Да с ламаринките шега не бива.
Затова аз сложих алуминиева ламаринка до клапана горе,а не долу до изпускателния колектор.
Надявам се температурата горе до клапана,да е значително по-малка от температурата долу до колектора.
Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
До тук добре, разбрах, че не бива да се затапват отворите, ако не е изолиран механично клапана, но не разбрах каква им е работата на отворите ? Аз си мисле следното.... нали вътре в ЕГР-а има мембрана с пружина за която е закачен клапана който отваря и затваря пътя от изпускателния колектор. Предполагам отворите са за да може да излиза някъде въздуха, при движението на мембраната. А предполагам, че тече защото най-вероятно има някакъв пробив вътре по състемата, но когато го свалях ЕГР-а го тествах и си задържа буталото когато затапя с пръст вакума - демек мембраната е здрава. Мисля си, че ако затапя този долния отвор мизерията ще си заминава към всмукателя, а въздуха който се движи при местенето на мембраната ще си излиза от горния отвор. Дали съм прав
- haqza
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ! и аз сега имам същия проблем със турбината.,тази година два пъти са ми я чистили различни майстори и сега пак почва да ми забива,какво да правя вече незнам?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
Аз знам какво да правим-НА ПАЗАРА-е@ати и тамагочитата,аз станах(а покрай мен и жена ми)академик на тема променливи геометрии,актуатори,искано налягане,дадено,па като се задържи 7 сек. даденото над исканото повече от 300 mbar влиза в сервизен режим,логове,лаптопи,VCDS -и и т.н т.н. и за какво,заради ритника отзад на 1800 оборота...мерси,на моята и давам последен шанс утре .
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
FELIPE написа::D Аз знам какво да правим-НА ПАЗАРА-е@ати и тамагочитата,аз станах(а покрай мен и жена ми)академик на тема променливи геометрии,актуатори,искано налягане,дадено,па като се задържи 7 сек. даденото над исканото повече от 300 mbar влиза в сервизен режим,логове,лаптопи,VCDS -и и т.н т.н. и за какво,заради ритника отзад на 1800 оборота...мерси,на моята и давам последен шанс утре .
offtopik: нИдей така бе човек... в мигове на слабост чети моята тема и ще видиш че има-ло и по лошо....
- haqza
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
аз днеска го свалих,разглобих и изчистих идеално и сега работи добре.,не изклЮчва.
- krassen777
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 15 ное 2009 21:40
- Автомобил: Passat V6 TDI 4motion
- Двигател: BAU 2003
- Местоположение: ВАРНА
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
Колега, когато премахна катализатора имаше ли някакви негативни последствия?
Питам, защото при мен се получи някакъв гаден резонанс на 3000об.
Бях го изтърбушил също, като теб. После ходих да ми слагат резонансно гърне на мястото на катализатора. Вярно, че след това резонанс почти нямаше, но колата вече не беше същата от към шум в купето.
Поздрави!
П.С.-Похвала и от мен за темата! Прочетох я от начало до край с голям интерес!
Питам, защото при мен се получи някакъв гаден резонанс на 3000об.
Бях го изтърбушил също, като теб. После ходих да ми слагат резонансно гърне на мястото на катализатора. Вярно, че след това резонанс почти нямаше, но колата вече не беше същата от към шум в купето.
Поздрави!
П.С.-Похвала и от мен за темата! Прочетох я от начало до край с голям интерес!
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
Колега никакви проблеми не съм имал.
Леко се чува турбината,само това е разликата.
Учуден съм че при теб е имало проблем.
Леко се чува турбината,само това е разликата.
Учуден съм че при теб е имало проблем.
- zevsa
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
- Автомобил: 1.9 116hp - AJM
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
пич струва ли ми се или имаш масълце по турбо-пътищата?там където излиза тръбичката от капака на клапаните.при мен от там си сълзи и немога да намеря решение.за идеята на темата ти Евала!
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
Просто сложих малко ПВЦ лента и стегнах със скобичката,ОК си е сега.
А целия двигател и всичко друго беше наклепано заради гарнитурата на капака и ЕГР клапана.
А целия двигател и всичко друго беше наклепано заради гарнитурата на капака и ЕГР клапана.
- zevsa
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
- Автомобил: 1.9 116hp - AJM
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
мисълта ми е за отвътре.от двигателя през отдушника към кулера и към ЕГР-А.чета че е нормално да има маслени пари по турбо пътищата но сълзене на масло...?стори ми се че и твоето е омаслено като при мен затова попитах.дано съм обяснил както трябва
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 07 май 2011 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
Колега и на мен ми се налага да чистя мойта турбина , обаче мои познати ми казват че при едно почистване и сваляне на нагара , можело да се получат луфтове и да се прецака турбото , това възможно ли е наистина ? П.С. говоря за Голф 4 110-ка
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
icko_hazarta написа:Колега и на мен ми се налага да чистя мойта турбина , обаче мои познати ми казват че при едно почистване и сваляне на нагара , можело да се получат луфтове и да се прецака турбото , това възможно ли е наистина ? П.С. говоря за Голф 4 110-ка
Ха ха,ми ако си груб с чука,стържеш със шкурката и ръчкаш с отверката може и да го повредиш Малко като с жена се подхожда с турбото-леко,нежно,с пръстчета тук-там,евентуално малко лубрикант..... Аз моето го разглобих без да има нужда,просто контролен преглед,но така или иначе леко леко с парцалчета и нещата лъснаха...
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
Днес и аз смених пръстена на ЕГР клапана .Благодарение на РадостиН смяната стана за 1 час.Дано да идържи че като знам какво се произвежда напоследък .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта