Браво колега.
Правилно си се отказал от 110-ката за тая цена и климатик който я се нуждае от фреонче само я се е оказало нещо чуствително по-скъпо,не си струва.
А за 1Z-от колегата Brezel едно чипче и си ОК.Аз лично на едно А4 бях много доволен да сложа чип от него.
Със здраве да я караш.
Какво да взема г3 тди 90 или 110 кс.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Re: опа
recaro_7 написа:здравеите момчета...
днес взех тди.ама 90кс.
Отказах 110-та заради не работещ климатик и цената от 6500лв.
и съмнилелният километраж![]()
показваше 49000.
Аз се спрех на ГТ тди 90 1з,скоро ще има снимки.
Благодаря на всички за съдействието
Честито, желая ти много безаварийни километри. Мисля, че е време да потърсиш Brezel

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
опа
Снимка на голфа
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=227486
първата снимка е тди,а втората гти.
Между тях се чудех,на вече бях имал Г3 гти,но не едишън.
иииииии да питам нещо....
направи ми впечатление днес,че сипвам 10 литра нафта,а стрелката не може да мине червената зона,така ли е про вас?
Верен ли е нивомера на дизелите,че с ГТИ-то ако имаше 20 литра бензин-показваше 10
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=227486
първата снимка е тди,а втората гти.
Между тях се чудех,на вече бях имал Г3 гти,но не едишън.
иииииии да питам нещо....
направи ми впечатление днес,че сипвам 10 литра нафта,а стрелката не може да мине червената зона,така ли е про вас?
Верен ли е нивомера на дизелите,че с ГТИ-то ако имаше 20 литра бензин-показваше 10

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
опа
колеги голфа влиза в бокса за смяна на ролки,ремък,филтри и май ще се сменя гарнитурата на картера,че капе мамицата и
И да питам,че четох теми но кое е по-добре:
ЧИП или Power box?
как ще се отрази такава операция на здравето на мотора след 50000км пробег,че майстора дето ми обслужва колите вика да не те слагат гореспоменаните Анаболи
И да питам,че четох теми но кое е по-добре:
ЧИП или Power box?
как ще се отрази такава операция на здравето на мотора след 50000км пробег,че майстора дето ми обслужва колите вика да не те слагат гореспоменаните Анаболи

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
аха
Ей Ребитче само ти ми отговаряш братле,за което ти благодаря
Четох в списание Авто Билд за Power BOX и ми се видя по лесно и безопасно.
Ако може препоръчайте Фирма или Марка на ЧИП или Power BOX
и каква цифра са
и има ли отасност?
и в какво точно се крие рискът от тези допълнителни устройства???
Четох в списание Авто Билд за Power BOX и ми се видя по лесно и безопасно.
Ако може препоръчайте Фирма или Марка на ЧИП или Power BOX
и каква цифра са

и има ли отасност?
и в какво точно се крие рискът от тези допълнителни устройства???
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И двете са еднакво опасни/безопасни.Във форума има няколко човека дето предлагат чипове и то на цена в пъти по ниска от разните рекламирани фирми.Ама си потърси с търсачката щото ще излезне че права реклама и ще ми изтрият мнението.Ветрешния чип също не е опасен обеч ти трябва да намериш човек да ти запой цокъл и да си прегледаш колата обстойно.
- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: аха
recaro_7 написа:и има ли отасност?
и в какво точно се крие рискът от тези допълнителни устройства???
Цитирам малко от темата на един признат във форума специалист по тунинга !:
2.Какви видове чиптунинг има?
Съществуват различни начини на чиптунинг:
1. Смяна на EPROM чип (класическият начин подходящ за повечето коли).
2. ОБД-тунинг OBD-Tuning (подходящ за по-новите модели коли, при които вместо да се сменя чипът, просто програмата която е записана в ECU-то се заменя с друга - оптимирана. Заменя се само програмата, а чипа си остава същия.
3. Resistortuning – най-често е вреден за двигателя. Нарича се още POWERBOX. При този тип тунинг се поставя аналогов преубразувател или определена комбинация от съпротивления. Възможни са две схеми на свързване:
3.1. Това устройство се поставя между двигателя и определени сензори, при което ECU-то получава ФАЛШИВИ данни и командва двигателя по друг начин.
3.2. Устройството се поставя между компютъра и двигателя при което подадените от компютъра сигнали и команди биват преобразувани и двигателя получава ФАЛШИВИ команди, което от своя страна води до определено, но не винаги контролируемо повишаване на мощтността. Смяната на чип е добър вариянт, защото сменяш цялата логика на ECU-то. Така е по-ефективен двигателя, защото всичко работи по определени закономерности(таблици). Той се прилага най-често при автомобили произведени до 2000 година. Автомобилите произведени след 2000-та година се тунинговат основно чрез втория метод. Реда на работа е следния: презаписва се оригиналния софтуер от колата на лаптопа, което означава че при желание след това могат да се възстановят оригиналните настройки. След това чипа се изстрива и се препрограмира с новите настройки. Този начин е по-добър. Последния 3-ти тип тунинг не е за препоръчване, защото сигналите се променят по една и съща закономерност и не е толкова ''гъвкава'' логиката на ECU-то. Също така тази ситема може да бъде вредна при определени условия, защото при различен тип на каране се изисква понякога различна закономерност, по която трабва да се промнят сигналите.
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
oпa
Мисля за нещо такова:
http://www.pbox.cc/
Благодаря на колегата СТИВИ,
обяснил го е като за първолак
http://www.pbox.cc/

Благодаря на колегата СТИВИ,
обяснил го е като за първолак

- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: oпa
На пръв поглед изглежда добре работата но...знае ли човек а може и да бъдеш неприятно изненадан от цената която не е упомената

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта