Дебатиране на изписани грешки - РЕМОНТИРАХ СИ САМ КОЛАТА

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 21:01


Сори за тъпия въпрос:Как така става че лостчето на турбината се движи а геометрията не :cry:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 ное 2007 21:24


тя мърда ,ама не се спуска свободно и турбината само набива налягане


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Мнениеот sstancheff » Чет 22 ное 2007 21:26


Rabbit_TDI написа:Сори за тъпия въпрос:Как така става че лостчето на турбината се движи а геометрията не :cry:


Значи, който и специалист /майстор/ да я гледа колата първо бърка до турбината и хваща лостчето, " дай пълна газ " давам, добре е, движи се, "всичко е нормално" , но .... голямо налягане...


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Мнениеот sstancheff » Чет 22 ное 2007 21:29


niks76 написа:тя мърда ,ама не се спуска свободно и турбината само набива налягане


Значи колега, трябва да се върне веднага лостчето след отнемане на тазта. Ами връща се ..., давам пълна газ - гледам манометъра 2000 бара, отнемам газта и веднага пада на 0,4 бара. Това е де факто, не виждам да задържа лостовата система.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 ное 2007 21:30


абе колега,тя мърда ама не пове4е от два мм,а хода е няколко пъти в пове4е ,когато вси4ко е нормално :wink:


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Мнениеот sstancheff » Чет 22 ное 2007 21:45


niks76 написа:абе колега,тя мърда ама не пове4е от два мм,а хода е няколко пъти в пове4е ,когато вси4ко е нормално :wink:


ок, разбрах те, значи откачането на управлението на турбината не й влияе, разбрах те напълно. Ще я свалям тези дни и на тезгяха. С нафта, бензин, коресилин или с кво се чисти след разглабянето.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2007 21:49


По принцип ги чистят на песъкоструйка.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Мнениеот sstancheff » Чет 22 ное 2007 21:52


само геометрията ли с песъкоструйка, то друго какво да и се чисти.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 ное 2007 21:54


ако не знаеш какво правиш по добре не се захващаи ,да не стане по голяма беля
има си някои и други тънкости при процедурата


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Мнениеот sstancheff » Чет 22 ное 2007 22:07


niks76 написа:ако не знаеш какво правиш по добре не се захващаи ,да не стане по голяма беля
има си някои и други тънкости при процедурата


при условие, че във Варна няма подходащ сервиз, или аз не знам, какво да правя?
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
гледам това и ми се струва, че не е кой знае какво, но тънкостите наистина не ги пише. Но не виждам , къде мога да разбалансирав турбината? Няма да я вадя от лагерите й, ще бележа начина на разграбяне, точно в какво положение са страничните й панели /шайби/
Къде маго да сбъркам?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 ное 2007 22:17


успех :wink:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 24 ное 2007 10:55


успех колега!ще се справиш със сигурност,но добре огледай за износване на геометрията и да няма криви лопатки.ако видиш нещо по добре сменяй.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Ремонтирах си сам колата.

Мнениеот sstancheff » Нед 25 ное 2007 14:35


Колеги в първия си поста описах какво направих, и какво се получи.


Потребителски аватар
Morskia
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Morskia » Нед 25 ное 2007 18:17


при условие, че във Варна няма подходащ сервиз, или аз не знам, какво да правя?
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
гледам това и ми се струва, че не е кой знае какво, но тънкостите наистина не ги пише. Но не виждам , къде мога да разбалансирав турбината? Няма да я вадя от лагерите й, ще бележа начина на разграбяне, точно в какво положение са страничните й панели /шайби/
Къде маго да сбъркам?


Защо не отидеш в МЕИ - Варна да ти я почистят. Аз имам една максима - НЕ ПИПАШ НЕ ГРЕШИШ!По-добре да я направи някой който знае какво прави,иначе и аз бих си я свалил да си я чистя ама после - може само да си я гледам :wink:


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

за Морския

Мнениеот sstancheff » Нед 25 ное 2007 18:29


Колега, прав си, но много лоша слава за този сервиз за турбота в МЕИ. Никой не ще да ме праща там за почестване на турбо. Цените им варирали според човека, жив пример - отива мой познат за чистене на турбо - 100 лв труд + 100 лв сваляне и качване. Следва пазарлък и отива до 50 лв. чистене и 50 лв сваляне на турбина в близък сервиз. Е, аз не съм маймуна и не съм на пазар. След, като всяко едно нещо си има цена, защо трабвя да се унизявам и да се мола на некоректни майстори. Друг пример за тях - разглабят турбина и казват 70 лв. ще струва чистенето - отива човека 150 лв струва ремонта. Наложило се да сменят още нещо, - ами нали сте я прегледали, нали сте казали какво ще струва, защо 150 лв. Хън мън , ами дай поне 120 лв. ЕЕЕЕ, за какво говорим.
После гаранция, ами......
Еми не става бе човек, загубиш ли си реномето трудно го възвръщаш пак. Казаха ми за друг човек майстор на турбини във Виница или по пътя за Златните, но след като си ремонтирах колата сам и за сега върви, ако се наложи тогава ще отида при него.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта