



Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
- ketev
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 22 окт 2007 10:04
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: Смолян
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Окти,доколкото разбрах колегата е с помпа-дюза какъвто е и моя това имах предвид
.Нямам претенции че разбирам но в сервиза да мен имаше два голфа 110 коня при -20 палеха на четвърт топли не искаха и това момче на диагностиката като им откачи темпертурният датчик палеха без проблем не знам каква е връзката но е факт.

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Нещата лека полека вървят към смяна на маховик,поне ще видя и състоянието на зъбните колела,лошото е че ако няма подобрение ще си изям кълбовидните работи намиращи се под кръста...прави ми впечатление,че този под форум кара на издихания
,едвам крета.

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
не знам, но аз отново запалих на четвърт оборот днес 
Не знам кой те съветва, моят маховик го свалихме с 2 санта луфт, била е с тръгнал вал и си палише винаги на четвърт оборот. Така както го обясняваш не ми звучи и като оронени зъби.
С напълно износен вал, износени повдигачи, единият пробит, едната дюза с неособено добри показатели, също палише и продължава да пали на четвър оборот
Мойто мнение е да не си пипаш съединителя докато не вземе да приплъзва или откаже да работи.

Не знам кой те съветва, моят маховик го свалихме с 2 санта луфт, била е с тръгнал вал и си палише винаги на четвърт оборот. Така както го обясняваш не ми звучи и като оронени зъби.
С напълно износен вал, износени повдигачи, единият пробит, едната дюза с неособено добри показатели, също палише и продължава да пали на четвър оборот

Мойто мнение е да не си пипаш съединителя докато не вземе да приплъзва или откаже да работи.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
morfei1 написа:Мойто мнение е да не си пипаш съединителя докато не вземе да приплъзва или откаже да работи.
+1 да не сменяш маховик и съединител ако нямаш проблеми с него освена ако нямаш излишни пари и да караш по метода проба грешка

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
този под форум кара на издихания,едвам крета.
оффтопик: а бе много ти е нестандартен проблема...неестествен е някак си или поне така звучи. Ама и не тебе бая ти се събра с тази каляска... Почвам да си мисля, че ако колите ни нямаха "демпферна гад" и "променлива гадина" просто нямаше да се пише по форумите за проблеми..само за дертове от рода: "одраскаха ми с ключове вратата" или "добре ли е кола на 380 000 км да се кара с тънко масло.... "

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Колеги днес си мисля дали тандем помпата няма връзка с това моето трудно палене,знаете ли как се проверява дали е наред и ремонтира ли се или направо нова се купува ако не е,по веригата за доставка на нафта до цилиндрите само тя остана непроверена.
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Мери и се налягането по някъв си начин
. Основният проблем на тамдем помпите е, че протичат.... основно от лоша нафта.
Няколко пъти го повторих, но да си кажа отново. Вече цяла седмица си паля безпроблемно. Решението при мен беше:
Шелска нафта Fuell save
и 50мг от тази добавка. Литърът е 24лв. нафтата така или иначе си я гориш.


Няколко пъти го повторих, но да си кажа отново. Вече цяла седмица си паля безпроблемно. Решението при мен беше:
Шелска нафта Fuell save
и 50мг от тази добавка. Литърът е 24лв. нафтата така или иначе си я гориш.

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
То хубаво се мери налягането,но мен ме интересува дали вкарва нафта до дюзите при самото палене ,иначе до нея съм сигурен,че отива нафта и хубавото е ,че имам клапан след филтъра на входящата нафта т.е. гориво един път влязло няма начин да се върне,проверявах го клапана,бетон е...
За добавката,оказа се че тази ,която слагам е за зимата,да не замръзва,ще пробвам с друга,ако намеря като твоята Мите и с такава може да пробвам,моята винаги сутрин пали от четвърт,проблема е малко като поработи и загрее вече става лотария,един път пали от четвърт,следващия може изобщо да не запали,по следващия с въртене и така.
За добавката,оказа се че тази ,която слагам е за зимата,да не замръзва,ще пробвам с друга,ако намеря като твоята Мите и с такава може да пробвам,моята винаги сутрин пали от четвърт,проблема е малко като поработи и загрее вече става лотария,един път пали от четвърт,следващия може изобщо да не запали,по следващия с въртене и така.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Ето виж как се мери налягане на тандем помпата
http://skoda.workshop-manuals.com/octavia-mk2/index.php?id=1066
http://skoda.workshop-manuals.com/octavia-mk2/index.php?id=1066
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
FELIPE написа:То хубаво се мери налягането,но мен ме интересува дали вкарва нафта до дюзите при самото палене ,иначе до нея съм сигурен,че отива нафта и хубавото е ,че имам клапан след филтъра на входящата нафта т.е. гориво един път влязло няма начин да се върне,проверявах го клапана,бетон е...
За добавката,оказа се че тази ,която слагам е за зимата,да не замръзва,ще пробвам с друга,ако намеря като твоята Мите и с такава може да пробвам,моята винаги сутрин пали от четвърт,проблема е малко като поработи и загрее вече става лотария,един път пали от четвърт,следващия може изобщо да не запали,по следващия с въртене и така.
Сега аз да ти дам един съвет,и да не съм прав ще платиш една диагностика най много!Намираш човек който работи с осцилоскоп-обикновено това са хора които се занимават с бензин, имат елкон или нещо такова!В аутодатата има еталона осцилограма на датчика на разпределителния вал!При загрял мотор когато е проблема се закача таз шукария и се гледа,как генерира импулси и ще ти стане ясно всичко!!!
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Много ме съмнява това колега което казваш,а именно с пистолета т.е оцилоскопа.Това се прави на бензинки,а тук имаме дизел и просто незнам как ще се закачи за да може уреда да вземе инпулс.
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Датчика на вала си го набиваше като грешка 

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Добре де, да помислим дали проблемът не може да е от съвсем другаде. Я виж докато върти дълго - светещите символи по таблото има ли признаци да премигат/изгасват или нещо от сорта ?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Става въпрос за датчика на разпределителния вал ако е неправилен сигнала грешка ще има много време да чакаш!morfei1 написа:Датчика на вала си го набиваше като грешка
Колега имам чусвото че се шегуваш относно осцилоскопа и неговото приложение при дизелите!okti_1 написа:Много ме съмнява това колега което казваш,а именно с пистолета т.е оцилоскопа.Това се прави на бензинки,а тук имаме дизел и просто незнам как ще се закачи за да може уреда да вземе инпулс.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Колега имам чусвото че се шегуваш относно осцилоскопа и неговото приложение при дизелите!
Всъщност..осцилоскопа няма никакво отношение нито към нафтата, нито към бензина... просто той е приложим към всяка електронна система и показва всичко..само трябва да имаш и понятие , както и литература какво трябва да видиш и да го разтълкуваш.. ей тук най вероятно повечето удрят на камък!


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта