:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос за 1Z с водородна система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Сря 16 май 2012 8:46


Моя и на още двама от колеги модулаторите изработи друг мой колега.Единият тръна трудно.Грееше един от кондензаторите.Моето мнение е да си пробваш без модулатор и ако има положителен резултат, да си вземеш нещо добро, което допълнително ще ти свали тока.




Потребителски аватар
Наско595
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот Наско595 » Сря 16 май 2012 10:03


bay mip написа:Моя и на още двама от колеги модулаторите изработи друг мой колега.Единият тръна трудно.Грееше един от кондензаторите.Моето мнение е да си пробваш без модулатор и ако има положителен резултат, да си вземеш нещо добро, което допълнително ще ти свали тока.


ок ще пробвам без ако няма ефект ще търся ШИМ благодарно :да:

Последна промяна от gr_kanev на Сря 16 май 2012 11:40, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Чет 17 май 2012 21:53


Колега щеше да има снимки ,обяснение на процеса и пр. ,ще има ли подробности или не ,ако темата е отворена за дискусия тип „фенове на междузвездни войни" между „посветените" ОК да се знае ,но мисля и се надявам ,че идеята не е била такава ?
Това което получавате сигурни ли сте ,че не е пара (вода в газообразно с-е) ,а не Н + О газ под някакво метафизично състояние?


Потребителски аватар
Наско595
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот Наско595 » Пет 18 май 2012 19:56


2.4I написа:Колега щеше да има снимки ,обяснение на процеса и пр. ,ще има ли подробности или не ,ако темата е отворена за дискусия тип „фенове на междузвездни войни" между „посветените" ОК да се знае ,но мисля и се надявам ,че идеята не е била такава ?
Това което получавате сигурни ли сте ,че не е пара (вода в газообразно с-е) ,а не Н + О газ под някакво метафизично състояние?


Специално за колегата gr_kanev за да не си губят колегите времето което аз съм изгубил в проби бих помогнал на всеки с каквото мога за разлика от много хора които знаят много повече от мен но си траят. Аз лично мисля че сме тук да си помагаме.

Последна промяна от gr_kanev на Пет 18 май 2012 19:58, променено общо 2 пъти.
Причина: отново излишно цитиране; отделно не виждам за какво ме намесваш


Потребителски аватар
Наско595
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот Наско595 » Пет 18 май 2012 21:23


Малко снимки http://nasko595.snimka.bg/experiment/av ... 1.27267741 ,обяснение на процеса и подробности питайте,каквото знам ще помагам няма проблем :да:


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Съб 19 май 2012 8:47


Наско595 написа:Малко снимки http://nasko595.snimka.bg/experiment/av ... 1.27267741 ,обяснение на процеса и подробности питайте,каквото знам ще помагам няма проблем :да:

Колега пак ще повторя ,потретя или ... не е заяждане следното което ще кажа.
В този форум ,а и не само хората не са наясно какво е това ,т.е. тези снмки на теб и може би силно ограничен кръг от хора им говорят нещо ,т.е. нужно е обяснение ,за пример (явно е нужно) ,аз ще обясня с по няколко думи какво виждам.

Нещо което ми прилича на плик - хартиен (може и лист хартия да е) е поставен в-у нещо приличащо на макара (поне в-у това ми се струва ,че се акцентира).

Изображение

Тук се появява някаква шкурка ,поне на мен на това ми прилича (вероятно ще се шкури листа или ...)
Изображение

Тук виждаме някакво устройство (вероятно споменавания генератор) към което има прикачени някакви маркучи ,в които се забелязва ,че има някаква мътна течност ,устройството на вид е :две плексигласови плочки които държат пакет от няккави листи от някакъв материал ,около устройствоти има жици (вероятно предназначени да му се подаде ток) ,една от жиците е свързана за плексигласа (поне на мен така ми се вижда) непонятно защо.
Изображение

Ето едно примерно кратко описание ,на това което виждам и евентуално разбирам аз ,не е сложно.

По-важния въпрос ,от къде сте сигурни какво произвежда това което сте измайсторили?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот vladtod® » Съб 19 май 2012 9:14


2.4I написа:...

Гледам, че пишеш колкото да се заяждаш и искаш някой да ти го "сдъвче" и обясни като на бавноразвиващ и продължаваш със всеки пост да се правиш на остроумен ,а не си правиш труда да почетеш из интернет.И понеже го искаш сдъвкано ето http://www.waterfuelcell.org/WFCproject ... l_v1.2.pdf
Сега очаквам да напишеш, ама не вдявам ИнГлиЙзки и пак да пишеш кой ще ми го преведе.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот myrshavija » Съб 19 май 2012 9:40


vladtod®, ти чел ли си документа, към който даваш линк? По конкретно това:
How about a 100cc scooter powered by a 60-cell series electrolyzer running of an 120V inverter and bridge rectifier powered by the 12V battery? Estimated gasoline consumption while riding at 70km/h would be about 1LPH gasoline, which would convert to about 4000LPH of oxyhydrogen consumption. Idling the same scooter would probably take 500-1000LPH. The 60-cell electrolyzer would produce about 40 LPH per Amp measured at room temperature. Thus you would need 100Amps thru the 60-cell to produce 4000LPH. Because the electrolyzer has 60 cells, you need to power it with about 120Vdc (assuming 2.0V cell voltage) from the inverter. Assuming 100% efficient inverter, it would draw 1000 Amps from the 12V battery to produce 120Vdc 100A. If the scooter had a fully charged 5Ah battery it would last for 18 seconds at 1000A until it would run out. The scooters “alternator” would produce probably about 5A maximum.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот vladtod® » Съб 19 май 2012 13:14


myrshavija написа:..[/i]

Нещо повече, моята клетка е конструирана по тези планове.
А ти кажи ми какво общо има цитата който си постнал? :evil:


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот 2.4I » Съб 19 май 2012 14:34


Колега не се заяждам ,но това се вижда на снимките ,неколкократно попитах какво произвежда тази клетка ,твърди се ,че произвежда горим газ ,ама не можел да се запали щото и тнт. ,по същата логика може да се твърди ,че произвежда уран ,ама гайгер-мюлеров брояч (или там с каквото измерва човек) не го хваща щото ...
Както се ядосват „посветените" в тая мистериозна материя ,може да се предположи ,че така се ядосват и хората които искат доказателства ,а получават някакви отговори с които се опитва да се покаже едва ли не ,че това е аксиоматично вярно и тнт.
Бих приел аргумента ,че се заяждам ,ако ми се покаже поне един цитат в темата (от личен опит ,на конструирал го) с който аргументирано се доказва ,че това приспособление работи ,т.е. произвежда горим газ (реално горим при Земни условия ,а не на Слънцето или пр.).


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот myrshavija » Съб 19 май 2012 14:37


Там пише, че за да караш 100 кубикова моторетка са необходими 4000 литра газ на час, които биха се получили с помощта на 1000А ток.
Би ли споделил колко литра на час произвежда твоята клетка?


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот vladtod® » Съб 19 май 2012 15:03


myrshavija написа:..

Ще хлопнат темата на човека докато си чешем езиците.Има доста инфо из мрежата, стига да си любопитен сам ще си отговориш на въпросите.


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Съб 19 май 2012 15:15


Това е клетката ми, с габаритни размери 200х110 9 пластини. Плексигласа е трислоен /3х4мм/, т.к. не успях да намеря дебел.Лепи се с дихлоретан, който успях да намеря.Пластините са 1мм материал 316L.
Изображение
Това е модулатора, който монтирах в разклонителна кутия. Радиатора е изнесен навън и е уплътнен с силикон. Отворите са за да имам достъп до потенциометрите, които са за настройките.
Изображение
Изображение
За да намеря място за клетката се наложи да преместя казанчето за чистачките. После я монтирах зад преден ляв фар, но се оказа неудачно място, т.к. нивото е твърде близко до нивото на бъбукатора и при работа клетката поддържаше ниско ниво на електролита, което излишно я товареше. Вчера я свалих с 60-70мм, точно над лявата полуоска. Настроих модулатора на 10А. и сега нивото на електролита в клетката е на 2/3. При ток 18А нивото ми падаше на 1/5.
Изображение
Така изглежда вече монтираната система, с следните изменения.Клетката е преместена над полуоската и газта преминава само през единия бълбукарник.Идеята да минава през двата не осъществих.Двата съда са скачени подсредством щуцер м/у
тях който не не се вижда.Сега ми работи като допълнителен резервоар за електролит. Акумулатора преместих максимално напред и удължих двата кабела на плюсовата клема/двата кафяви/. Като снимам новото разположение, ще кача снимки.
Изображение


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот yms » Съб 19 май 2012 15:34


2.4I написа:..........................


Неправилно подхождаш . При електролизата се произвежда газ - водород . Проблемът е , че няма как да получиш равно или по - голямо количество енергия от вложеното . При това положение всички тези устройства са глупост .

vladtod® написа:
myrshavija написа:..

Ще хлопнат темата на човека докато си чешем езиците.Има доста инфо из мрежата, стига да си любопитен сам ще си отговориш на въпросите.


Остави го той е от петролното лоби и участва в заговорът срещу перпетуум - мобиле и безплатният обяд .


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за 1Z с водородна система

Мнениеот bay mip » Съб 19 май 2012 16:07


Говорим на различни езици. Клетката отделя кислород и водород. Идеята е не да печелим енергия, а газа да се ползва като катализатор при изгарянето на основното гориво т.е. да имаме по-пълно изгаряне. Това трябва да е ясно.
Ето и снимките на окончателния монтаж.
Това са стойките на клетката, които се закрепят на гредата, която е над предна лява полуоска.

Изображение
Вече монтираната клетка.
Изображение
Така изглежда като цяло.
Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта