
тия с аудито са пичове
Относно продажбата в Германия , не се косете толкова. НИКОЙ газ анализатор неможе да улови липсата на DPF филтър. Има само един на MAHA но го има само на около 1% ot TÜV и AU местата. Гадно е обаче, ако се вижда с просто око че е пипано . Рязано преправяно и т.н. Също така от 2 години се обсъжда премахването на Abgasuntersuchung-a (AU) което ше рече газ анализатор, щото колите много по бързо напреднаха от сервизната техника. Смятат да гледат само какво пише в талона. Също така Европейската комисия умишлено налага така законите че примерно някоя система за Елкологията на автомобила ако не работи да влиза в сервизен режим. Замислял ли се е някой защо на старите коли като затапиш ЕГРа няма никви пробелми а на новите почва да пищи , авариен режим и т.н. ?
Та не им се възхищавайте толкоз на немците щото не са цвете
Дълга тема е.
по принцип е хубаво една кола като си е вред, да не се пипа. Хубаво е че се е оправила със смяна на датчик, но стигне ли се до смяна на ДПФ става дебело. Това с 200 000 че държат е вярно но само до някъде

Важно е на какъв тип мотор е филтъра или по точно начина на регенерация. Най много държат френските заради скъпия адитив. има и значение дали е керамичен или метален. Също така 200 000 км Аутобан и 200 000 градско шофиране са нещо много различно. Ако караш само извънградско няма пробелми. Ако караш баничарка и цял ден в софия разнасяш закуски няма да изкара и 100 000 км.
ОФИЦЯЛНО изявление на Бош , гласи че теоритичния пробег на DPF филтър е 130 000 км . Това че изкарват по повече може само да ни радва
