Колеги, мисля че стигнах до решението на този адски проблем за мен. Колегата
niks76 ми даде много ценни съвети, мнения и много ми помогна за което съм му адски много благодарен ! Както и на вас за всички усилия да решим заедно този мой проблем - за всички възможности и за всички линкове към каталози и за доста голямото отделено време по моя проблем.... абе за всичко!

Изчетох и доста работи по други форуми ( не български ) и стигнах до отговора на всичко

Значи турбото което свалихме снощи се оказва че си е за колата ... просто има 2 модела турбо за тези двигатели. Единият модел е Garrett GT1749VA Garrett и GT1749VB. И двата модела са явно с променлива геометрия ( VNT-17 ), но разликата идва от това че на единия модел ( VA ) вътрешността му е от алуминии, докато на другия модел ( VB ) вътрешността е от титан. Писано е че VB`то издържа на по-големи натоварвания ( 30psi ), демек за чипосване и надуване на турбото за разлика от VA което не е направено за такъв силов тунинг. Утре по обяд пак ще отида до Реалтурбо да ги поразпитам още неща и да ми се доизясни случая. Друго интересно днес вечерта беше, че за да видим номерата на турбината ми с майстора я почистихме с "Meglio" и очаквахме да потече доста масълце тъй като тръбите към кулера и EGR'а и всичко е в масло, но за голяма изненада масло не потече а само сажди

Може накрая турбото да се окаже че е само за чистене. Но утре след Реалтурбо, веднага щом намеря някъде компютър ще кажа какво е станало. Още един път ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ОТДЕЛЕНОТО И ИЗГУБЕНО ВРЕМЕ ПО МЕН !!!!
