
1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
До сега не бях обръщал внимание, но тази сутрин, когато колата беше студена не тресеше. Не разбирам много, ама нали като е студен двигателя се подава повече гориво или се лъжа?!Ако е така, това значи, че маховика ми се прецаква само когато му стане топло
И честно казано предпочитам да дам 800/1000 лв за комплект съденител + маховик, какъвто си е за моята кола, отколкото да правя свободни съчинения.

И честно казано предпочитам да дам 800/1000 лв за комплект съденител + маховик, какъвто си е за моята кола, отколкото да правя свободни съчинения.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Luciano написа:До сега не бях обръщал внимание, но тази сутрин, когато колата беше студена не тресеше. Не разбирам много, ама нали като е студен двигателя се подава повече гориво или се лъжа?!Ако е така, това значи, че маховика ми се прецаква само когато му стане топло![]()
И честно казано предпочитам да дам 800/1000 лв за комплект съденител + маховик, какъвто си е за моята кола, отколкото да правя свободни съчинения.
Да повече гориво се подава, но стойнстта по компютър в този момент е като за по-малко. Това ми е идеята за справяне с проблема: както по-горе описаното по-голяма стойност за да не тресе, но по-голяма порция в действителност за да няма проблеми с паленето и вървенето. Нека колегата хрус да потвърди, че когато стойността му е на 5 няма и помен от тресенето.
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Да повече гориво се подава, но стойнстта по компютър в този момент е като за по-малко. Това ми е идеята за справяне с проблема: както по-горе описаното по-голяма стойност за да не тресе, но по-голяма порция в действителност за да няма проблеми с паленето и вървенето. Нека колегата хрус да потвърди, че когато стойността му е на 5 няма и помен от тресенето.[/quote]
Аз моя го оправих с промяна на горивото обаче след като смених маховика върнах старите стойности за проба и пак не тресе а старите са около 2-2,3 мг.
Аз моя го оправих с промяна на горивото обаче след като смених маховика върнах старите стойности за проба и пак не тресе а старите са около 2-2,3 мг.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Andonov написа:Ами като я направиш на 9 мг ще си спинка мотора ама ще е куц кон.
На моята помпата явно е доста износена и преди да я настроя и на 1.6 мг.
пушеше бяло, палеше трудно и не беше чак куц кон ама... почти. Сега е на 2.4-2.6 мг. пали от четвърт, при рязко настъпване над 4000 оборота на място изпушва малко черно, от бял пушек и помен няма, газта е доста чувствителна върви като самолет и гори точно по данните от книжката на колата - при 90 км/ч - 4.1 л. на 100 км. Почти същото положение мога да го направя и при 4 мг. съответно за проблема за който говорим няма нужда чак на 9 мг. , защото и на 4.8 мг. изчезва.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Когато бях направил колата на хрус на 5 мг. всичко беше идеално. Динамиката беше почти както когато дойде с показания 0.6 мг. Опитах се да сваля на 4 мг. при стойност на 1 канал 32768, но проблема пак се появи макар и по-слабо изразен. Повече не ми се занимаваше още повече, че хрус сподели, че дори когато е била на 0.6 сутрин като е студена окло 20 секунди си мени обротите. Казах му ако не му харесва така и ако няма проблем със сутрешния старт (доколкото разбрах този проблем след намесата ми го няма) да си направи софтуерно стойността на 5 мг. Нека той да каже как е, на мен не ми се е обаждал.
ifidik написа:Zinoto написа:мога да го направя и при 4 мг. съответно за проблема за който говорим няма нужда чак на 9 мг. , защото и на 4.8 мг. изчезва.
неискам да се заяждам,а питам сериозно.на колегата хрус колата тресе ли или се оправи след твоята намеса
значи говорим за 2 проблема:
1 - 20-30 секунди след първи старт за деня - двигателя работи сякаш на 3 цилиндъра, след което се оправя. това не е толкова драма тъй като е само 1 път на ден и за малко - това съществува и към момента като проблем! даже с кодировка на автоматик!
2 - претрисането на свободна в движение при кодировка на ръчна
това също остана като проблем, но вече съм с пукнат кожух на маховика, че се шибнах в един тротоар и ми се струва, че още повече тресе затова кодирах на автомат и съм ОК засега.
с Brezel имаме уговорка да ми направи къстъм тунинг, като вземе картата за горивоподаване на автоматика и я сложи на ръчната, като оптимизира някой неща неизвестни за мен все още.
ще пиша резултат като се случи.
това което направи Zinoto с почуквания по помпата е да възстанови при стандартни настройки 32768 подаваното гориво да е над 3 мг, при мен стойността варираше около 0.8 - 1 мг.
в момента е 4 мг.
според мен с хардуерни настройки трудно ще се оправи това.
по скоро брезел да направи един ремикс на софтуера
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта