
Audy A4 1.8t 1.9tdi(110hp) VS. GOLF 4 1.8t 1.9tdi(110hp)
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- joretovv
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
взимаи си голфчето 1.9 тди 110кс. и нататьк к,во да ти кажа-,,луната спи:,а сега сериозно;вьв момента си карам голфчето и да ти кажа не искам повече бензинова кола(преди това сьм имал само бензинови коли -5 на брои от които наи слабата голф3 1.8-90кс,слабичко е но останалилите са били от 130 кс. нагоре).Голфа е колата за каране,аудито,по повод окачване-повярваи не е мит,здраво е горе долу оригиналното(когато излезне от завода)и всичко друго след това е като от битака.Отваряи си очите и по добре даи малко повечко пари за нещо от Германия или Швеицария,но после ти излиза доста по евтино.И все пак кола на старо си е до кьсмет,пожелавам ти го. 

- bugssy
- Мнения: 69
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Много четох за тези турбини, много хора се стряскат включително и аз добре де казват повечето турбото на 1.8 се разваля и тогава става ужас/ често се били разваляли/ дбре но искам да попитам турбините на ТДИ ако се развали какво става ...по евтно ли е и по здрави ли са дизелите от бензиновите турбини?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
bugssy написа:Много четох за тези турбини, много хора се стряскат включително и аз добре де казват повечето турбото на 1.8 се разваля и тогава става ужас/ често се били разваляли/ дбре но искам да попитам турбините на ТДИ ако се развали какво става ...по евтно ли е и по здрави ли са дизелите от бензиновите турбини?
Колега това са само митове. Всичко е до късмет.
- lavidaloca
- Мнения: 335
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:16
- Автомобил: Seat Leon 1.9 tdi PD 1P
- Двигател:
- Местоположение: Elena/Sofia/Bulgaria
lavidaloca написа:Малко по-отгоре се спомена за ВИН номера. Дайте малко повече инфо за него. Това номера на рамата ли е ? Какво се гледа в него и как се разчита ?
Вин момера представлява номера на рамата - 17 цифри. Разчита се ето тук http://vwclub.bg/vin.php
Що е турбина, няма бензин, няма дизел, всичко се взима на риск. Щом искаш колата да върви, взимаш турбина или взимаш голям двигател. Вземи си 4.2 и няма да ти трябва турбина
Колкото до въпроса със смяната на турбината, то турбината НЕ е консуматив, както може би са те излъгали. И двете ми коли са с турбини, до сега не са правили никакъв проблем (да чукна на дърво). Колкото дизелови коли се движат по улицата с CDI, TDI, DCI, ТDCI, CDTI и какви ли още не технологии, то всичките са с турбини. Ако всички турбини се развалят, къде ще му излезе края...

Колкото до въпроса със смяната на турбината, то турбината НЕ е консуматив, както може би са те излъгали. И двете ми коли са с турбини, до сега не са правили никакъв проблем (да чукна на дърво). Колкото дизелови коли се движат по улицата с CDI, TDI, DCI, ТDCI, CDTI и какви ли още не технологии, то всичките са с турбини. Ако всички турбини се развалят, къде ще му излезе края...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 63 госта