ние сме нация техническа. ?????
Относно меренето на работата с ВАГКОМ в движение очаквам да каже нещо Ифидик от Варна, просто той ме караше да давам газ и гледаше стойностите на лаптопа. Не знам, и не питах точно какво изписва и има ли синхрон в работата на модулите на двигателя.
Шибана работа, не може човек да разбере какво точно му има на ДВГ и да го поправи, а само догатки - ако не е това ще е това, или онова. В кой век живеем да му се не видиши и на работата. Съвременен двигател, монтира се до 2001 година, с електронно управление, а ние сме нация техническа. ?????
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
зна4и първо сваляш турбината за 4истене-на бас се хващам 4е по4ти блокирва геометрията в натоварващ режим- клапана само не бутаите(ако е разбутана боята по резбата го напиши)ако и след това дава свръхналягане ,зна4и някои ве4е е разбутал регулировката на клапана-ще ти обясня как да го корегирате
успех с 4истенето-не е болка за умиране
п.с. след като EGR ти е затапен ,също го ограни4ете и софтуерно-вдигат се стоиностите на дебитомера
успех с 4истенето-не е болка за умиране
п.с. след като EGR ти е затапен ,също го ограни4ете и софтуерно-вдигат се стоиностите на дебитомера

-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
WasteLand_TD написа:какво точно даде на ваг-кома за турбото , точните стойности?
ако са между 1700-2500mbar е добре
колега, между 1800 и 2000 бара /милибара/, това е при пълна газ.
На ход или на праден ход с пълна газ на около 4500-4600 оборота е около 2000 бара и хоооп прекъсване, задавяне и опит да изгасне двигателя.
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
niks76 написа:зна4и първо сваляш турбината за 4истене-на бас се хващам 4е по4ти блокирва геометрията в натоварващ режим- клапана само не бутаите(ако е разбутана боята по резбата го напиши)ако и след това дава свръхналягане ,зна4и някои ве4е е разбутал регулировката на клапана-ще ти обясня как да го корегирате
успех с 4истенето-не е болка за умиране
п.с. след като EGR ти е затапен ,също го ограни4ете и софтуерно-вдигат се стоиностите на дебитомера
Добре колега, ясно че там е проблема, но защо не се промена работата на турбината при изваден вакум маркуч за управлението й. Би трябвало да не се форсира, или нещо такова защото няма кой да командва /движи/ лопатките и оттам трабва да пада мощността или да се качва. Това е лигическо мое разсъждение.