


Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
longora написа:Аз вчера питах във Сакар Ауто за цените: Маховик - 1090лв, Съединител - 820лв ( но тази цена е ако върнеш стария ) В нормален магазин за хубави авточасти съм 100% сигурен, че ще е поне на половина цената.
Като чета кво са ти казал с тва с връщането и ми става забавно за славата на оригиналните части

Ами пишете ме и мен в клуба на феновете на вибрациите
Преди време писах в една тема че и аз имам леки вибрации по мотора на празен ход които се предават на волана и на гарнето. Оказа се че едното ми гарне е прогоряло и от вибрацията трака в другото - външното - което мн ме дразни ама засега не сам го сменил и карам така. Но не зная гарнето ли като е хлабаво е виновно или самия двигател си тресе и от там трака то. На волана има лека вбрация - 3мм някъде трепти на празен ход като е студена. Ако дам гаси мина 1000 оборота вибрациите изчезват - маисторите дото гледаха казаха че не е от тампоните на мотора. Засега карам така....

Преди време писах в една тема че и аз имам леки вибрации по мотора на празен ход които се предават на волана и на гарнето. Оказа се че едното ми гарне е прогоряло и от вибрацията трака в другото - външното - което мн ме дразни ама засега не сам го сменил и карам така. Но не зная гарнето ли като е хлабаво е виновно или самия двигател си тресе и от там трака то. На волана има лека вбрация - 3мм някъде трепти на празен ход като е студена. Ако дам гаси мина 1000 оборота вибрациите изчезват - маисторите дото гледаха казаха че не е от тампоните на мотора. Засега карам така....
- KombiTDI
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
- Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
- Двигател: AMF 2003
- Местоположение: Асеновград
Да напиша и аз за колата на колегата.И неговата така трепереше но проблема беше и е все още в нафтовата помпа.Познава се защото милиграмите на горивото постоянно сменят стойности хаотично...Но при него тресенето се появяваше като поработи 10-15 сек. на празен ход и изведнъж почва едно тресене
Проблема намаля след като промених с ваг-ком настройките.Първо разхода му скочи на 10-11л, ама после постепенно ги намалих стойностите до положение на коеот няма тресене на двг-то, и разхода си му стана нормален.Засега няма никакъв проблем, така че може и при вас да е така знам ли.... 




- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Разликата при промяната на обороти от маховик и гнп е адски различна (за този които разбира).Няма как да се обясни на човек който не е чувал и двата случая от тук,поради което трудно можем да дадем категоричен отговор за да се помогне на колегата.
Ще се опитам да го опиша (приемам корекция).
При проблем в ГНП-то оборотите падат и се качват все едно някой подава леко газ и я връща(а това е ЕКУ-то).Вибрации по принцип няма - просто менен на обороти.При скапан маховик менене в оборотите почти няма (едвам доловимо е) но се усеща вибрация в цялото купе.В начален стадии това вибриране се получава след палене (но не всеки път) и също така при по-рязко спиране)пак не всеки път), но след леко подаване не газ всичко отихва.А има ли го това вибриране винаги - напреднал стадии.Това е в общо взето.Приемам корекция ако не съм дообеснил нещата.
Ще се опитам да го опиша (приемам корекция).
При проблем в ГНП-то оборотите падат и се качват все едно някой подава леко газ и я връща(а това е ЕКУ-то).Вибрации по принцип няма - просто менен на обороти.При скапан маховик менене в оборотите почти няма (едвам доловимо е) но се усеща вибрация в цялото купе.В начален стадии това вибриране се получава след палене (но не всеки път) и също така при по-рязко спиране)пак не всеки път), но след леко подаване не газ всичко отихва.А има ли го това вибриране винаги - напреднал стадии.Това е в общо взето.Приемам корекция ако не съм дообеснил нещата.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Adnan написа:А при замиващ маховик на колко оборота е нормало да седи колата при свободна?
Преди 1З'та си беше на обороти 900 а сега на АФН'а са си точно 1000 и при загрял и при студен мотор.
Това няма нищо общо с маховика.Ако не си го правил виж първо на Вагком дали са толкова (оборотомера може да те лъже)и от там да се корегират ако не са в норми - т.е. 903 об/мин.