Аз писах ЛС на колегата , но сега видях темата и ще пусна и тук , за да ме коригирате ако има нещо грешно или неточно :
1. правил си каквото си правил и сглобяваш
2. напасваш главата по белязки (които си поставил предварително) и притягаш болтовете до толкова че да не пуска нафта (тя е под налягане в помпата)
3. Палиш много "осторожно"

колата , защото може изведнъж неконтролируемо да се изфорсира . Ако стане така - гасиш веднага и с леко разхлабване местиш главата в посока към ангренажа , говорим за части от милиметъра . А ако не иска да запали - местиш леко в посока обратна на ангренажа и пак пробваш .
4. Като успееш да запалиш устойчиво започваш с настройка на подаваното гориво . Загряваш си добре колата и я оставяш на абсолютно празен ход - няма радио , фарове , климатик , абсолютно нищо включено . Местиш много финно ( с почукване) главата , така че показанията по VAGCOM за дозираното гориво да са според изискванията . По спомен беше около 2-2.4 до 3 , 3 и нещо . Имай предвид че при окончателното стягане на ГНП този параметър ще се мени поради изместването от самото притягане .
5. После проверяваш и настройваш при нужда тайминга , макар че той не би трябвало да се е променил , ако не сваляш ГНП .
6. Караш си колата
