Дизел + отработено олио?????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот muns61 » Вто 01 юли 2014 20:58


toshkov81 написа:ми аз съм пробвал и не става. Факт е че вече имаме едно Пежо 406 2.0 HDI в моргата заради тази работа.
и ГНП не му понася, и на дюзите не им понася, а пък на ел. помпата в резервоара, хич не и харесва олиото. толкова не и харесва че през 5-6 000 км бяга да се сменя с нова. и накрая като сдаде всичко на куп и не си струваше да се прави.

Нарязана краставица...




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот phantom_ » Сря 02 юли 2014 9:51


Е и на PD (помпа-дюза) ако се кара на олио със сигурност ще е същия ефект :mhihi За по старите мотори става без проблем лично аз съм карал 1з 90кс. на олио с подгрев и проблеми не съм имал :th_up


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1941
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот beuchat » Сря 02 юли 2014 21:37


Здравейте колеги.
Въпросът ми не е за VW,но все пак става въпрос за олио.
Ще пътуваме скоро до София и за по-евтино мислим да смесим 50/50 олио и дизел
В Кауфланд има някакво на промоция по 1.70/литъра
Колата е Ford Escort VI 1.8 D 60 к.с ,мисля че трябва да е предкамерен.
Колата няма система за подгрев на олиото и т.н
Въпросът ми е възможно ли е да протече помпата или някое уплътнение и да не можем да отидем и да се върнем?


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот Vag_activator » Сря 02 юли 2014 21:41


70 на 30....
50 на 50,почва да пропушва...
60 на 40 също става!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Сря 02 юли 2014 21:46


Корави кучета са, идеален е , ще стане :th_up проблема е ,че може да протече помпата , за това гаранция няма , Приготви си един нов горивен филтър с теб , че олиото има силното свойство да разтваря/чисти мръсотията от дъното на резервоара и да я натика във филтъра , но един път сменен , си остава дълго време без проблем . Като цяло си има риск , ти го знаеш това. Най-добре с повече нафта отколкото олио , но....


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1941
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот beuchat » Чет 03 юли 2014 1:11


Благодаря за мненията колеги,ще заредим нафта без да я смесваме,за да няма проблеми, че е кофти по магистралата да правиш ремонти :smile


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот BobyM » Пет 04 юли 2014 7:43


Четох, четох и най-накрая изчетох цялата тема, разбрах, че при Голф 4 не става макар, че ми стана интересно по назад за колегата който каза, че е карал точно АФН мотор на олио.

Може би най-добрия вариант за мен за момента си остава нафта на 2 или 2 и 10...


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот red.devilll » Пет 04 юли 2014 23:49


Всичко става да се кара на олио и на отработено масло колеги.Друг е въпроса колко ни стиска за да караме и ние.
Шкода Фабия с 3 цилиндърчета ПД от миналата година март месец се кара на двойна езда и само на Олио-До момента сменена 1 дюза;
Фиат Мареа 1,9 JTD Правят се всякакъв вид опити да я бракуват,но не се предава кучето му италианско :icon_lol Слагат му се всякакъв вид бъркочи и си кара и си пее;
Рено Меган 1,9 DCI лятото на 40л олио му се слагат по 20лв нафта и то се движи още.
Голф 4 1,9 90 коня лятото само на нерафинирано олио-до момента протекла помпа(ремонт за 120лв)
Проблема не е в колите а на кой колко му стиска-на мен лично не ми стиска и си карам на нафта,на който му стиска може да кара смело.Всичките коли са на приятели и съм сигурен какво слагат в тях и то директно в резервоара без никакви системи


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот helikamov » Съб 05 юли 2014 9:33


На моя Голф 4 с ASV, става и ми стиска експериментирането.
Преди 3 седмици купих 30л олио, но преди да го налея в резервуара го смесих добре с 15л. керосин.
Моторчето си работеше на 6 и нямяше никви течове от помпата.
Оня ден /вторник/ пак купих 30л. и направо в резервуара, минах 25км. и допълних с 20л. нафта и след 5 км. помпата ми протече.
Така карах 250км. и вчера долях 10л. работило моторно масло, но смесено с 1л. бензин и пак обратно 250км.
Интересно, но теча, който имах почти е спрял, но където е текло пак ще тече, както е казал някой и си купих снощи гарнитурки за 23лв.Сега чакам да шурне по яко и да ги сменям, нооооо - продължавам с олиото, само че добре разбъркано с бензин.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8991
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот samo_pechka » Съб 05 юли 2014 9:41


Следи си нивото на маслото в картера :wink качи ли се - ясно .


