Варианти за Г4 дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 мар 2007 21:36


Като влезнеш в ГТИ ще разбереш разликата-усещането е друго :wink: Тва че салона лесно се сменя ме озадачи :? Иначе ГТИ на 4ка не е толкова лесно разпознаваемо отвън както на Г3.




Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 18 мар 2007 14:14


Отново е едно любопитно за мен въпросче:

Ако взема някакво 90-магарета може ли след това му се сложи турбо от по-мощните варианти (110,131,150). По принцип гледам да отбягвам, да не кажа че хич не гледам 90кс. варианта, но все пак да съм наясно.

И каква е перспективата за растеж на к.с от 110к.с нагоре има ли такава...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 18 мар 2007 16:09


Перспективата е чип който не е като заводско 110 и т.н.,ама се пак си качва мощност.Иначе всичко друго е свързано с дебели суми който не си заслужават.В общи линий когато един "щастлив" ден след много километри турбината ти цъфне и дойде време за основен ремонт ще смениш с такива от по-мощните модели,ама дотогава не се знае дали колата ще е още твоя :)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 18 мар 2007 16:39


Добре а при прецакано турбо колата може ли да се движи или задължително трябва да има работещо турбо?

Иначе е ясно 110к.с варианта + чип и генерация, поне на първо време.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 18 мар 2007 17:33


Ако искаш да вземеш дизели после да го правиш по мощен съм на мняние че най добрия варянт е 110 конйовия мотор AFN . Той добре върви с чип. Като ти омръзне чипа (или като си отиде турбото) турваш турбо от 131 конйовия варянт и генерация. Ше има по голема турбо дупка ама ако си меркалия слагап и по големи дюзи (216 например) и къстъм чип и вече ше си доволен. По принцип АФН мотора с големо турбо (131 коня) чип и генерация отнася ABF мотора (2.0 16V 150 коня) без проблеми на 400 м (дано сега не почнат едни препирания).

:wink:


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Нед 18 мар 2007 18:08


градски давай да ти давам моя голф поне ще се грижиш за него както аз съм се грижил. 90 коня ама 24 лв му е данъчето а и едно чипче от братлето и си в играта с 30 коня. давай че ми е обръзнал - ще качвам модела. до сервиз жигули съм го оставил можеш да го разгледаш = доста съм го гледал. поне ще знаеш че си е на километрите дето си ги показва. и че се качваш и само караш


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 19 мар 2007 18:00


Brezel написа:Ако искаш да вземеш дизели после да го правиш по мощен съм на мняние че най добрия варянт е 110 конйовия мотор AFN . Той добре върви с чип. Като ти омръзне чипа (или като си отиде турбото) турваш турбо от 131 конйовия варянт и генерация. Ше има по голема турбо дупка ама ако си меркалия слагап и по големи дюзи (216 например) и къстъм чип и вече ше си доволен. По принцип АФН мотора с големо турбо (131 коня) чип и генерация отнася ABF мотора (2.0 16V 150 коня) без проблеми на 400 м (дано сега не почнат едни препирания).

:wink:



Ето за това говорим, изясни ми бъдещето за няколко години напред. :!: Благодаря много, точно това исках да разбера дали 110к.с варианта е добра основа, която да се развива в бъдещето. Вече всички критерии са ясни,започва търсенето или.....по-скоро чакането.


п.с Да не заключите темата ей :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 76 госта