

Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Колеги,малко помощ и за мен! Значи колата е 1.9 AHF има проблем с набирането и се изразява до колкото видях на живи данни в пренадуване! До колкото съм наясно трябва да пиква на 0.9(+/-), а моята пиква 1.4 и най-интересното е,че не влиза в авариен режим,а пренадува и изключва турбото и пак си тръгва! В рамките на няколко стотин оборота го прави няколко пъти. 

-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
А наясно ли си, че за да усетиш "забиване" от пренадуване, трябва да задържи пик над предвиденото за около 6-7 секунди(по спомен, може и малко повече да беше времето)?!
И като стане това не "изключва турбото", а намалява подаването на гориво, затова колата "забива", и едновременно с това пада налягането и от турбото(то всъщност това е целта, и това е вид "авариен режим", с който се пази турбината от свръхобороти). На някои коли е достатъчно да върнеш газта и пак да натиснеш, за да тръгне пак, а на други се излиза от този режим чак след гасене и палене отново.
И като стане това не "изключва турбото", а намалява подаването на гориво, затова колата "забива", и едновременно с това пада налягането и от турбото(то всъщност това е целта, и това е вид "авариен режим", с който се пази турбината от свръхобороти). На някои коли е достатъчно да върнеш газта и пак да натиснеш, за да тръгне пак, а на други се излиза от този режим чак след гасене и палене отново.
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
И да върна газта е същата работа.. възходи и падения прочетох вчера малко повече по-темата да. Пробвах да вържа турбото директно без n75 резултата е повече от ясен,както каза 6-7секунди и директно забива и се налага гасене и палене и отново до 4та предавка го прави около 3000 оборота,а на 5та на 120км/ч
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Как директно да го вържеш? То на тоя мотор управлението на геометрията е на вакуум, и при директно връзване би трябвало да дръпне геометрията към разтоварване, та няма да върви още веднага, та камо ли 6-7 секунди. Най-вероятно ти е блокирала геометрията на турбото, виж дали движи, може на ръка, или пък точно като връзваш и откачаш директен постоянен вакуум.
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
cecoa1 написа:Как директно да го вържеш? То на тоя мотор управлението на геометрията е на вакуум, и при директно връзване би трябвало да дръпне геометрията към разтоварване, та няма да върви още веднага, та камо ли 6-7 секунди. Най-вероятно ти е блокирала геометрията на турбото, виж дали движи, може на ръка, или пък точно като връзваш и откачаш директен постоянен вакуум.
Нищо подобно. При директно връзване надува на max.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
kalin09 написа:cecoa1 написа:Как директно да го вържеш? То на тоя мотор управлението на геометрията е на вакуум, и при директно връзване би трябвало да дръпне геометрията към разтоварване, та няма да върви още веднага, та камо ли 6-7 секунди. Най-вероятно ти е блокирала геометрията на турбото, виж дали движи, може на ръка, или пък точно като връзваш и откачаш директен постоянен вакуум.
Нищо подобно. При директно връзване надува на max.
Така е, прав си, грешката е от мен.
Значи или клапана не работи правилно, или по маркучите с вакуума нещо. Което не пречи, да се погледне и дали добре движи геометрията със слагане и махане на вакуума.
Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение
Приятели ъпдейт за AHF-a.. понеже ми бяха казвали да сменя дебитомер. И си викам окей,намирам аз втора ръка и го слагам уж за работещ.. колата отново не тръгва както трябва на живи данни прави пик турбото от 1.4 пада рязко до 0.3 някъде и пак си започва от начало. Едно момче ми вика я пробвай с диод да го залъжеш.. викам си кво толкова намерих си аз едно диодче сложих го и колата се промени доста.. та мисълта ми е,че явно дебитомера си е бил изчаткал.. Взех втора ръка понеже ме убеждаваха,че ще изкара много повече от тея в магазина, ама така и не изкара та живи и здрави и мерси за мненията. Явно на тая кола и е писано да се прави да работи по мап
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 64 госта