два пъти подгряване на свещи?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 12 фев 2008 22:00


Започнах да подгрявам и аз по два пъти ,но не един след друг.Като подгрея един след друг колата даже майче по-зле пали.Сега подгрявам веднъж и изключвам ,чакам половин-една минута и тогава пак подгряване+запалване.Колата неска при минус 6-7 градуса запали от половин-един оборот :) Почнах да го правя тва откакто четох ,че един колега на бензинова кола включва сутрин фаровете за малко да ги гаси и тогава да пали - идеята е да сабудиш акомулатора дето е замръзнал в студа.




Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Вто 12 фев 2008 22:33


На аверче AFN-чето с 4 изгоряли свещи палеше при - 16 :D само дето изпушваше лошо ... След смяната на свещите при Батко ( Niksi ) палеше само кат надуши ключа :twisted:

Niksi 3-пъти проверява свещите дали работят ама нямаше работеща .....
Колите от Италия са масово така ... Там е топло и свещи не им трябваат :D..... Много се възхищаваше тои на двигателчето как е палело без подгряване ...
Аз лично чакам да изгасне реотанчето и паля ...


fisherman_bg
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 0:07
Автомобил: VW Passat V6 TDI
Двигател: AFB 2000г
Местоположение: София

Мнениеот fisherman_bg » Чет 14 фев 2008 2:19


Много малоумщини са изписани по темата...
Харата са го измислили!
Влизаш в автомобила, даваш на контакт изчакваш датчика за подгряването да изгасне и палиш!
Това е!
Какво е това -2; 3;5; 15 пъти да се подгрява?
А всичко е изчислено от производителя!
Когато е топло датчика изгасва много по бързо.
Колкото температурата навън е по ниска , толкова повече се увеличава времето за подгряване.
който има проблеми при палене на студено е нужно да си провери дали някоя свещ не е дала фира или компресията в цилиндрите не е паднала.
Един съвет - паркирайте на подходящо място.
Под двигателя да има шахта ( по възможност на Топлофикация). А шахти поне има в изобилие...
Там температурата е поне 10 градуса по висока от околната!


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 14 фев 2008 7:08


fisherman_bg написа:Много малоумщини са изписани по темата...
Харата са го измислили!

Не е хубаво да наричаш хората малоумни.
А "хората" са го измислили, но вероятно не са предвиждали, че двигателите, които проектират ще се карат стотици хиляди километри и няма да се поддържат добре. Нито, че трябва да се спира над шахти. И щом нечий двигател пали по-лесно с двукратно или трикратно подгряване и той е решил да го сподели с останалите във форума, то е редно да си кажеш мнението учтиво и без да обиждаш. Или просто да си мълчиш.


fisherman_bg
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 0:07
Автомобил: VW Passat V6 TDI
Двигател: AFB 2000г
Местоположение: София

Мнениеот fisherman_bg » Чет 14 фев 2008 18:03


Имах впредвид, че при такъв проблем се отсранява причината а не се прилага БГ- патент от типа " многократно подгряване..."
Иначе производителите щяха да го напишат в книжката към автомобила...
Например, който мине стотици хиляди километри и не си поддържа колата, като падне температурата да подгрее десетина пъти...
Все пак съм учил двигатели , а ако влезна във форум за цигулари , ще избягвам да да давам съвети как да си сменяват струните...
А двигателите не са печки - колкото повече дърва като се сложат, толкова повече да се разпали...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 14 фев 2008 18:33


Айде тогава аз да ти задам да ми решиш проблема:колата ми е с центровка на горна граница,компресия 29.5,няма грешки в компа,няма окисление на масите.....Сутрин като паля под 0 -2 колата и трябват 2-3 оборта.Отделно под 0 в момента в който тръгна и изпушва.Кажи ми точно какво да правя в тая ситуация.Единственото непробвано нещо е нов акомулатор - ама не ми се дават 150-200 лева за пробата.
P.S.Диагностика от майстор с проблем с паленето практически е много зор работа.Трябва да навиеш човека да дойде сутрин като ти е изстинала колата в -5 -10 да дойде да ти я гледа как пали и да ти човърка :idea:


fisherman_bg
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 0:07
Автомобил: VW Passat V6 TDI
Двигател: AFB 2000г
Местоположение: София

Мнениеот fisherman_bg » Пон 18 фев 2008 10:54


Rabbi - не можах да те разбера за акумулатора?
Като повъртиш и спира да върти ли? като постепенно изчезнат всички тоци?
Иначе от това ,което си написал не би трябвало да имаш проблеми.
тъпото е ,че почти всички си мислят ,че имат проблеми с автомобила,а всъщност автомобила може да си е наред.
Има един много голям проблем.
Живеем в БГ...
Проблема е в горивото.
На предните студуве на много бензиностанции им работеха само колонките за бензин...
Ако искаш остави една пластмасова бутилка с вода / стъклената ще се спука/ да замръзне , после махни капачката и се пробвай да я излееш.
За да работи нормално автомобила трябва циркулация - резервоар - горивопроводи - помпа - дюзи...
Помисли и ще видиш ,че е елементарно.
Имаш си перфектна компресия , свещите ти подгряват ,сместа ще изгори в камерите , но следващата порция гориво , как да стигне до камерите ,за да бъде подгрята? При замръзване на горивото трудно ще стане...
При тази ситуация избора не е много голям.
Вместо да даваш пари на майстор, разходи се в чужбина,налей си гориво и съм почти сигурен при твоите характеристики и при минус 20 градуса автомобила ще ти запали преди да си разбрал...
а тук пробвай на OPET - горивата ги внасят от Турция.
Друг вариант и то безплатен е да си налееш в бутилки от 5 различни бензиностанции да ги оставиш през нощта на балкона и ако температурата е падала под минус 10 градуса на сутринта да гледаш сеир...
дано да съм бил от полза не само на теб.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 фев 2008 11:05


Не май ключа за бараката друг се оказа/демек райбер/ - стартера -четки или няква втулка.Пуснал съм тема за тва в Голф раздела.Ако има решение ще пиша.За акомулатора идеята ми беше че вече е бая сума-200ивна лева :(


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот J_O_E » Пон 18 фев 2008 14:10


Колеги искам да попитам къква роля испълнява една хуйня която се намира от лявата страна на разшерителния съд закрипена е към купето.Ясно ми е вече че се води "КОНТРОЛНА ЕДИНИЦА ЗА ПОДГРЕВНИТЕ СВЕЩИ" това една черна кутийка в която влизат кабели,голяма е доло горе колкото цигарена кутия.Вече 2-ра седмица карам без тази част,автомобила си работи безупречно никакви проблеми дори сутрин пали от 1-2 .Ако искате ми вярвайте но от 10 автомонтьори чух 10 различни коментара за тази кутийка и въобще за запалителната система на TDI /моторът ми е AHU/ един от майсторите ми замери свещите и ми каза че не подгряват демек са изгорели.Питам се как така след като са изгорели и не подгряват колата пали без никакъв зор дори и при минусови температури. А сега ще ви сподела следващата неприятна новина за мен,тази чaст като нова струва 170лв със много добра отстъпка,търсих я на много места 2-ра употреба но на всякаде уй.Молбата ми към вас колеги е ако някои случайно попадне на тази част да ми пише или да дръннне една шайба 0888371167 Георги днес ще я снимам самата част и къде стои. Поздрави


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 18 фев 2008 14:24


Тва пир мене със сигурност управлява климатика.За функций за свещите незнам :?


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот J_O_E » Пон 18 фев 2008 14:34


Ок но аз нямам клима :(


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

?

Мнениеот J_O_E » Пон 18 фев 2008 14:42


някой колега да даде е-майл че не сам качвал досега снимки тук


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 18 фев 2008 15:49


За качването на снимките виж ТУК (последните 2 поста).
За свещите - възможно е да палиш с 4 изгорели, и аз бях така. Можеш само да почерпиш за това че двигателя ти е добре.


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

ето я тази част за която става на вапрос

Мнениеот J_O_E » Пон 18 фев 2008 16:14


ИзображениеИзображение


J_O_E
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 20 юни 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот J_O_E » Пон 18 фев 2008 16:20


ПОМОЩ !!! : vw fen



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта