За AAZ мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Пон 02 юни 2008 20:54


Да ти кажа само че БМВ -то 2004г е 150 коня,така че ако искаш първо провери кой модел с къв матор излиза и тогава се бъзикаи с по-бързите коли от твойта :D




dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Пон 02 юни 2008 23:33


juve написа:поначало е странно , че 1.9 ТД има само около 9 коня над обикновен дизеляк , признавам си , че има шанс да се поиздуе - вярно е , ама ...мисля че малко се поувлякохте колеги , дето отвявате 13Х коня с ААЗ .... нямам намерение да споря с вас, само едно не ми е ясно и ще съм ви благодарен да ми обясните - защо според вас Ханс така грозно е скопил този прекрасен двигател и защо за по нататъшно развитие не го е подложил ами е ползвал ако не се лъжа 1Z ?
благодаря за обяснението предварително :) 8)


Офффф,писна ми да споря на тази тема!За мен този мотор е просто много издръжлив на тормоз и километрите не го морят,а за това че защо е толкова скопен,питай пияния швабин дето го е мислил!Аз съм източил всичко от него но пак не върви,той все пак не е проектиран за бегачка,или поне при мен е така заради голямото купе.Наистина на старта е много тромав а тези къси скорости направо......ама няма толкоз мощност душицата но все пак ако е по напомпен дали ще изкара над милион километра.Да не забравяме че това е семеен автомобил а не за ВРЦ шампионат.Не ме питайте отначало като го взех доста време ми трябваше да свикна с мудноста му но колицата не беше виновна а вината че ми се струва толкоз бавен е изцяло моя защото преди това карах ей това ретро возило което за мен още няма равно:
http://images20.snimka.bg/004603428-big.jpg
http://images20.snimka.bg/004603429-big.jpg
http://images20.snimka.bg/004603430-big.jpg
A как вървешеееее......
http://www.vbox7.com/play:490b3e6d
http://www.vbox7.com/play:9245d0fc

Доста от проблемите от които се оплакват хората тук даже не съм ги и чувал при мен,например това със шайбата на коляновия вал?!?!? :roll:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 03 юни 2008 20:43


хахаха браво тигрее , москал пауар ...или по-точно ИЖ . Докарайте ги насъбора на 21-и тия бегачки да ги разгледаме и да се понаучим малко :wink:


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Вто 03 юни 2008 22:51


Ако ми поостане малко време,ще гледам да намина през събора да се видим и запознаем :D пък и да си поогледа ме тромавите дизелаци :D
Надявам се да се видим там


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 04 юни 2008 20:25


Доста от проблемите от които се оплакват хората тук даже не съм ги и чувал при мен,например това със шайбата на коляновия вал?!?!? Rolling Eyes

Ами по добре и да не чуеш , че чуеш ли го веднъж , после нов двигател и пак слухтиш .... :wink:


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Сря 04 юни 2008 23:44


Ето едно малко клипче,на което колата е на 1 бар

http://www.youtube.com/watch?v=ULpnrS077SA


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 05 юни 2008 20:53


http://www.youtube.com/watch?v=ULpnrS077SA


ИзвергЪ :wink: :wink:

Обяснявам : нашите мерцедеси , CDI заводски на 3990 оборота забива нос и за повече не иска да чуе ...това е двигател млад , оптимизиран на сравнително николко километри и все пак дойчо е решил да го ограничи с цел безопасност и дълголетие - какво да кажем за водача на МПС който кара "стареца" в такива режими ? 8) 8) Казах го нагоре :wink: :wink:


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Мнениеот dj carul » Пет 06 юни 2008 0:42


juve написа:
http://www.youtube.com/watch?v=ULpnrS077SA


ИзвергЪ :wink: :wink:

Обяснявам : нашите мерцедеси , CDI заводски на 3990 оборота забива нос и за повече не иска да чуе ...това е двигател млад , оптимизиран на сравнително николко километри и все пак дойчо е решил да го ограничи с цел безопасност и дълголетие - какво да кажем за водача на МПС който кара "стареца" в такива режими ? 8) 8) Казах го нагоре :wink: :wink:


Еми да така е ама има и едно превило при някои хора-Една кола като не върви с газ върви с много газ-Изводът:Или ще става кола или отива за бирени капачки :D


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Мнениеот GTI_16VT » Пет 06 юни 2008 23:18


Е аз искам точно това да кажа.Мотора е стар модел,колата ми е на около 195000км и все пак държи на бой вече близо 20000 км с натупорчено турбо и някои други неща.Е щом при мен мотора още не е здал багажа на зверско каране,какво остава за сток ААЗ с 0.6 надув и нормално каране.Не знам защо също и някой колеги толкова го плюха тоя мотор в предните постове.Вярно че е стар малко по шумен от ТДИ-тата,ама за сметка на това е издръжлив,лесен за подръжка и максимално опростен двг.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта