1.9 ТДИ настройка на количеството впръскване на гориво

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 12 ное 2008 19:15


маховик от голф 3 90 коня и LUK феродоф и притискателен диск от 2.0 16 клапана 150 коня мотора. това е :)




bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Чет 13 ное 2008 12:11


Мерси.

А феродовия за кой мотор е? Смисъл е със 4 пружини нали?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Чет 13 ное 2008 16:02


целия съединител е от ГТИ 16 кпапана 150 коня а маховика от 1.9 тди 90 коня на голф 3


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Чет 13 ное 2008 18:03


До сега не бях обръщал внимание, но тази сутрин, когато колата беше студена не тресеше. Не разбирам много, ама нали като е студен двигателя се подава повече гориво или се лъжа?!Ако е така, това значи, че маховика ми се прецаква само когато му стане топло mhihi
И честно казано предпочитам да дам 800/1000 лв за комплект съденител + маховик, какъвто си е за моята кола, отколкото да правя свободни съчинения.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Чет 13 ное 2008 19:14


Ми щом ти се дават даваи и така


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Чет 13 ное 2008 22:13


Luciano написа:До сега не бях обръщал внимание, но тази сутрин, когато колата беше студена не тресеше. Не разбирам много, ама нали като е студен двигателя се подава повече гориво или се лъжа?!Ако е така, това значи, че маховика ми се прецаква само когато му стане топло mhihi
И честно казано предпочитам да дам 800/1000 лв за комплект съденител + маховик, какъвто си е за моята кола, отколкото да правя свободни съчинения.

Да повече гориво се подава, но стойнстта по компютър в този момент е като за по-малко. Това ми е идеята за справяне с проблема: както по-горе описаното по-голяма стойност за да не тресе, но по-голяма порция в действителност за да няма проблеми с паленето и вървенето. Нека колегата хрус да потвърди, че когато стойността му е на 5 няма и помен от тресенето.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 13 ное 2008 23:42


Ами като я направиш на 9 мг ще си спинка мотора ама ще е куц кон. mhihi


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Пет 14 ное 2008 10:53


Да повече гориво се подава, но стойнстта по компютър в този момент е като за по-малко. Това ми е идеята за справяне с проблема: както по-горе описаното по-голяма стойност за да не тресе, но по-голяма порция в действителност за да няма проблеми с паленето и вървенето. Нека колегата хрус да потвърди, че когато стойността му е на 5 няма и помен от тресенето.[/quote]

Аз моя го оправих с промяна на горивото обаче след като смених маховика върнах старите стойности за проба и пак не тресе а старите са около 2-2,3 мг.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пет 14 ное 2008 17:40


Andonov написа:Ами като я направиш на 9 мг ще си спинка мотора ама ще е куц кон. mhihi

На моята помпата явно е доста износена и преди да я настроя и на 1.6 мг.
пушеше бяло, палеше трудно и не беше чак куц кон ама... почти. Сега е на 2.4-2.6 мг. пали от четвърт, при рязко настъпване над 4000 оборота на място изпушва малко черно, от бял пушек и помен няма, газта е доста чувствителна върви като самолет и гори точно по данните от книжката на колата - при 90 км/ч - 4.1 л. на 100 км. Почти същото положение мога да го направя и при 4 мг. съответно за проблема за който говорим няма нужда чак на 9 мг. , защото и на 4.8 мг. изчезва.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 14 ное 2008 20:02


Zinoto написа:мога да го направя и при 4 мг. съответно за проблема за който говорим няма нужда чак на 9 мг. , защото и на 4.8 мг. изчезва.

неискам да се заяждам,а питам сериозно.на колегата хрус колата тресе ли или се оправи след твоята намеса


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пет 14 ное 2008 22:27


Когато бях направил колата на хрус на 5 мг. всичко беше идеално. Динамиката беше почти както когато дойде с показания 0.6 мг. Опитах се да сваля на 4 мг. при стойност на 1 канал 32768, но проблема пак се появи макар и по-слабо изразен. Повече не ми се занимаваше още повече, че хрус сподели, че дори когато е била на 0.6 сутрин като е студена окло 20 секунди си мени обротите. Казах му ако не му харесва така и ако няма проблем със сутрешния старт (доколкото разбрах този проблем след намесата ми го няма) да си направи софтуерно стойността на 5 мг. Нека той да каже как е, на мен не ми се е обаждал.


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 15 ное 2008 12:59


ifidik написа:
Zinoto написа:мога да го направя и при 4 мг. съответно за проблема за който говорим няма нужда чак на 9 мг. , защото и на 4.8 мг. изчезва.

неискам да се заяждам,а питам сериозно.на колегата хрус колата тресе ли или се оправи след твоята намеса



значи говорим за 2 проблема:
1 - 20-30 секунди след първи старт за деня - двигателя работи сякаш на 3 цилиндъра, след което се оправя. това не е толкова драма тъй като е само 1 път на ден и за малко - това съществува и към момента като проблем! даже с кодировка на автоматик!

2 - претрисането на свободна в движение при кодировка на ръчна
това също остана като проблем, но вече съм с пукнат кожух на маховика, че се шибнах в един тротоар и ми се струва, че още повече тресе затова кодирах на автомат и съм ОК засега.


с Brezel имаме уговорка да ми направи къстъм тунинг, като вземе картата за горивоподаване на автоматика и я сложи на ръчната, като оптимизира някой неща неизвестни за мен все още.

ще пиша резултат като се случи.

това което направи Zinoto с почуквания по помпата е да възстанови при стандартни настройки 32768 подаваното гориво да е над 3 мг, при мен стойността варираше около 0.8 - 1 мг.
в момента е 4 мг.
според мен с хардуерни настройки трудно ще се оправи това.
по скоро брезел да направи един ремикс на софтуера


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Съб 15 ное 2008 15:11


Не е случаен факта, че при 32768 в адаптация стойнстта беше ниска. Това, че сутрешния старт е лош дори и на кодировка за автомат не говори добре за помпата.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 15 ное 2008 15:11


значи говорим за два проблема:
и двата не са оправени


Потребителски аватар
mimomo
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimomo » Съб 15 ное 2008 15:29


ifidik би ли ми казал защо моя голф 1z гори толкова много това нормално ли е 7 грацко да ми гори изван някаде 5/ 5.5 а по книшка ги дава по малко дали трябва да се направи настройка на помпата чрез вак ком.Благодаря предварително



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта