Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ketev
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 10:04
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: Смолян

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот ketev » Пет 26 апр 2013 20:48


Окти,доколкото разбрах колегата е с помпа-дюза какъвто е и моя това имах предвид :beer.Нямам претенции че разбирам но в сервиза да мен имаше два голфа 110 коня при -20 палеха на четвърт топли не искаха и това момче на диагностиката като им откачи темпертурният датчик палеха без проблем не знам каква е връзката но е факт.




Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Съб 27 апр 2013 19:35


Нещата лека полека вървят към смяна на маховик,поне ще видя и състоянието на зъбните колела,лошото е че ако няма подобрение ще си изям кълбовидните работи намиращи се под кръста...прави ми впечатление,че този под форум кара на издихания :thumb_down ,едвам крета.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Съб 27 апр 2013 19:38


не знам, но аз отново запалих на четвърт оборот днес :rolleyes

Не знам кой те съветва, моят маховик го свалихме с 2 санта луфт, била е с тръгнал вал и си палише винаги на четвърт оборот. Така както го обясняваш не ми звучи и като оронени зъби.

С напълно износен вал, износени повдигачи, единият пробит, едната дюза с неособено добри показатели, също палише и продължава да пали на четвър оборот :a045

Мойто мнение е да не си пипаш съединителя докато не вземе да приплъзва или откаже да работи.


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот kgdim » Съб 27 апр 2013 20:53


morfei1 написа:Мойто мнение е да не си пипаш съединителя докато не вземе да приплъзва или откаже да работи.


+1 да не сменяш маховик и съединител ако нямаш проблеми с него освена ако нямаш излишни пари и да караш по метода проба грешка :beat_butt2


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот juve » Пон 29 апр 2013 13:25


този под форум кара на издихания :thumb_down ,едвам крета.

оффтопик: а бе много ти е нестандартен проблема...неестествен е някак си или поне така звучи. Ама и не тебе бая ти се събра с тази каляска... Почвам да си мисля, че ако колите ни нямаха "демпферна гад" и "променлива гадина" просто нямаше да се пише по форумите за проблеми..само за дертове от рода: "одраскаха ми с ключове вратата" или "добре ли е кола на 380 000 км да се кара с тънко масло.... " :11


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Вто 30 апр 2013 17:10


Колеги днес си мисля дали тандем помпата няма връзка с това моето трудно палене,знаете ли как се проверява дали е наред и ремонтира ли се или направо нова се купува ако не е,по веригата за доставка на нафта до цилиндрите само тя остана непроверена.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Вто 30 апр 2013 17:38


Мери и се налягането по някъв си начин :rolleyes . Основният проблем на тамдем помпите е, че протичат.... основно от лоша нафта.

Няколко пъти го повторих, но да си кажа отново. Вече цяла седмица си паля безпроблемно. Решението при мен беше:

Шелска нафта Fuell save

и 50мг от тази добавка. Литърът е 24лв. нафтата така или иначе си я гориш.

Изображение


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот FELIPE » Вто 30 апр 2013 17:56


То хубаво се мери налягането,но мен ме интересува дали вкарва нафта до дюзите при самото палене ,иначе до нея съм сигурен,че отива нафта и хубавото е ,че имам клапан след филтъра на входящата нафта т.е. гориво един път влязло няма начин да се върне,проверявах го клапана,бетон е...
За добавката,оказа се че тази ,която слагам е за зимата,да не замръзва,ще пробвам с друга,ако намеря като твоята Мите и с такава може да пробвам,моята винаги сутрин пали от четвърт,проблема е малко като поработи и загрее вече става лотария,един път пали от четвърт,следващия може изобщо да не запали,по следващия с въртене и така.


Потребителски аватар
kgdim
Мнения: 401
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
Автомобил: MK4 Black ...
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот kgdim » Вто 30 апр 2013 19:28


Ето виж как се мери налягане на тандем помпата

http://skoda.workshop-manuals.com/octavia-mk2/index.php?id=1066


komanreel
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот komanreel » Вто 30 апр 2013 19:57


FELIPE написа:То хубаво се мери налягането,но мен ме интересува дали вкарва нафта до дюзите при самото палене ,иначе до нея съм сигурен,че отива нафта и хубавото е ,че имам клапан след филтъра на входящата нафта т.е. гориво един път влязло няма начин да се върне,проверявах го клапана,бетон е...
За добавката,оказа се че тази ,която слагам е за зимата,да не замръзва,ще пробвам с друга,ако намеря като твоята Мите и с такава може да пробвам,моята винаги сутрин пали от четвърт,проблема е малко като поработи и загрее вече става лотария,един път пали от четвърт,следващия може изобщо да не запали,по следващия с въртене и така.

Сега аз да ти дам един съвет,и да не съм прав ще платиш една диагностика най много!Намираш човек който работи с осцилоскоп-обикновено това са хора които се занимават с бензин, имат елкон или нещо такова!В аутодатата има еталона осцилограма на датчика на разпределителния вал!При загрял мотор когато е проблема се закача таз шукария и се гледа,как генерира импулси и ще ти стане ясно всичко!!!


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот okti_1 » Вто 30 апр 2013 22:51


Много ме съмнява това колега което казваш,а именно с пистолета т.е оцилоскопа.Това се прави на бензинки,а тук имаме дизел и просто незнам как ще се закачи за да може уреда да вземе инпулс.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот morfei1 » Вто 30 апр 2013 23:55


Датчика на вала си го набиваше като грешка :rolleyes


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот 6669 » Сря 01 май 2013 0:56


Добре де, да помислим дали проблемът не може да е от съвсем другаде. Я виж докато върти дълго - светещите символи по таблото има ли признаци да премигат/изгасват или нещо от сорта ?


komanreel
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот komanreel » Сря 01 май 2013 17:19


morfei1 написа:Датчика на вала си го набиваше като грешка :rolleyes
Става въпрос за датчика на разпределителния вал ако е неправилен сигнала грешка ще има много време да чакаш!
okti_1 написа:Много ме съмнява това колега което казваш,а именно с пистолета т.е оцилоскопа.Това се прави на бензинки,а тук имаме дизел и просто незнам как ще се закачи за да може уреда да вземе инпулс.
Колега имам чусвото че се шегуваш относно осцилоскопа и неговото приложение при дизелите!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали

Мнениеот juve » Сря 01 май 2013 18:39


Колега имам чусвото че се шегуваш относно осцилоскопа и неговото приложение при дизелите!


Всъщност..осцилоскопа няма никакво отношение нито към нафтата, нито към бензина... просто той е приложим към всяка електронна система и показва всичко..само трябва да имаш и понятие , както и литература какво трябва да видиш и да го разтълкуваш.. ей тук най вероятно повечето удрят на камък! :banghead а иначе ... по израза на колегата за импулса идвам до извода че вместо осцилоскоп е разбрал стробоскоп :drunk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта