Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - решено
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 01 авг 2014 9:27
- Автомобил: Skoda Felicia
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Здравейте, много полезна тема. При мен проблема е ,че колата пали трудно като е топла иначе няма проблеми с вървежа нито с разхода ,възможно ли е да е от дюзите?
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
И при мен започнаха така нещтата, първо трудно палеше топла, после спря да пали постепенно и студена. Провери ги о-пръстените, нищо не ти пречи, ако имаш майтор на колата при него ако не сам.
Успех!!!
Успех!!!
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Здравейте колеги, някой може ли да каже с точност като се затваря капака на клапаните на гарнитурата слага ли се силикон и ако да къде...И каква е последователността на затягане на болтовете, защото си има някаква, като ми я смениха в сервиз спря да тече а след като я затворих аз тече по много мъничко, но естествено много ме дразни! Та има си някаква последователност и предполагам и точно с колко Nm да се затяга. (Търсих много из нета, но никаква информация не намирам.)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Здравей, колега решил съм и аз да си сменям О-пръстените на дюзите, само не разбрах ангренажния ремък откача ли се ?
Какъв динамометричен ключ да си взема и как става реглажа на самите помпа-дюзи спрямо вала?
Също ме интересува откъде да взема застопоряващите болтове на дюзите и реглажните винтове, доколкото разбрах не се продавали в комплекта О-пръстени за помпа-дюзи ?
При мен няма проблем с паленето, но колата изкарва синьо-сив дим от аспуха при първоначален старт и има леко претрисане на мотора първите 2 минути от запалването, също така ми се увеличи разхода на празен ход, от 0,6л/ч вече е 0,7-0,8 на моменти даже 0,9л/ч
Какъв динамометричен ключ да си взема и как става реглажа на самите помпа-дюзи спрямо вала?
Също ме интересува откъде да взема застопоряващите болтове на дюзите и реглажните винтове, доколкото разбрах не се продавали в комплекта О-пръстени за помпа-дюзи ?
При мен няма проблем с паленето, но колата изкарва синьо-сив дим от аспуха при първоначален старт и има леко претрисане на мотора първите 2 минути от запалването, също така ми се увеличи разхода на празен ход, от 0,6л/ч вече е 0,7-0,8 на моменти даже 0,9л/ч

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
BOCSH - 1 417 010 997 това е по Бош на О-пръстените
038103385A - това са болтовете
Прочети пак цялата тема. Много точно и грамотно е обяснено от колегите. Ако не схващаш, по-добре отиди в сервиз
038103385A - това са болтовете
Прочети пак цялата тема. Много точно и грамотно е обяснено от колегите. Ако не схващаш, по-добре отиди в сервиз
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Колега, четох темата, но не мога да разбера как става регулирването, само пише че се стягали на 180 градуса, имаше снимка, че регулирването става със стойка с индикаторен часовник...
С една дума не ме интересува колко ще излезе самия ремонт, искам ремонта да бъде извършен качествено и старателно, ако ми препоръчате някой майстор, който е извършвал такъв ремонт ще съм благодарен
С една дума не ме интересува колко ще излезе самия ремонт, искам ремонта да бъде извършен качествено и старателно, ако ми препоръчате някой майстор, който е извършвал такъв ремонт ще съм благодарен

- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
И това го пише. Вдигаш на крик, включваш на пета-шеста скорост, прекарваш съответната дюза да е натисната, НЕ ЗАТЯГАШ НА 180гр, А развиваш на 180гр и после застопоряваш. Чел съм, че и на 220гр да се върнат е добре
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Здравейте колеги.Искам да ви попитам къде се поставя малкия черен опръстен номер 7 и как се откопчава пружината на дюзата?Благодаря.
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Колега купувах комплект о-пръстени:
- първо за моя голф 1,9 131к.с. 2002;
- второ за пасат 6 2.0 140к.с. 2007;
- трето за тоуран 1,9 105к.с. 2010;
и абсолючно всички комплекти бяха 1 към 1 на бош с един и същ номер...И тъй като явно комплекта е универсален, а някой от по новите дюзи долу са с две оплътнения затова на теб ти артисва това уплътнение, защото просто дюзата ти е долу с едно уплътнение и при мен беше така и в трите случая, НО можеш да разгледаш дюзи из нета и ще видиш че има такива долу и с червеното и с черното уплътнение!
- първо за моя голф 1,9 131к.с. 2002;
- второ за пасат 6 2.0 140к.с. 2007;
- трето за тоуран 1,9 105к.с. 2010;
и абсолючно всички комплекти бяха 1 към 1 на бош с един и същ номер...И тъй като явно комплекта е универсален, а някой от по новите дюзи долу са с две оплътнения затова на теб ти артисва това уплътнение, защото просто дюзата ти е долу с едно уплътнение и при мен беше така и в трите случая, НО можеш да разгледаш дюзи из нета и ще видиш че има такива долу и с червеното и с черното уплътнение!
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Колеги номер 7 се поставя под бобчето.При мен след смяна на уплътненията не се подобри първото палене и сега утре ще сменям тандем помпата.Поздрави.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Благодарности на колегата "hq" за хубавата темичка и подробното описание на всичко
При мен проблем с паленето не е имало никога, но има синьо-бяло изпушване при запалване на двигателя и едно неприятно претрисане на мотора 3-4 минути след стартиране на двигателя... С претрисането мисля, че се справих, но ще кажа със сигурност, като оставя колата да постои 3-4 дена без да я паля, днес след като я запалих претрисане нямаше, проблема беше че маркучите които идват от филтъра към тандем помпата се въртяха около скобите и явно е влизало въздух в системата или по точно проблема беше само в един маркуч, но ще кажа със сигурност дали се реши проблема след няколко дни...
Предстои ми смяна на О-пръстени на дюзите и имам няколко въпроса, колега какъв динамометричен си ползвал, за да знам какъв да си взема, другият ми въпрос е как си поставил дюзите без да се скъсат новите О-пръстени с грес ли се мажат или с някакво масълце?
Реглажа на дюзите мисля да не го пипам или поне ако няма нужда от реглаж, като застана зад колата дори и на загрял двигател си люти на сурова нафта, надявам се да се оправи само със смяна на гумички...
Другия ми въпрос е дали оборотите ми на празен ход са нормални, защото ми се струват високи, колеги вашите помпа-дюзи такива ли обороти държат ?

При мен проблем с паленето не е имало никога, но има синьо-бяло изпушване при запалване на двигателя и едно неприятно претрисане на мотора 3-4 минути след стартиране на двигателя... С претрисането мисля, че се справих, но ще кажа със сигурност, като оставя колата да постои 3-4 дена без да я паля, днес след като я запалих претрисане нямаше, проблема беше че маркучите които идват от филтъра към тандем помпата се въртяха около скобите и явно е влизало въздух в системата или по точно проблема беше само в един маркуч, но ще кажа със сигурност дали се реши проблема след няколко дни...
Предстои ми смяна на О-пръстени на дюзите и имам няколко въпроса, колега какъв динамометричен си ползвал, за да знам какъв да си взема, другият ми въпрос е как си поставил дюзите без да се скъсат новите О-пръстени с грес ли се мажат или с някакво масълце?
Реглажа на дюзите мисля да не го пипам или поне ако няма нужда от реглаж, като застана зад колата дори и на загрял двигател си люти на сурова нафта, надявам се да се оправи само със смяна на гумички...
Другия ми въпрос е дали оборотите ми на празен ход са нормални, защото ми се струват високи, колеги вашите помпа-дюзи такива ли обороти държат ?
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
По табло изглеждат високи, но по-добре закачи колата и виж точно.
Реглажа на дюзите поне при мен мръдна, та ги провери после
Реглажа на дюзите поне при мен мръдна, та ги провери после
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
Съжалявам че пиша в хубавата тема ама колегите дето не знаете кое къде да се сложи как давате съвети кое как да се прави по колата не знам. ВСЯКА една част си има точно определено място. Също така бяха сбъркани моментите на затягане по-рано в темата. Да не казвам големи думи ама са ми минали хиляди о-пръстени през ръцете и трябва да се знае че всичко е строго индивидуално, а пък пипал ли е някой преди това който си е оставил ръцете може да е страшно. И въпреки опита които имам не смея да пусна такава тема.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Bora 1.9 TDI 115 4motion трудно палене след престой - ре
°niksi° написа:Съжалявам че пиша в хубавата тема ама колегите дето не знаете кое къде да се сложи как давате съвети кое как да се прави по колата не знам. ВСЯКА една част си има точно определено място. Също така бяха сбъркани моментите на затягане по-рано в темата. Да не казвам големи думи ама са ми минали хиляди о-пръстени през ръцете и трябва да се знае че всичко е строго индивидуално, а пък пипал ли е някой преди това който си е оставил ръцете може да е страшно. И въпреки опита които имам не смея да пусна такава тема.
Колега ще се радвам ако опишеш процедурата по смяната може и на други колеги да е от полза...
Мисля че ще се справя с малко напътствия...
Не съм го правил до сега за мен това е нещо ново, но просто съм принуден, надявам се ще разясниш моментите на затягане на кобиличния вал и тези на самите помпа дюзи, стойка с индикатор ще ползвам за да определя кога дюзата е натисната максимално само не знам как се справяте ако има ръб в главата?

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта