Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 17 апр 2008 10:16


andonov ти искаш да ми кажеш че съм го закъсал тотално! И обороти ми мени ( падат под 800 и се качват след това към 900 ) и колата ми тресе и бало пуши докато е студена .... Да се гръмвам освен а ? :)




Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 17 апр 2008 10:23


andonov написа:
Adnan написа:А при замиващ маховик на колко оборота е нормало да седи колата при свободна?
Преди 1З'та си беше на обороти 900 а сега на АФН'а са си точно 1000 и при загрял и при студен мотор.


Това няма нищо общо с маховика.Ако не си го правил виж първо на Вагком дали са толкова (оборотомера може да те лъже)и от там да се корегират ако не са в норми - т.е. 903 об/мин.


При мен оборотите по VAG-COM са точно 903, а вибрациите на свободна ги има постоянно. Като е студена са повече, като позагрее малко понамаляват. Като тръгвам на първа без газ тресе, НО като тръгвам на задна без газ не тресе изобщо. 100% ли е маховик?
Предполагам с маховика трябва да смени и целия комплект съединител? Ако си карам така какво може да стане?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 17 апр 2008 10:33


Те тая тема без да искаме сме я дублирали :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85347
Незнам дали има такава оптион да се събират 2 теми в едно ( което ми навежда мисълта за една от идеите за подобряването на функциите на сайта :) ).

Само дето при мене нещата са следните. Ако времето е топло няма никакъв проблем дори и при студен мотор.
Проблема идва само и единствено когато времето е студено и мотора е студен.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 17 апр 2008 10:39


Adnan написа:Те тая тема без да искаме сме я дублирали :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85347
Незнам дали има такава оптион да се събират 2 теми в едно ( което ми навежда мисълта за една от идеите за подобряването на функциите на сайта :) ).

Само дето при мене нещата са следните. Ако времето е топло няма никакъв проблем дори и при студен мотор.
Проблема идва само и единствено когато времето е студено и мотора е студен.

Колега знам, че сме дублирали темите. Аз следя и твоята. Явно твоя проблем е същия, само че в по-ранен етап. При мен на студено време има повечко вибрации, на топло време по-малко. Аз отначало си мислех, че тампоните са се спекли, ама смених единия и тествахме другите и разлика няма. Явно е маховик. Лошо, че е толкова скъп. Имаш ли идея колко пари е целия комплект, гледам че си със същия автомобил? Какво ще стане, ако се кара така? Някой знае ли?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 17 апр 2008 10:45


"Карай си колега с повечко газ потегляй"

Всеки ми вика това. Мисля за момента да ги послушам, в моята тема колегата PasatBS от Бургас беше писал, че целия комплект струва 600 лв. което за момента на мен ми идва в повечко.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 17 апр 2008 20:00


bs-а го остави.600 лв.струва комплект съединител с маховика,но с нормален маховик.тази кола е направена с демпферен маховик и има защо.само на него цената му започва от 800лв.комплекта съединител(общо)е около 1400лв.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 19 апр 2008 20:16


Vanich написа:
ifidik написа:за съжаление и треперенето и причукването е от маховика

Ако може да ме светнете какво е това маховик, какви пари е подмяната, че нещо не съм в час!!



За щастие ifidik се оказа, че не е прав! Проблема при мен се реши с затягането на един болт на тампона на скоростната кутия :lol:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 20 апр 2008 14:03


такава авария я пожелавам на всеки.


patter
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот patter » Съб 26 апр 2008 13:29


Хайде и аз при треперещите. При мен треперенето е при 1000 оборота по оборотомер. При по-ниски и по-високи обороти не се усеща. Странното е е това тресене се появи след като сложих малко добавка за дюзи на лики моли.

Треперенето се получава и на празен ход - просто като задържа на 1000 оборота и се усеща като резонанс (добре че нямам много пломби).

Минах днес покрай един сервиз. Казаха ми че едната ролка на пистовия ремък (незнам дали е обтягащата) трябва да се смени. Като погледнах видимо има наклон към радиатора. Казаха че е въпрос на време и късмет да изхвърли ремъка и да направи повечко поразии. Вибрациите можело и да са от нея, защото при тампони не бил такъв ефекта. Тресенето и добавката били просто съвпадение.

Във вторник ще ходя да я сменят. Като цена на тази ролка ми казаха 150 - 200 лв. и за труд около 100 - 120 лв. (сваляло се всичко отпред като за смяна на адренажен ремък).

Вторник-сряда ще пиша дали има положителен ефект смяната на тази ролка :-)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 26 апр 2008 13:38


Мене ме пратиха при един майстор уж много добър ... прави диагностики и гледа нещо ... за треперенето отхлаби някакъв централен тампон и вика че сега ще е по-добре ... Ама друг път.. точно същото си е. Гледа там за тва дето колата ми пуши докато е студена .. каза че е можело да имам филтър на картерните газове който най-вероятно е запушен ( ако въобще имам ) и че след празниците ще ми се обади да ми каже цена. Другото което каза е да си сложа добавка за дюзи ( което и аз знаех ) и за цялата несвършена работа ми взе 40лв ... направо полудявам.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Съб 26 апр 2008 16:21


longora написа: ....
и за цялата несвършена работа ми взе 40лв ... направо полудявам.


:(


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Чет 01 май 2008 17:01


хм...като чета поста и аз се замислям да се присъединя към вибриращите ви таратайки :lol: При мен обаче дойде след смяна на тампон на двигателя. Усетих още щом излезе от сервиза, че повече трепери волана и колата. Качеството на тампона е гарантирано според ауто + :roll: Не знам дали обаче е от него - да не би да е прекалено здрав :lol:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 01 май 2008 18:46


pivv написа:хм...като чета поста и аз се замислям да се присъединя към вибриращите ви таратайки :lol: При мен обаче дойде след смяна на тампон на двигателя. Усетих още щом излезе от сервиза, че повече трепери волана и колата. Качеството на тампона е гарантирано според ауто + :roll: Не знам дали обаче е от него - да не би да е прекалено здрав :lol:


Колега, а за кой точно тампон става въпрос?


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Чет 01 май 2008 19:00


[quote= Колега, а за кой точно тампон става въпрос?[/quote]
за този отдясно на двигателя (моята е Ауди) откъм турбото


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 01 май 2008 23:25


А при вас случва ли се да тресе различно - някой път повече а друг път по-малко ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batjoro, nikidimow и 58 госта