Варианти за Г4 дизел
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Отново е едно любопитно за мен въпросче:
Ако взема някакво 90-магарета може ли след това му се сложи турбо от по-мощните варианти (110,131,150). По принцип гледам да отбягвам, да не кажа че хич не гледам 90кс. варианта, но все пак да съм наясно.
И каква е перспективата за растеж на к.с от 110к.с нагоре има ли такава...
Ако взема някакво 90-магарета може ли след това му се сложи турбо от по-мощните варианти (110,131,150). По принцип гледам да отбягвам, да не кажа че хич не гледам 90кс. варианта, но все пак да съм наясно.
И каква е перспективата за растеж на к.с от 110к.с нагоре има ли такава...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Перспективата е чип който не е като заводско 110 и т.н.,ама се пак си качва мощност.Иначе всичко друго е свързано с дебели суми който не си заслужават.В общи линий когато един "щастлив" ден след много километри турбината ти цъфне и дойде време за основен ремонт ще смениш с такива от по-мощните модели,ама дотогава не се знае дали колата ще е още твоя 
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Ако искаш да вземеш дизели после да го правиш по мощен съм на мняние че най добрия варянт е 110 конйовия мотор AFN . Той добре върви с чип. Като ти омръзне чипа (или като си отиде турбото) турваш турбо от 131 конйовия варянт и генерация. Ше има по голема турбо дупка ама ако си меркалия слагап и по големи дюзи (216 например) и къстъм чип и вече ше си доволен. По принцип АФН мотора с големо турбо (131 коня) чип и генерация отнася ABF мотора (2.0 16V 150 коня) без проблеми на 400 м (дано сега не почнат едни препирания).

-
jeki
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
градски давай да ти давам моя голф поне ще се грижиш за него както аз съм се грижил. 90 коня ама 24 лв му е данъчето а и едно чипче от братлето и си в играта с 30 коня. давай че ми е обръзнал - ще качвам модела. до сервиз жигули съм го оставил можеш да го разгледаш = доста съм го гледал. поне ще знаеш че си е на километрите дето си ги показва. и че се качваш и само караш
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Brezel написа:Ако искаш да вземеш дизели после да го правиш по мощен съм на мняние че най добрия варянт е 110 конйовия мотор AFN . Той добре върви с чип. Като ти омръзне чипа (или като си отиде турбото) турваш турбо от 131 конйовия варянт и генерация. Ше има по голема турбо дупка ама ако си меркалия слагап и по големи дюзи (216 например) и къстъм чип и вече ше си доволен. По принцип АФН мотора с големо турбо (131 коня) чип и генерация отнася ABF мотора (2.0 16V 150 коня) без проблеми на 400 м (дано сега не почнат едни препирания).
Ето за това говорим, изясни ми бъдещето за няколко години напред.
п.с Да не заключите темата ей
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 131 госта