



Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
andonov написа:Adnan написа:А при замиващ маховик на колко оборота е нормало да седи колата при свободна?
Преди 1З'та си беше на обороти 900 а сега на АФН'а са си точно 1000 и при загрял и при студен мотор.
Това няма нищо общо с маховика.Ако не си го правил виж първо на Вагком дали са толкова (оборотомера може да те лъже)и от там да се корегират ако не са в норми - т.е. 903 об/мин.
При мен оборотите по VAG-COM са точно 903, а вибрациите на свободна ги има постоянно. Като е студена са повече, като позагрее малко понамаляват. Като тръгвам на първа без газ тресе, НО като тръгвам на задна без газ не тресе изобщо. 100% ли е маховик?
Предполагам с маховика трябва да смени и целия комплект съединител? Ако си карам така какво може да стане?
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Те тая тема без да искаме сме я дублирали :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85347
Незнам дали има такава оптион да се събират 2 теми в едно ( което ми навежда мисълта за една от идеите за подобряването на функциите на сайта
).
Само дето при мене нещата са следните. Ако времето е топло няма никакъв проблем дори и при студен мотор.
Проблема идва само и единствено когато времето е студено и мотора е студен.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85347
Незнам дали има такава оптион да се събират 2 теми в едно ( което ми навежда мисълта за една от идеите за подобряването на функциите на сайта

Само дето при мене нещата са следните. Ако времето е топло няма никакъв проблем дори и при студен мотор.
Проблема идва само и единствено когато времето е студено и мотора е студен.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Adnan написа:Те тая тема без да искаме сме я дублирали :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=85347
Незнам дали има такава оптион да се събират 2 теми в едно ( което ми навежда мисълта за една от идеите за подобряването на функциите на сайта).
Само дето при мене нещата са следните. Ако времето е топло няма никакъв проблем дори и при студен мотор.
Проблема идва само и единствено когато времето е студено и мотора е студен.
Колега знам, че сме дублирали темите. Аз следя и твоята. Явно твоя проблем е същия, само че в по-ранен етап. При мен на студено време има повечко вибрации, на топло време по-малко. Аз отначало си мислех, че тампоните са се спекли, ама смених единия и тествахме другите и разлика няма. Явно е маховик. Лошо, че е толкова скъп. Имаш ли идея колко пари е целия комплект, гледам че си със същия автомобил? Какво ще стане, ако се кара така? Някой знае ли?
Vanich написа:ifidik написа:за съжаление и треперенето и причукването е от маховика
Ако може да ме светнете какво е това маховик, какви пари е подмяната, че нещо не съм в час!!
За щастие ifidik се оказа, че не е прав! Проблема при мен се реши с затягането на един болт на тампона на скоростната кутия

Хайде и аз при треперещите. При мен треперенето е при 1000 оборота по оборотомер. При по-ниски и по-високи обороти не се усеща. Странното е е това тресене се появи след като сложих малко добавка за дюзи на лики моли.
Треперенето се получава и на празен ход - просто като задържа на 1000 оборота и се усеща като резонанс (добре че нямам много пломби).
Минах днес покрай един сервиз. Казаха ми че едната ролка на пистовия ремък (незнам дали е обтягащата) трябва да се смени. Като погледнах видимо има наклон към радиатора. Казаха че е въпрос на време и късмет да изхвърли ремъка и да направи повечко поразии. Вибрациите можело и да са от нея, защото при тампони не бил такъв ефекта. Тресенето и добавката били просто съвпадение.
Във вторник ще ходя да я сменят. Като цена на тази ролка ми казаха 150 - 200 лв. и за труд около 100 - 120 лв. (сваляло се всичко отпред като за смяна на адренажен ремък).
Вторник-сряда ще пиша дали има положителен ефект смяната на тази ролка
Треперенето се получава и на празен ход - просто като задържа на 1000 оборота и се усеща като резонанс (добре че нямам много пломби).
Минах днес покрай един сервиз. Казаха ми че едната ролка на пистовия ремък (незнам дали е обтягащата) трябва да се смени. Като погледнах видимо има наклон към радиатора. Казаха че е въпрос на време и късмет да изхвърли ремъка и да направи повечко поразии. Вибрациите можело и да са от нея, защото при тампони не бил такъв ефекта. Тресенето и добавката били просто съвпадение.
Във вторник ще ходя да я сменят. Като цена на тази ролка ми казаха 150 - 200 лв. и за труд около 100 - 120 лв. (сваляло се всичко отпред като за смяна на адренажен ремък).
Вторник-сряда ще пиша дали има положителен ефект смяната на тази ролка

- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мене ме пратиха при един майстор уж много добър ... прави диагностики и гледа нещо ... за треперенето отхлаби някакъв централен тампон и вика че сега ще е по-добре ... Ама друг път.. точно същото си е. Гледа там за тва дето колата ми пуши докато е студена .. каза че е можело да имам филтър на картерните газове който най-вероятно е запушен ( ако въобще имам ) и че след празниците ще ми се обади да ми каже цена. Другото което каза е да си сложа добавка за дюзи ( което и аз знаех ) и за цялата несвършена работа ми взе 40лв ... направо полудявам.
хм...като чета поста и аз се замислям да се присъединя към вибриращите ви таратайки
При мен обаче дойде след смяна на тампон на двигателя. Усетих още щом излезе от сервиза, че повече трепери волана и колата. Качеството на тампона е гарантирано според ауто +
Не знам дали обаче е от него - да не би да е прекалено здрав 



- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pivv написа:хм...като чета поста и аз се замислям да се присъединя към вибриращите ви таратайкиПри мен обаче дойде след смяна на тампон на двигателя. Усетих още щом излезе от сервиза, че повече трепери волана и колата. Качеството на тампона е гарантирано според ауто +
Не знам дали обаче е от него - да не би да е прекалено здрав
Колега, а за кой точно тампон става въпрос?