


Golf3,1Z TDI 1994 - не ускорява равномерно-РЕШЕНО-H75
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
какъв n75 клапан си сложил нов или втора употреба ? пробвай с друг как ще бъде
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
Само се записвам за темата .
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
С втора употреба H75 но от работеща кола. И с двата се държи еднакво. Колегата само_печка даде няколко идей но като основно се спираме на уастгейта.да е причината нещо...само турбината не съм свалял да я гледам...иначе всичко съм пипнал.
Логовете ми е важно някой да каже нещо за тях
Може би те ще дадат насока къде да ръчкам за напред.
Това играене на налягането става след 2400 оборота и само на 3-та, 4-та а най се усеща на 5-та
А ето накратко какво съм правил до сега
Нови маркучи на вакумите
компа е отварян за оглед на мап сензора...идеално сух без грам масълце
сменявах дебитомер и H75
Всмукателни колектори изчистени до блясък
Затапен EGR и изкарани картерни газове
Катализатор няма
Сваляне и преглеждане за евентуален пробив по турбо пътищата и кулера
Гейта си се мести идеално без засечки
Имам си монтиран бустметър и колата не пренадува
Голфа пали от раз и има идеална центровка
Ревизия на нафтовата помпа и са сменени всички уплътнения и втулки....това го правих във връзка с друг проблем
Друго коетосе замислям...да не би да не и стига нафтата нещо.....Ама филтър съм сменил на 1-ви канал е настроена на 3.4- 3.5млг. Тайминга е между 55-60 Колко са фабрично настройките на тези милиграми за този вид двигател?
друго не се сещам за сега
Логовете ми е важно някой да каже нещо за тях

Това играене на налягането става след 2400 оборота и само на 3-та, 4-та а най се усеща на 5-та
А ето накратко какво съм правил до сега
Нови маркучи на вакумите
компа е отварян за оглед на мап сензора...идеално сух без грам масълце
сменявах дебитомер и H75
Всмукателни колектори изчистени до блясък
Затапен EGR и изкарани картерни газове
Катализатор няма
Сваляне и преглеждане за евентуален пробив по турбо пътищата и кулера
Гейта си се мести идеално без засечки
Имам си монтиран бустметър и колата не пренадува
Голфа пали от раз и има идеална центровка
Ревизия на нафтовата помпа и са сменени всички уплътнения и втулки....това го правих във връзка с друг проблем
Друго коетосе замислям...да не би да не и стига нафтата нещо.....Ама филтър съм сменил на 1-ви канал е настроена на 3.4- 3.5млг. Тайминга е между 55-60 Колко са фабрично настройките на тези милиграми за този вид двигател?


- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
на мен не ми се струват нормални показанията на 11 канал играят много може да не от това проблема ама не си перфектен
заглъхва ли и в ниските(придръпва) обороти на баир ?
заглъхва ли и в ниските(придръпва) обороти на баир ?
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
В ниските върви идеално. Проблема става след 2400 оборота независимо баир или равно, като и смачкам газта докрай.
Сега чета една тема дали умната дюза има нещо общо с това но при мен не дава никакви грешки по вагком.
Сега чета една тема дали умната дюза има нещо общо с това но при мен не дава никакви грешки по вагком.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
В ранни зори, въоръжен с мултицет при 0 градуса замерих съпротивлението на умната дюза. Показваше 92.8 ома. Проверих и центровката която показваше:
-На 4-ти канал:
1.7 ATDC
1.7 BTDC
3.1% Cold Start Valve
-На 1-ви канал:
2.8 mg/R Injection Quantity
68.4 градуса температура
-Графиката за центровката:
Fuel Temp: 125
Timing 59- това означава малко над средата между синята и зелената линия
-Дюзите на13-ти канал:
първа клетка -1.33 mg/R
втора клетка -0.02 mg/R
трета клетка -0.59 mg/R
четвърта клетка празна
Според тия показания, доколкото аз разбирам...проблема ми няма как идва от центровки или дюзи.
Нещо друго ще да е
-На 4-ти канал:
1.7 ATDC
1.7 BTDC
3.1% Cold Start Valve
-На 1-ви канал:
2.8 mg/R Injection Quantity
68.4 градуса температура
-Графиката за центровката:
Fuel Temp: 125
Timing 59- това означава малко над средата между синята и зелената линия
-Дюзите на13-ти канал:
първа клетка -1.33 mg/R
втора клетка -0.02 mg/R
трета клетка -0.59 mg/R
четвърта клетка празна
Според тия показания, доколкото аз разбирам...проблема ми няма как идва от центровки или дюзи.
Нещо друго ще да е

- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
Да прескочиш за проба Н75
Подвържи диретно маркуча към гейта . Е да, няма да е налягането коректно, но поне не тр. да мърда много много.
А за тубата, ще ти пиша на лични .....

А за тубата, ще ти пиша на лични .....
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
За да изключа още един път причината че H75 създава проблеми, поиграх си малко и ето какво установих:
При подаване на клапана на 12 волта директно от акумулатора, клапана си цъка идеално. Закачам го на буксата, давам колата на контакт и нещееееее. Замерих какво напрежение идва на буксата и там си идва 11.95 волта но ампеража е мноооого слаб за да задейства клапана, и за проба подвързах една пробна лампа за буксата и се оказа че лампата едвааааам свети. Установих че тока се усилва, едва когато подам повече обороти на колата. Значи клапана ми започва да работи само при обороти над около 1500.
Това така ли трябва да е.
Когато колата работи на тихи обороти...този клапан трябва ли да цъка?
При подаване на контакт...трябва ли да цъкне клапана.
Къде се гледа на вагкома дари работи този клапан
Е тия въпроси ме мъчат сега
Почвам да се съмнявам че компа е дал нещо фира и нещо не дава необходимия ампераж
При подаване на клапана на 12 волта директно от акумулатора, клапана си цъка идеално. Закачам го на буксата, давам колата на контакт и нещееееее. Замерих какво напрежение идва на буксата и там си идва 11.95 волта но ампеража е мноооого слаб за да задейства клапана, и за проба подвързах една пробна лампа за буксата и се оказа че лампата едвааааам свети. Установих че тока се усилва, едва когато подам повече обороти на колата. Значи клапана ми започва да работи само при обороти над около 1500.
Това така ли трябва да е.
Когато колата работи на тихи обороти...този клапан трябва ли да цъка?
При подаване на контакт...трябва ли да цъкне клапана.
Къде се гледа на вагкома дари работи този клапан
Е тия въпроси ме мъчат сега
Почвам да се съмнявам че компа е дал нещо фира и нещо не дава необходимия ампераж

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
Аз съм с 1Z някой път цъка само при контакт друг път не, някой път цъка на тихи друг път не и в крайна сметка си работи.
На н75 му се ореебава гумичката вътре или мембрана по скоро ,а не електрическата част. За да го провериш го демонтирай и надуй с уста през една от тръбичките.Не си спомням точно реда какъв беше ,но през едната въздуха минава през другата не. Като му подадеш 12волта си сменят местат. Това е електронен вентил. Там където не пропуска трябва да е плътно затворено демек мембранката да е здрава. Вече се оплетох дано да си ме разбрал

На н75 му се ореебава гумичката вътре или мембрана по скоро ,а не електрическата част. За да го провериш го демонтирай и надуй с уста през една от тръбичките.Не си спомням точно реда какъв беше ,но през едната въздуха минава през другата не. Като му подадеш 12волта си сменят местат. Това е електронен вентил. Там където не пропуска трябва да е плътно затворено демек мембранката да е здрава. Вече се оплетох дано да си ме разбрал


- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
За проверката на този клапан като клапан колега, всичко ми е ясно. За мен клапана рааботи. Интересува ме по скоро ,какви трябва да бъдат параметрите които праща компа към буксата на H75 ток и напрежение
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
Колега малко по назад в темата ти казах как да свържеш маркучите за да изолираш н75 и да изпробваш уестгейта. Виждам че не си го направил. Направи го и проследи с бууст метър налягането.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
Утре това ще ми е първата работа.
. Написал си да свържа червения и синия маркуч...да ама обаче те мойте отдавна не са такива а черни защото са сменени....Маркучите които влизат в горния и страничния вход ли на H75?



- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
drago_tr написа:Маркучите които влизат в горния и страничния вход ли на H75?
Точно така. А третия който отива към всмукателната тръба си го остави така.

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
Е ли е възможно, мембраната на актуатора да е пробила и при вдигане на налягането до 0.9 бара да изпуска и да не може да задържи постоянно това налягане. с този байпас на H75 нали това ще проверяваме дали e здрав актуатора...или се бъркам.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf3,1Z не ускорява равномерно
В общи линий да. Очакваното налягане с този байпас е 0,6 бара и трябва да е стабилно без пикове или почти недоловими такива. Има варянт да е пипана шпилката на актуатора ,но тогава налягането ще е или по високо или по ниско ,но пак стабилно. Пробвай и ще си покаже.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 52 госта