-11C, добре ли пали или може и по-добре?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 16 яну 2012 19:25


nistel_87 написа:Днеска запалих на -24c :screwy ,ако знаех,че се правят клипчета щях да направя и аз един.. С лукоилска нафта съм и добавка Castrol TDA,свещи Bosch сменял съм ги миналата зима.. Преди да запаля направих 2-3 подгрева тогава стартирах.. Много люта зима.. :horror:



-120 градуса, къде са тея температури ве ? Те на връх Мусала го дават -22 градуса утре сутринта




Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот SoManyRetards » Пон 16 яну 2012 19:38


Sashko_Trg написа:
nistel_87 написа:Днеска запалих на -24c :screwy ,ако знаех,че се правят клипчета щях да направя и аз един.. С лукоилска нафта съм и добавка Castrol TDA,свещи Bosch сменял съм ги миналата зима.. Преди да запаля направих 2-3 подгрева тогава стартирах.. Много люта зима.. :horror:



-120 градуса, къде са тея температури ве ? Те на връх Мусала го дават -22 градуса утре сутринта


mhihi :applause:


Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот BruDoNe » Пет 20 яну 2012 0:20


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... S_9M-RWt7k

акумулатора е слаб за тази кола .. ама от -2 до -5 няма проблеми ..
Нафта OMV + добавка Castrol TDA


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот vankata__098 » Пет 20 яну 2012 16:45


ето и моята как запали вчера сутринта на -7 и нарочно я оставих с по-малко нафта



Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Sashko_Trg » Пет 20 яну 2012 18:08


Само при мен ли се губи звъка на клипа


Потребителски аватар
stefan_milk
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
Контакти:

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот stefan_milk » Вто 24 яну 2012 0:17


:applause: :да: :да: :да: :да: :да: :да:
fox_vt написа:Че що да ги засрамваш бензинджиите аз досега не съм видял бензинова кола независимо от марката и годината да пали по бързо от ТДИ,не го разбирайте като реклама де.И ТДИ то да е читаво.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот passatfen » Вто 24 яну 2012 0:36


vinixxx написа:Пробвал съм и затва пиша.Жълтата лампа като огасне подгряването продължава,за няколко секунди.Като цъкне релето спира свещите за да не изгорят,палиш и да съгласен съм пак се включват за още малко.Да врщаш ключа не е правилно на 100%.

Всеки да си пали както иска,на никого не давам акъл,само съобщавам че при мен по-дългото подгряване има ефект :wink:

Прав си :да:
можеби при тди'тата са различни но при нас наистина е по-добре да се чака цъкането на релето
аз по принцип само сутрин чакам цъкането иначе през деня и да е студен двигателя пали от раз след като огасне лампата
пак и на всичкото отгоре моя дарак почва подгряването след отварянето на шофюрската врата и затова през деня е достатъчно да чакам 1-2 секунди след подаването на контакт :wink:


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Sashko_Trg » Вто 24 яну 2012 9:00


Ей сега вече мога да се съглася с -11 градуса :) то сега в момента е толкова, а утре сутринта не ми се мисли ....


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот vankata__098 » Сря 01 фев 2012 9:43


Момчета ето много пресен клип от сутринта при -21С в 8:13 часа.



Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Zinoto » Сря 01 фев 2012 10:11


Много зле, трябва да направя и аз един клип да видиш как пали с 1 подгряване, то зависи и нафтата дали не се сгъстила много. Вчера на -19 ама не съм правил клип.

Последна промяна от Zinoto на Сря 01 фев 2012 10:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот sam_boha » Сря 01 фев 2012 10:17


Тъй като и тук се хвалим кой как запалил, ще си позволя да си копирам мнението от една друга тема, пак свързана със студеният дизелов старт:


"Не знам какво ми се хвалите тука с тия минус 20. Я четете сега за целзии.

Действието се развива вчера в ... Кнежа. Поглеждам шишето Кастрол ТДА - станало на желе. ОК, за нафтата е ясно и си тръгнах пеша. Баща ми подминава шишето, излиза на улицата, качва се в колата (поло СДИ), върти един път - не ще, върти втори - пали и отива да си върши работа. Вечерта ми казва -" ти тия смещи уж ги сменява, пък ей на - въртях два пъти. Такава ти е цялата работа, аз ако бях, щех да взема едни , дето...", натам се почват примерите на моите години какво е правил и т.н. семейна идилия.

Та аз съм горд - при минус 29 сутринта, хайде в града е било по-топло, а и е няколко часа след най-студото време, Поло-то стартира, е , със зор, но мисля, че е геройство.

П.П. Нафта половин резервоар от Лукойл + Кастрол ТДА. Колата спи на улицата, акумулаторът не е свалян или зареждан.
Оказа се, че е въртяла мудно, което говори, че е паднал, а и не беше палена предишния ден, така че е нормално. Май ще го сваля, за да постои на зарядно."


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот vankata__098 » Сря 01 фев 2012 15:36


аз не се хваля просто пускам клип за да видя дали е нормално да запаля така на -21С. Ако не е нормално ще търся причината. Но като гледам че 70% от бензиновите коли не палят грам, значи аз мога да кайа че съм супер. Свещите съм ги проверил и 4-рите и загряват, само не знам дали ефективно греят, че може да се зачервяват,но да стават червени за доста по-дълго време и въпреки че се червят да са негодни или неефективни и да трябва да се сменят. Нека тези които знаят да ми драснат едно лично. Благодаря!!!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 01 фев 2012 15:47


Каква е причината колата да се мъчи със запалването при все че аку-то върти, мотора преритва но не пали... на какво се дължи това? Гъста нафта, масло?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот Zinoto » Сря 01 фев 2012 16:03


Вижте си нафтата как е в прозрачното мъркуче, желателно е да имате проба в едно шишенце от минерална вода оставено на вън и по него съдите за състоянието на нафтата. Сега видях от предния ден на - 7 как пали и ми се струва, че нещо от нафтата е проблема, защото ако наистина не е палена преди това добре запали, а в следващото клипче на - 21 не.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: -11C, добре ли пали или може и по-добре?

Мнениеот hooligan_sk » Сря 01 фев 2012 16:07


.

Последна промяна от hooligan_sk на Сря 01 фев 2012 17:21, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта