kalin_as написа:Колега kossis и аз имам проблем като твоя и не е от катализатора.
Съединител смених и диагностики правих и никой не знае от какво е.
Ако имаш развитие пиши

Катализатора ти махнат ли е ? Щото само тогава може да си сигурен, че не е от него. Съединителя няма общо.
Виж си всмукателните колектори и ЕГР. Аз сега това ще гледам.
Моя проблем майче ще е от недонатегнат лост на геометрият.- нафта има, въздух нема.
Значи махнах една термоизолационна станиолена от изп. колектор и можах да достигна с ръка под лоста на геото

. Като я надигнах на горе и не стигаше до стопера. Пружината на актуатора е адски яка и пръстите ми.... След скъсяване на лоста достигнах до положение да удря леко в стопера при макс. горно положение на актуатора. И гледах хода да не го накъсявам на долу. Резбата на горе се накъси значително и заводската контра-боя остана надолу.
Мисля на место да форсирам двигателя и да гледам дали изключва както преди при 4500 об. и после дали пак включва.
Ако изключи за постоянно значи требе да отпусна лоста малко. Незнам дали на место тоя тест е верен или иска да се кара за да се разбере истината ?
Мисля че тая инфо ще е полезна и за другите колеги

Ще взема и кабел за да се тества тая кола като хората !
Тия маймуни от диагностиката БОШ ОБЕЛЯ- до тука не познаха за катализатора, дебитомера(Аз го разкачах и тия са прочели тая грешка

), и сега да видиме тия дни дали за геото са познали. Те са Гадатели, а не диагностици, и разбират да ти закачът некой вакуум, ако е обърка, друго не пипат ама за какво им е -кеш пара прибират и без да си мръднат пръста !
Това ме научи да ходя при майстори дето ти правят колата , а не само диагностицират.
Колега вземи си един кабел от 40лв и не се занимавай с Гадатели и врачки дето вземат по 50 лева!