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот red rider » Съб 05 юли 2014 12:28


beuchat написа:Здравейте колеги.
Въпросът ми не е за VW,но все пак става въпрос за олио.
Ще пътуваме скоро до София и за по-евтино мислим да смесим 50/50 олио и дизел
В Кауфланд има някакво на промоция по 1.70/литъра
Колата е Ford Escort VI 1.8 D 60 к.с ,мисля че трябва да е предкамерен.
Колата няма система за подгрев на олиото и т.н
Въпросът ми е възможно ли е да протече помпата или някое уплътнение и да не можем да отидем и да се върнем?


Нямаш никакви грижи :c020 .Два резервоара съм изразходил с олио от Пени маркет смесено 50/50 с нафта . Само гледай стъкленият утайник и горивният филтър да са чисти . Малко повечко пуши черно , и мирише стабилно на пържено , като разход няма разлика .С паленето няма проблем пали все едно на нафта - това лятото .Помпата не ми протече , карах колата 4-5000 км и я продадох / за същият модел форд става дума /


Потребителски аватар
goro21
Мнения: 220
Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
Двигател: Polo 9n
Местоположение: varna

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот goro21 » Съб 05 юли 2014 14:33


"На моя Голф 4 с ASV, става и ми стиска експериментиранет".
всичко добре ама не ви ли притеснява геометрията да не запича от нагари и мазнотий, маслото не му ли се отразява това олио и от там смазването -най вече на турбината(че мн. скъпа част)?
Или както казахте въпрос накой колко му стиска, а олио от магазина=безсмислено каде му е икономията, друго сие ако го взимай от заведенията за 0,40-0,50ст там вече си е далавера.


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот brazy » Съб 05 юли 2014 14:54


Здравейте колеги отдавна я чета темата както и отдавна карам на олио (и дизел) без подгреви и подобни двигателя ми е 1.9 ТД ААЗ . От 3 години го карам на олио лятото и нямам никакви проблеми нито филтри ,нито протичания никакви ядове (да чукна на дърво ). Малко вдига самите обороти на неутрална( от под 1000 на една идея над тях ), съответно колата върви една идея по добре. С един резервоар (70 литра) минавам над 1200 км (разхода е смесен градско и извън него ) . Олиото баща ми беше взел от кауфланд за 1,60 (Лазур....трябва да пробвам и друга марка може да е по добре :Mr Green Fun ) и бях сипал 20 литра нафта . 20*2.60=52 ,50*1.60=80, общо 132лв а вървежа е по добър от колкото с нафта от която и да е бензиностанция .Така че съм с двете ръце ЗА ,но само на дърти дизели (било то чист или ТД ) на други системи като помпа-дюза и комарел нямам преки наблюдения но знам че не е препоръчително защото запушва дюзи и прави мизерии .Та това от мен поздрави :beer


variant tdi
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 13 яну 2012 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот variant tdi » Пон 11 авг 2014 10:53


Един вапрос за газодизела,понеже пускането на малки количества газ в горивната смес при дизеловите мотори подобрява изгарянето на дизела (до 100% а без газ изгарянето е кам 80%)от кадето се увеличава мощноста с 20-30% и икономия на гориво кам 20-30%. Дали това ще подобри изгарянето на алтернативни горива като олио и моторно масло, и предотврати ваглеродните отлагания.Черпих сведения от тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=369464


Потребителски аватар
brazy
Мнения: 227
Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.9TD AAZ 1993
Местоположение: София /Горубляне
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот brazy » Пон 11 авг 2014 19:40


колега аз сега съм на олио + газ и съм доста доволен



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], JMJ, vaneca и 29 госта