ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vw_power
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vw_power » Пон 14 апр 2008 22:07


Аз съм с голф 3 и ако някой знае може ли да каже ламбда сондата в катализатора ли е включена и ако е така и махна катализатора къде се свързва ламбдата :?:




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 14 апр 2008 22:55


vw_power написа:Аз съм с голф 3 и ако някой знае може ли да каже ламбда сондата в катализатора ли е включена и ако е така и махна катализатора къде се свързва ламбдата :?:
Ква ламбда бе, мой? От кога TDI-то има ламбда?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 21 апр 2008 15:54


Току що го свалих мотора утихна на празен ход по леко набира а разхода ще видим късно като го насочих към слънцето и погледнах вътре МРАК в сервиза ми казаха че все едно съм карал със тапа в генерацията :D
заключение:ДОВОЛЕН :D

Последна промяна от znainainai на Пон 21 апр 2008 16:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Пон 21 апр 2008 16:14


Утре или в други ден ще ида и аз да го махна.Ще пиша за впечатленията си!!! :wink:


Потребителски аватар
mimi1976
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен
Контакти:

Мнениеот mimi1976 » Пон 21 апр 2008 17:27


режи катализатора и слагай една тръба аз съм така и нямам грижи


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Вто 22 апр 2008 2:04


Колеги и аз вече се замислям за премахването на катализатора, не знам какви трябва да са признаците, но сега по жегите почна да смърди на много гадно, по принцип на бензиновите лъха на сяра, при дизеловите не знам как е но смърди нещо и мисля, че е катализатора, а колата сякаш вдига по бавно високите обороти(за това може и да си внушавам), а за звука е тих според мен, турбото не се чува почти. Предлагат ми да слагам резонатор, но така като чета какво сте писали за звука.. това че ще се чува малко повече турбото не ме притеснява, даже допълнително ще ми гали ухото :twisted:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 22 апр 2008 7:31


Не слагай резонатор щото ще изтние за 2 години.Просто иди да ти изръчкат керамиката и да си остане оригиналното тяло на катализатора.


vw_power
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vw_power » Сря 23 апр 2008 23:40


Аз съм на бензин та намерих тая тема и затова писах тук.
Имам ламбда на катализатора и ако го махна каде да я закача


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Чет 24 апр 2008 18:15


PESHERLAN написа:Утре или в други ден ще ида и аз да го махна.Ше пиша за впечатленията си!!! :wink:


Колеги,днес си махнах катализатора на TDI-то.Отидох при едни момчета дето се занимават с тази дейност.Срязаха катализаторното гърне,"избочиха" катализатора,който се беше задънил направо и после пак завариха гърнето обратно.Сега колата дърпа доста по-добре и наистина турбината се чува по-силно от преди.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ:
Доволен съм!!!!Даже и пичовете освен че ми го направиха без пари и ми дадоха 30 кинта за това че им оставам питата на катализатора.И аз доволен и те доволни!!!! :wink:


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2302
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Сря 30 апр 2008 17:19


PESHERLAN написа:
PESHERLAN написа:Утре или в други ден ще ида и аз да го махна.Ше пиша за впечатленията си!!! :wink:


Колеги,днес си махнах катализатора на TDI-то.Отидох при едни момчета дето се занимават с тази дейност.Срязаха катализаторното гърне,"избочиха" катализатора,който се беше задънил направо и после пак завариха гърнето обратно.Сега колата дърпа доста по-добре и наистина турбината се чува по-силно от преди.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ:
Доволен съм!!!!Даже и пичовете освен че ми го направиха без пари и ми дадоха 30 кинта за това че им оставам питата на катализатора.И аз доволен и те доволни!!!! :wink:

Пцолютно същото като колегата с изключение на това, че моя човек не ми даде пари, откри ми два скъсани маншона на полуоски, и колата ми почна да попушва като я изрежа до 4к оборота. Преди почти не пушеше, което ме наведе на мисълта за много запушен катализатор.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 30 апр 2008 19:37


Преди някоко дена и аз махнах моя кат. и ми сложиха права тръба на негово място.Всичко хубаво колата почна да върви малко повече но като я изрежа малко повече на трета и четвърта като сменям скоростите се чува нещо като изсвирване при връщането на газта, това дали е в следствие на правата траба която ми сложиха и вече връща газовете по лесно при връщането на газта??? Не че ме дразни кой знае колко много,но не видях никой от колегита да има подобно нещо.
Някой ако има идея по темата да я сподели :wink:
И ако сложа някакво малко гърне на мястото на правата тръба дали ще изчезне това просвирване :?: :?: :?:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 01 май 2008 8:47


Dorian написа:Преди някоко дена и аз махнах моя кат. и ми сложиха права тръба на негово място.Всичко хубаво колата почна да върви малко повече но като я изрежа малко повече на трета и четвърта като сменям скоростите се чува нещо като изсвирване при връщането на газта, това дали е в следствие на правата траба която ми сложиха и вече връща газовете по лесно при връщането на газта??? Нече ме дразни кой знае колко много,но невидях никой от колегита да има подобно нещо.
Някой ако има идея по темата да я сподели :wink:
И ако сложа някакво малко гърне на мястото на правата тръба дали ще изчезне това просвирване :?: :?: :?:
И при мен е така, но и на втора! Катализатора е избушен, не е тръба.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 01 май 2008 16:08


dmode101 написа:
Dorian написа:Преди някоко дена и аз махнах моя кат. и ми сложиха права тръба на негово място.Всичко хубаво колата почна да върви малко повече но като я изрежа малко повече на трета и четвърта като сменям скоростите се чува нещо като изсвирване при връщането на газта, това дали е в следствие на правата траба която ми сложиха и вече връща газовете по лесно при връщането на газта??? Нече ме дразни кой знае колко много,но невидях никой от колегита да има подобно нещо.
Някой ако има идея по темата да я сподели :wink:
И ако сложа някакво малко гърне на мястото на правата тръба дали ще изчезне това просвирване :?: :?: :?:
И при мен е така, но и на втора! Катализатора е избушен, не е тръба.

Значи да не съжалявам задето са ми сложили права тръба.
Може би решението ще е резонаторно гърне или нещо такова :roll:


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Чет 01 май 2008 19:21


Колеги, последно кое е най - добре да се направи като се махне катализатора - да се изтърбуши питата и да остане тръбата, да се сложи резонансно гърне или да се сложи някаква тръба просто ?


Потребителски аватар
mimtdi
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mimtdi » Чет 01 май 2008 20:20


ve4e 4uva6 turboto



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта