Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
- samo_pechka
- Мнения: 9000
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Първо почисти клемите на акумулатора и ги смажи с вазелин. Масите към мотор и купе- също. Почисти праха отгоре на акумулатора ( прах+влага става основание за утечка , "окъсяват" се клемите и за 5 дни може да скапе акумулатора до ниво непалене, затова едно време се слагаха две парчета дунапрен под клемите и се капваше малко масълце в/у него, май има защо ) . Зареди го и пробвай пак.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Сега като се замисля друг път климатроника ми работи на 1ва степен (просто зада не си забравя настройките ако го изключа нацяло), а днес преди да запаля го спрях. Може и това да е спомогнало за паленето.
- nikolay_ss
- Мнения: 1132
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Голф Mk4 AHF - трудно първо палене
Stoyanov_Vw написа:Как мога да го проверя? Разполагам само с VCDS-Lite.
Като ти се пусне подгрева ти спада волтажа, засичаш си за колко време ти е спаднал - значи толкова време са ти подгрявали свещите. Другия начин е да си видиш файла на екуто как е настроен. Също така можеш да се заслушаш в релето което управлява подгревните свещи и да си засечеш по него колко секунди са ти подгрявали.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf 4 1.9 TDI 110 AHF - Трудно първо палене
Здравейте. В крайна сметка мисля, че реших проблема. Както колегата samo_pechka ме посъветваха първо пробвах с клемите - почистих, намазах, стегнах. Резултат нямах. В последствие реших да замеря как и колко зарежда динамото (вече е отремонтирвано веднъж, когато купих колата). Оказа се, че не зарежда добре. При изключени фарове и климатроник едвам вдигаше 12.3 волта, а при натоварване (включени фарове, климатроник и тн) зареждаше на 13.9. И както всеки нормално мислещ шофьор сутрин при трудно палене (стигах и до подаване на ток на края) гледах да не използвам консуматори, зада може да се зарежда повече акумулатора, а всъщност съм правил точно обратното. Както и да е, динамото беше свалено. Оказа се, че има разбити лагери и реле за смяна. След подмяната започна да работи нормално. Свалих акумулатора и го заредих със зарядно. Сега пали абсолютно нормално, а в големите студове, които бяха наскоро по стечения на обстоятелствата не бях палил колата повече от седмица и за моя изненада, когато опитах да запаля даже не занули таблото!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, invisiblewin и 70 госта