Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 15 апр 2008 15:58


Аз вчера питах във Сакар Ауто за цените: Маховик - 1090лв, Съединител - 820лв ( но тази цена е ако върнеш стария ) В нормален магазин за хубави авточасти съм 100% сигурен, че ще е поне на половина цената.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 апр 2008 16:03


longora написа:Аз вчера питах във Сакар Ауто за цените: Маховик - 1090лв, Съединител - 820лв ( но тази цена е ако върнеш стария ) В нормален магазин за хубави авточасти съм 100% сигурен, че ще е поне на половина цената.

Като чета кво са ти казал с тва с връщането и ми става забавно за славата на оригиналните части :lol:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 15 апр 2008 16:16


И мен това ме накара малко да се позамисля върху оргиналността им .... Лепат ново феродо за 20% от цената на съединителя и ето ти го чисто нов ... За това мисля да си търся от някое магазинче на Закс.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 15 апр 2008 19:30


Ами пишете ме и мен в клуба на феновете на вибрациите :lol:
Преди време писах в една тема че и аз имам леки вибрации по мотора на празен ход които се предават на волана и на гарнето. Оказа се че едното ми гарне е прогоряло и от вибрацията трака в другото - външното - което мн ме дразни ама засега не сам го сменил и карам така. Но не зная гарнето ли като е хлабаво е виновно или самия двигател си тресе и от там трака то. На волана има лека вбрация - 3мм някъде трепти на празен ход като е студена. Ако дам гаси мина 1000 оборота вибрациите изчезват - маисторите дото гледаха казаха че не е от тампоните на мотора. Засега карам така....


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 15 апр 2008 22:39


колега ти не си в групата.търси вибрациите на друго място. :lol: твоя маховик е обикновен


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Вто 15 апр 2008 23:53


За проблема с тропането при паленето и гасенето на двг днес в един сервиз ми казаха, че проблемът ми е в тампонът на скоростната кутия който е 160лв. Ще го сменям пък дано се оправи!


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Сря 16 апр 2008 7:31


ifidik написа:колега ти не си в групата.търси вибрациите на друго място. :lol: твоя маховик е обикновен


Успокои ме колега, мерси! Дано си прав че като гледам тоя маховик колко струва и ми се завъртя главата :D Каква е роята на това устройство и защо е по скъпо от турбината даже :roll:


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот apchih » Сря 16 апр 2008 18:28


ifidik написа:колега ти не си в групата.търси вибрациите на друго място. :lol: твоя маховик е обикновен


А някаква идея моя маховик какъв е, обикновен или скъп :) , че получавам различна информация :)


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Сря 16 апр 2008 20:09


Да напиша и аз за колата на колегата.И неговата така трепереше но проблема беше и е все още в нафтовата помпа.Познава се защото милиграмите на горивото постоянно сменят стойности хаотично...Но при него тресенето се появяваше като поработи 10-15 сек. на празен ход и изведнъж почва едно тресене :shock :shock :shock Проблема намаля след като промених с ваг-ком настройките.Първо разхода му скочи на 10-11л, ама после постепенно ги намалих стойностите до положение на коеот няма тресене на двг-то, и разхода си му стана нормален.Засега няма никакъв проблем, така че може и при вас да е така знам ли.... :wink:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Сря 16 апр 2008 20:36


При мен не е от помпата, защото на VAG-COM всички показатели са в норма. Може би е маховик, но едва ли ще дам едни 500 лв за да разбера. Засега съм пас. Ще се радвам, ако някой от другите "треперещи" колеги сподели решаването на проблема (ако го реши). Поздрави на всички!


Потребителски аватар
ichi
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 09 авг 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ichi » Сря 16 апр 2008 22:24


и при мен е така помогнете


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 16 апр 2008 22:25


Еееее събрахме се цял отбор вибратори :lol:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 17 апр 2008 8:43


Разликата при промяната на обороти от маховик и гнп е адски различна (за този които разбира).Няма как да се обясни на човек който не е чувал и двата случая от тук,поради което трудно можем да дадем категоричен отговор за да се помогне на колегата.
Ще се опитам да го опиша (приемам корекция).
При проблем в ГНП-то оборотите падат и се качват все едно някой подава леко газ и я връща(а това е ЕКУ-то).Вибрации по принцип няма - просто менен на обороти.При скапан маховик менене в оборотите почти няма (едвам доловимо е) но се усеща вибрация в цялото купе.В начален стадии това вибриране се получава след палене (но не всеки път) и също така при по-рязко спиране)пак не всеки път), но след леко подаване не газ всичко отихва.А има ли го това вибриране винаги - напреднал стадии.Това е в общо взето.Приемам корекция ако не съм дообеснил нещата. :wink:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 17 апр 2008 8:52


А при замиващ маховик на колко оборота е нормало да седи колата при свободна?
Преди 1З'та си беше на обороти 900 а сега на АФН'а са си точно 1000 и при загрял и при студен мотор.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 17 апр 2008 9:01


Adnan написа:А при замиващ маховик на колко оборота е нормало да седи колата при свободна?
Преди 1З'та си беше на обороти 900 а сега на АФН'а са си точно 1000 и при загрял и при студен мотор.


Това няма нищо общо с маховика.Ако не си го правил виж първо на Вагком дали са толкова (оборотомера може да те лъже)и от там да се корегират ако не са в норми - т.е. 903 об/мин.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bread1978, venll-vr и 51 госта