9-10 за тоя мотор не са нормални при ник'во положение. Било то да се кара и по 5км на палене. Освен ако за тия 5км не виси само в задръствания.
Разхода на SDI в градски условия трябва да е по-малък от разхода на TDI. Най-малкото при TDI-то имаш и едно турбо дето някой трябва да го върти, и едно налягане над атмосферното в цилиндрите дето за да го смачкаш се иска повече работа.



Чудовищен разход на гориво AEF
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
brum написа:Със затапен ЕГР харчи повече, щото компютъра работи и смята като с работещ. Като затвориш ЕГР-а имаш повече кислород и съответно по-бързо изгаряне. Като е отворен ЕГР-а има по-малко кислород и по-бавно изгаряне. За затапен ЕГР авансите трябва да се върнат леко назад. Ама т'ва никой не го прави.
Излиза,че със затапен EGR харчи повече,но и върви повече

И тоя EGR се затваря само при яко натискане на газта,а и наче си е отворен и "млъска" яко сажди

Колега Диверсант,би ли ми обяснил това:
Голф тди (110к.с)на -20 с включен климатроник,
Как така включваш климатроника при -20...да ти духа топло на климатроник ли


И това:
Абе хора това не ви е TDI!!!
То загрява бавно!!!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
Със затапен ЕГР не върви повече. При TDIто вървежа и харченето са ръка за ръка. Ако със 20мг гориво прави 100Nm при отворен ЕГР и прави 80Nm при затворен - змачи при затворен хем ще харчи повече, хем ще върви по-малко. Ако се оправят авансите ще подминте тия 100Nm при затворен EGR и 20мг гориво. Ама точно за това казвам, че няма кой да го направи в България. Или поне аз не съм чувал. Каквото съм видял до сега са аванси правени по интуиция и далеч от оптималните.
Ама бягаме от темата. А имено, че SDI мотора трябва да е по-икономичен от TDI мотора. Извънградско не е, заради късите скорости, но в града не би трябвало да има проблем.
Ама бягаме от темата. А имено, че SDI мотора трябва да е по-икономичен от TDI мотора. Извънградско не е, заради късите скорости, но в града не би трябвало да има проблем.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
Даскала™ написа:brum написа:Със затапен ЕГР харчи повече, щото компютъра работи и смята като с работещ. Като затвориш ЕГР-а имаш повече кислород и съответно по-бързо изгаряне. Като е отворен ЕГР-а има по-малко кислород и по-бавно изгаряне. За затапен ЕГР авансите трябва да се върнат леко назад. Ама т'ва никой не го прави.
Излиза,че със затапен EGR харчи повече,но и върви повече![]()
И тоя EGR се затваря само при яко натискане на газта,а и наче си е отворен и "млъска" яко сажди![]()
Колега Диверсант,би ли ми обяснил това:Голф тди (110к.с)на -20 с включен климатроник,
Как така включваш климатроника при -20...да ти духа топло на климатроник ли![]()
![]()
И това:Абе хора това не ви е TDI!!!
То загрява бавно!!!
Ти кола незнаеш ли как загрява най-бързо?Като е байр нагоре!
И като и пуснеш една камара консуматори какво почва да прави алтернатора?Като пуснеш климатика,какво се получава (като зацепиш още една ролка към ремъка)???Натоварваш повече двигателя,като очакваш по бързо да загрее.И ти казах,след 4км яко каране резултата е 75 градуса!
Ако не ме разбра,кажи пак ще опитам да обесня!

- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
deversant написа:Като пуснеш климатика,какво се получава (като зацепиш още една ролка към ремъка)??
За климатроник не знам ама за климатик при 0 градуса и да го пуснеш....нЕма да натовари нищо

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Чудовищен разход на гориво AEF


Не монтирам климатици,но знам принципа!

И мисля,че темата трябва да се измести в раздел:
<< Технически Форум за POLO и LUPO >>
по разбираеми вече пречини.

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
deversant написа:Абе хора това не ви е TDI!!!![]()
То загрява бавно!!!
Поло 6н духа топло на втория завой и за 4км е загряло 2 пъти на -20!!!
Голф тди (110к.с)на -20 с включен климатроник,заден реотан,вентилатор на климатроника на последна степен,фарове+халогени за тия 4км и газ както е студена до 3000-3500об нонстоп вдига точно 75 градуса по стрелката на таблото на километража (а съштевременно в купето е кучи студ)!!!И накрая на месеца разход от 10/100 нафта (изпитано)
И стига с глупостите,предлагам темата да се заключи.А не хора с Дизели тди по 110 коня,други с шлепове по 131 помпа дюза (пасат комби тди) да пишат глупости в темата,и да ми разправят как 9-10 литра било нормално за такова поло "въшка" с двигател SDI 64k.c (предкамерен,атмосферен...дизел)
Колега като пуснеш климатроника на -20 гледай не да се включи още една ролк повече,а да не заизлизат бучки лед от духалките

Май ни взе за канарчета



- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
deversant написа:Ти кола незнаеш ли как загрява най-бързо?Като е байр нагоре!
И като и пуснеш една камара консуматори какво почва да прави алтернатора?Като пуснеш климатика,какво се получава (като зацепиш още една ролка към ремъка)???Натоварваш повече двигателя,като очакваш по бързо да загрее.И ти казах,след 4км яко каране резултата е 75 градуса!
Ако не ме разбра,кажи пак ще опитам да обесня!
Ти в Русе ли живееш или в балкана? Де ги видя тия баири тука

Aйде успех със зацепването на компресора под 5*. Ше стане ама няма да тръгне. Когато ощипеш сватбарски тъпан и обръснеш яйце тогава и компресора на климатик/троник ще тръгне под 5*. Ако това стане доста работи ще смениш. Аааааааааа то на твоя половер явно не е така той гори 3 на 100 ама масло. Пич взе ни за канарчета как само твоят половер гори най малко от целия форум? Да не си го возиш на платформа зад 4-ката еееееей верно това е е те затва гори малко. Как не се сетих до сега



Айде със здраве и другият път преди да пишеш се замисли дали случайно няма и други които да имат същата кола със същият мотор. Със подобни писаници можеш да вкараш някой във безмислен разход на финикийски знаци.
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
TDI при - 5 градуса за колко време достига 90 градуса?
Все си мисля,че термостата ми не е в ред и вместо да си върти малкия кръг стои отворен и охлажда постоянно...
Отсечка 7 км взета със средна скорост 100 км/ч стрелката на водата съвсем леко отлепи....това какво ше рече?
Относно EGR...откак го затапихме колата все едно е с още един чип...
п.п Диверсанте,питах те по-горе...как и ЗАЩО включваш КЛИМАТРОНИКА при -20 градуса?Нима тогава грее като два пъти повече отколкото на ECON?
Все си мисля,че термостата ми не е в ред и вместо да си върти малкия кръг стои отворен и охлажда постоянно...
Отсечка 7 км взета със средна скорост 100 км/ч стрелката на водата съвсем леко отлепи....това какво ше рече?
Относно EGR...откак го затапихме колата все едно е с още един чип...
п.п Диверсанте,питах те по-горе...как и ЗАЩО включваш КЛИМАТРОНИКА при -20 градуса?Нима тогава грее като два пъти повече отколкото на ECON?
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
вие си спорете тука аз ще кажа какво установих вчера...(ако не сте забравили аз съм автора на тази тема
) 
От у-ще Възраждане до Метро без задръствания и прочие..колата тъкмо стигнах до Метро и удари 90 градуса. Мисля, че малко бавничко ги дигна а?
Маршрута:
у-ще Възраждане - Ялта - Старата поща - Сарайския мост - Метро


От у-ще Възраждане до Метро без задръствания и прочие..колата тъкмо стигнах до Метро и удари 90 градуса. Мисля, че малко бавничко ги дигна а?
Маршрута:
у-ще Възраждане - Ялта - Старата поща - Сарайския мост - Метро
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
eras3r написа: (ако не сте забравили аз съм автора на тази тема)
Маршрута:
у-ще Възраждане - Ялта - Старата поща - Сарайския мост - Метро


Сподели за хората от провинцията в километри


- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
eras3r написа:вие си спорете тука аз ще кажа какво установих вчера...(ако не сте забравили аз съм автора на тази тема)
От у-ще Възраждане до Метро без задръствания и прочие..колата тъкмо стигнах до Метро и удари 90 градуса. Мисля, че малко бавничко ги дигна а?
Маршрута:
у-ще Възраждане - Ялта - Старата поща - Сарайския мост - Метро
Със сигурност си за термостат!

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
deversant написа:eras3r написа:вие си спорете тука аз ще кажа какво установих вчера...(ако не сте забравили аз съм автора на тази тема)
От у-ще Възраждане до Метро без задръствания и прочие..колата тъкмо стигнах до Метро и удари 90 градуса. Мисля, че малко бавничко ги дигна а?
Маршрута:
у-ще Възраждане - Ялта - Старата поща - Сарайския мост - Метро
Със сигурност си за термостат!

- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чудовищен разход на гориво AEF
Даскала™ написа:eras3r написа: (ако не сте забравили аз съм автора на тази тема)
Маршрута:
у-ще Възраждане - Ялта - Старата поща - Сарайския мост - Метро
признавам,че те забравих
![]()
Сподели за хората от провинцията в километри![]()
6.64km.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], videlin85 и 32 госта